Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Madsbender
    **

    Už dávno som vedel, že sa autori budú snažiť čo najviac priblížiť neskutočnému zážitku zo svojho 300. Neskôr mi zasa dojmy priamo z kino premiéry líčil jeden môj priateľ a ja som sa stále viac tešil na brutálny, mýtický a dynamický zážitok, ako som dúfal, znovu v spojení neskutočného audiovizuálu. Žiaľ, žiadna sláva, fenomenálny dojem sa nekoná a zo všetkých dojmov po zhliadnutí filmu zostalo len silné rozčarovanie a mierne znechutenie. Snáď jediná stránka, po ktorej je film výborný, sú znova profesionálne spracované súboje a kamera, no to je asi tak všetko. Plytký, priamočiary príbeh, postavy, z ktorými sa nemáte takmer nijakú šancu stotožniť alebo spoznať ich motiváciu, nehovoriac o tom, že sa meno jednej z nich dozviete až po jej smrti, zatiaľ čo inej na konci filmu. To pre mňa asi zďaleka najhoršie je je nehorázne svojvoľné pozmeňovanie a úplná kastrácia antickej mytológie, keď Minotaura predstavuje chlapík s drôtenou helmou v tvare býčej hlavy a matka Thesea je namiesto manželky aténskeho kráľa iba znásilnenou roľníčkou. Takéto zásahy sú na môj vkus priveľa a odpustil by som ich jedine naozaj fenomenálnemu filmu, ku ktorému má Immortals neskutočne ďaleko. Ak chcete vidieť poriadny antický krvavý masaker, pozrite si 300 aj po trojstý krát.(8.4.2012)

  • Davies182
    ****

    Čtyři protože zadek Freidy Pinto (na "stínový" téměř full-frontal jsme čekali skoro tři roky, ale stálo to za to), bitky Bohové vs. lidé/titáni a nejkulervoucnější závěrečná scéna roku - při té mrazilo po celém těle! Jo, a nejvtipnější štípání dřeva v hollywoodské kinematografii - v bájném Řecku asi měli stromy z gumy.(27.11.2011)

  • Shadwell
    *****

    Klíč k tomuhle filmu se jmenuje Caravaggio, z něhož film čerpá co do stylu i co do postav. Jednak se tu očividně pracuje s velmi vysokým kontrastem mezi světlem a tmou, pro něhož se vžil termín šerosvit. Ten dává scénám dynamiku i určitý vznešený patos. Film jde ale místy mnohem dál, poněvadž v některých scénách žene šerosvit do extrému a nechává je docela bez osvětlení, jak je zřejmé třeba na začátku v táboře Hyperiona, kam zavítá zrádce Lysander, nebo při závěrečném rozhovoru Hyperiona a Thésea před bitvou, jimž není vidět vůbec do obličeje. Když si to srovnáme s prvním Kmotrem, kde kameraman Gordon Willis zhruba v deseti procentech času zajistil, že nevidíme Brandonovi do očí, a to tím, že eliminoval boční/doplňkové světlo, které tyto tmavá místa okolo očí vykrývá, tak je zřejmé, že Válka Bohů, kde je obraz místy ponořen do tmy úplně, představuje oproti Kmotrovi ještě radikálnější a drzejší porušení pravidel. Což samozřejmě nelze než kvitovat. Opakem tohoto přístupu nacházíme v televizi, kde je téměř povinnou normou, že každá plocha, byť zcela nevýznamná kdesi v odlehlém rohu, je zasvícená. Na druhou stranu je třeba přiznat, že u Kmotra šlo o záměrnou snahu ponoukat diváky k tomu, aby přemýšleli, co se odehrává Brandonovi zrovna v hlavě, kdežto zde máme co do činění hodně s efektem. Válka Bohů ale nenavazuje na Caravaggia jenom stylem, ale i postavami, jelikož italský mistr byl znám jako člověk, který maloval prosté lidi své doby bez jakéhokoliv přikrašlování, jednou mu třeba jako předobraz k obrazu Smrt Panny Marie posloužila děvka, a v tomhle filmu máme víceméně totéž, poněvadž ty postavy, ať bozi, polobozi či lidé, jsou nedokonalé, chybující a můžeme říct i trochu zabedněné. Třeba takový Théseus (-spoiler-) neodvrátí smrt matky, luk mu seberou přímo před nosem, nezabrání ani vypuštění titánů, a nebýt bohů, tak ho zavalí šutry. Vrcholem je pak jeho hrdinský proslov před bojem, který je spíše k smíchu a má daleko od podobných projevů z Troji nebo Třístovky, ovšem všechno to je záměr, jelikož hlavní myšlenka filmu spočívá zjevně v tom, že skutečnost za velkými legendami často velmi zaostává. Aby to Tarsem Singh patřičně ukázal a zdůraznil, naložil s antickou mytologii stejně jako Caravaggio s Biblí – po svým a dosti svévolně, ale ve výsledku o to lépe. Natočil boží film o polo/bozích, kteří nebyli tak docela božští.(21.2.2012)

  • Hrabka
    ***

    Nezaujalo mě to tak jako 300, dokonce i Souboj titánů mě bavil víc. Sice to bylo místy velmi efektní, což se mi líbilo, ale příběh mě příliš nedostal. Navíc se mi nelíbí tady to pohrávání si s řeckými bájemi, kdy se vezmou nějaké postavy a je s nima zacházeno, jak se autorům zlíbí. Já bych radši ocenil filmy podle toho, co je skutěčně psáno... 65%(26.1.2012)

  • Jeremy.jk
    ****

    Stylový záporák, sexy princezna a samozřejmě talentovaný prosťáček s těmi nej. úmysly. Ano, správně. K mému obrovskému údivu mají Immortals narozdíl od novodobých Titánů všechno, co by měla moderní pohádka pro dospělé(?) mít. Před čím ale musím vážně smeknout, jsou skvěle nasnímané slow motion bitky, které tu narozdíl od druhého Sherlocka nerušily děj a byly tak více než vítané. Jojo, takovým filmům plátno sluší - 75%.(16.2.2012)

  • - Luke Evans, predstaviteľ boha Dia, kvôli úlohe zhodil takmer 15 kilogramov za sedem týždňov v niekoľkofázových tréningoch. (Greenpeacak)

  • - Zatímco v traileru je luk Epirus zlatý, v samotném filmu má barvu černou. (Milan25)

  • - Před finální bitvou má Thesseus projev k vojákům. Ti si na jeho výzvu vezmou všechny štíty, které leží na zemi. V následujících scénách však jde vidět, že se na zemi objevil další štít, který nepředvídatelně mizí a zase se objevuje. (S.U.E.S.)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace