Režie:
Patrick BriceScénář:
Henry GaydenKamera:
Jeff CutterHudba:
Zachary DawesHrají:
Sydney Park, Sarah Dugdale, Kayla Heller, Théodore Pellerin, Emilija Baranac, Asjha Cooper, Markian Tarasiuk, Diego Josef, Burkely Duffield, Andrew Dunbar (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Makani a její kamarádi z Osborneské střední se snaží zjistit, kdo jde po krku studentům a odhaluje jejich největší tajemství. Jinak totiž zabíjení nepřestane. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (114)
"Všechno vím... co teď s tím?" Někteří slasheroví dělníci mají kvalifikaci nízkou, jen na oběti, které něco dělaly loni v létě. Ovšem tento pracovník jatek, kterého prý mám doma (btw, název filmu je strašidelnější než celý film) je univerzální a kydlí mládež šmahem, neboť má paměť jako celé stádo slonů, dusajících napříč státy USA. Nezapomíná vůbec nic. Tedy kromě háku, zapomenutého v rekvizitárně, což kreativně vyřeší XXL nožem na krocana, vypůjčeným z Vřískotu. Kromě velkého nože má i velkou inteligenci (ani náhodou), velké ego (neopodstatněně), velkou vášeň nosit cizí obličeje (to mu jde) a velké pochopení pro šikanované. Proto má i velkou nástěnku s fotkami provinilců, což je prakticky celá škola i se školníkem, jeho psem a bustou JFK. Hříšníků má tedy v merku mraky, pročež má děsnou honičku stíhat je všechny zrakvit. Při závěrečné grilovačce v kukuřičném bludišti (pěkné, znám z Anglie, před sklizní je tam taky vytvářeli) se pak vrahoun odkopal a projevil svou povahu - bohatstvím rodičů frustrovaného zmrdečka, což bylo v naprostém rozporu s jeho předešlým "spravedlivým" vyvražďováním regionu. Hm... Hm. Jen dvakrát krčím rameny. ()
Po remaku Černých Vánoc se zde jedná o slasher s nejhorším kástingem a nejhoršími dialogy jelikož ty sračky co jim valí z hub se nedají poslouchat. Největší problém filmu je v ději jelikož se zde nic nevyšetřuje jen se zde vyhuluje a melou sračky dále pak má film zvláštní střihy jelikož 2 postavy se třeba baví v kukuřičném poli ta jedna se naštve odejde z ničeho nic je v taxíku jinak hlavními postavami jsou 2 černošky z nichž jedna všechny pořád uráží pak kluk co bere pořád tabletky, zbohatlický kretén a na závěr babochlap nebo chlapobaba nebo já nevím co to je za gendera případně za příslušníka dalších 68 nebo kolik těch pohlaví je ty všechny nahání někdo kdo zná jejich tajemství a chce je zabít. I název filmu je těžký úlet mělo se to jmenovat třeba vražedné tajemství nebo smrtící tajemství ne tohle jelikož v domě zavraždil pouze jednoho . Jinak konec připomene svou debilitou pozdější pokračování Vřískotů konkrétně jak 2 tak 3 díl. 40 procent ()
Mordy fajn, po technickej stránke fajn, taká slasherovská klasika presne ako podľa šablóny. Až potiaľto fajn. Ale nebol by to samozrejme Netflix, keby sa nepokúšal to nejako skurviť a tak sem nenapchal len narážky na LGBT v klasickej podobe, ale už sme tu dostali vyšší level a to "trojpohlavnú" postavu. Bravó Netflix. Raz bude na teba niekto spomínať ako na priekopníka tohoto typu zábavy. Ja to však nebudem, ja môžem zvysoka fuckovať tieto tvoje "násilné podvrhovačky a podsúvačky". Bohovské šťastie, že to nebola príliš veľká úloha, bohovská smola, že táto postava prežila. Škoda. ()
THERE'S SOMEONE INSIDE YOUR HOUSE dá vzpomenout na renesanční VŘÍSKOTovské období. Film i působí, jako by se měl odehrávat v 90. letech (oblečení postav, poslech audio kazet v autě), ale mobily vás vyvedou z omylu. Z hororové perspektivy film ztrácí, ale vynahrazuje to dobře napsanými postavami a zabijákem, který nosí masky každé konkrétní oběti, kterou jde zamordovat, což je samo o sobě originální nápad. Výroba masek je navíc součást titulkový sekvence (která trochu pomrkává i po SE7EN), což už je takový poznávací znamení, že se jedná o film od NETFLIXu. Ale nutno dodat, že jeden z těch lepších. Postavy jsou barevně vyvážené (hlavní herečka je na půl černoška a na půl asiatka), ale nepůsobí to tady propagandisticky jako u filmů Jordana Peela, protože nám tvůrci naštěstí necpou žádnou politicky korektní doktrínu. Přednosti filmu spočívají v jeho postavách, které jsou sebeuvědomělí puberťáci se skutečnými problémy a vnitřními démony. Tajemství obětí je bohužel děsivější a zajímavější než skutečný zabiják, což filmu ubírá na výsledné kvalitě. Z hororových nabídek Netflixu se tento film rozhodně odlišuje jako jeden z dosud nejlepších a v rámci slasherů poraží i přeceněné FEAR STREET. ()
Typický slasher s bandou teen postav a jedním magorem, co s nožem běhá po městě a zabíjí lidi. Ohrané téma, která ale, když se dobře natočí, může stále v dnešní době zabavit (viz Vřískot, které se mu to stále daří). U Máš někoho doma se ale nepodařilo budovat napětí, kdo je oním vrahem vám brzy dojde a vlastně tím nejlepším jsou momenty, kdy samo mstitel vykonává svou "spravedlnost". Jinak postavy ploché, typické pro Netflix a dialogy jsou tak hrůzostrašné, že vás bolí uši. A, což je to nejdůležitější, nejedná se o horor... ()
Reklama