Reklama

Reklama

Laře Croft (Alicia Vikander) je 21 let a právě zdědila obrovské obchodní impérium. Její otec, bohatý šlechtic a známý dobrodruh, Lord Richard Croft (Dominic West), zmizel beze stopy před sedmi lety, když byla ještě dítě. Od té doby se marně snaží najít nějaký smysl svého života. Když si přečte záhadný vzkaz, který jí otec zanechal, rozhodne se opustit Londýn a vyrazit do neznáma, aby přišla na to, co se jejímu otci doopravdy stalo. Vydá se po jeho stopách hledat legendární hrobku na mýtickém ostrově někde poblíž japonského pobřeží. Tato mise ale nebude jednoduchá – už jen dostat se na záhadný ostrov stojí Laru velké úsilí. Loď, která ji měla dopravit na pevninu ztroskotá v silné bouři a Lara se ocitá sama uprostřed neznáma, vybavená jen ostrým nožem, pevnou vírou a vlastní tvrdohlavostí. Pokud se jí podaří překonat své vlastní limity a přežít toto nebezpečné dobrodružství, stane se z ní skutečný Tomb Raider. (Forum Film CZ)

(více)

Diskuze

Prometheus69

Prometheus69 (hodnocení, recenze)

dragon94

Tak... třetí díl měl všechno zakončit. 

Ten Lařin vyvoj... Od sebevědomé nácky k.... Netuším k čemu měl celej Reborn vést. 

každopádně nic neukončil... jen vytvořil plno dalších otázek a všechny nasral.

Jako tenhle film... O_o 

Z tím rozdílem že Himiko zde byla za klaďačku.. 

a ve hře za Krutou sluneční bohyni. Která se zoufale snažila o znovuzrození... reinkarnaci a za tím si šla doslova pčes mrtvoly.

 

Což dávalo mnohem větší sysel... než tahle BIOHAZARD píčovina. 

Která měla spíš něco společného z Uncharted... Víz Zlatý sarkofág než z TR. 

Tohle byl spíš výsměch všem Hračům... a plivanec všem ne-hráčům o který se nejspíš ještě porvali. 

Víz Yoshitnunovo koment. 

na příspěvěk reagoval dragon94

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnocení, recenze)

hry v topce nesmějí mít mikrotransakce a lootboxy. Pak tedy ještě jedna věc a to že by hry, neměly mít víc jak sto giga, tohle, ale porušuje Final Fantasy patnáctka, ale zase na druhou stranu, u FF je to hodně silný, moje láska k té hře nakonec vyhrála, nad mým požadavkem. 

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnocení, recenze)

dragon94

Já sem trilogii se Shepardem miloval a miluji (stále doufám, že to vydají na PS4 v 4k rozlišení, víc nechci) já sem si tu kolekci koupil, na svoje narozeniny a přes léto, sem to dohrál. To je jedna z největších srdcovek, co sem kdy měl na PS3. O tom žádná, ale Andromeda má v sobě potenciál, ale nikdo to s ní nedotáhl do konce. Nevim jak to teď, po technické stránce, když sem ji naposled hrál v dubnu, tak to padalo, sekalo a mělo to výrazné bugy. Já mám v topce hry, (Bloodborne, Doom, Resident Evil 2 atd) a mám na to i svůj kodex, které hry do topky nesmějí, a které mohou. Hry od Ubisoftu mám rád, člověk ví do čeho jde a je to fajn, nicméně ty hry mají mikrotransakce a to je něco, co já neberu. 

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

Yoshitsune

ME: Andromeda není nehratelná a nikdy nebyla. Já jako obrovský fanoušek ME jsem ji měl hned po vydání a dohrál jsem ji v pořádku. Většina potíží co někteří měli byli vyřešeny během prvního měsíce a po dvou měsíců upravili i ty obličeje u postav. Ale hra se vždy dala dohrát. Teda co vím. Narozdíl třeba od Kingdom Come nebo Fallouta 4 a další takových her. To mě třeba Far Cry přestalo u čtvrtého dílu bavit a Primeval mě bavil asi tak první 3 hodiny. Pak jsem už o sérii ztratil zájem.

na příspěvěk reagoval Yoshitsune

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnocení, recenze)

ME: Andromeda je nehratelná hra, a to nejenom, po herní stránce, ale hlavně po technické stránce. To si radši koupím nové Far Cry New Dawn, (které si koupím tak jako tak) tam mám jistotu kvalitní zábavy a nějaké ty bugy, vyřeší do měsíce, a né až za deset let od vydání hry. 

na příspěvěk reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

Nepřišlo mi, že by byl třetí díl hororovější. Ony i předchozí díly měli své děsivé momenty. Ale přijde mi, že je více lineárnější než předchozí dva díly. Dokonce i přestřelky se většinu času odehrávají v malých oblastech bez možnosti kamkoliv odbočit. Po příběhové stránce je to jedno velké klišé a dost věcí se tam děje hrozně nahodile a někdy, až trapně.

No dost řečí.. Zkrátka mi to moc nesedlo. Zklamalo mě to snad i více než ME: Andromeda. Což by byla dobrá hra, kdyby její hlavní příběh neměl 10 hodin a hra netrvala 120.

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnocení, recenze)

dragon94

jo a vzhled Lary je ve trojce jiný, protože ta modelka/herečka co ji dělala v předchozích dílech, tak po tom druhém, už ukončila spolupráci s tou společností. Takže si museli sehnat jinou. 

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnocení, recenze)

dragon94

slyšel sem, že třetí díl, je místy trochu hororový, že větší nálož akce přichází až v poslední třetině a že se z Lary stal regulérní, badass, co si nechce nechat od nikoho pomoct, že je i dost arogantní a že nemá moc slitování. Což je zase vývoj charakteru, kdy v jedničce, ji ze začátku tekla nudle, fňukala u každého bebí, a když zabíla Bambi, tak začala regulérně brečet. Ve dvojce, byla tak uprostřed, né moc měkká, né moc drsná, někdy mezi. Tak uvidím, která ze tří Lar mi nejvíc sedne. 

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

Yoshitsune

Musím souhlasit, že Survival pojetí prvního dílu bylo fantastické, ale nejspíš hlavně kvůli prostředí a ledu mě více baví díl druhý. Ten třetí je divnej. Není to vyloženě zlý, ale moc dobrý to taky není. Najdou se tam světlé momenty, ale zejména příběh hodně pokulhává a prostředí džungle je z celé trilogie jednoznačně nejhorší. Bohužel i tempo hry dost utrpělo. Sice má hra nejlepší hádanky z celé trilogie, ale ve všem ostatním dost selhává. Zhoršil se i vzhled Lary a její chování je spíše na vyliskání, než aby to člověka bavilo za ni hrát.

na příspěvěk reagoval Yoshitsune, Yoshitsune

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnocení, recenze)

tak druhý díl, byl taková bojůvka, ale jako dobrý. Jedničku mám radši, démoničtí samurajové, velká úmrtnost postav, a víc je to survival. Třetí si chci zahrát.

na příspěvěk reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnocení, recenze)

To je škoda, hry jsou totiž dost originálně pojetý. Zejména pak Rise mě bavil ohromně. Škoda, že totéž nemůžu říct o posledním díle, který jsem dohrál jen se silným sebezapřením. 

na příspěvěk reagoval Prometheus69

Prometheus69

Prometheus69 (hodnocení, recenze)

Vecernicek

Není třeba k tomu raději pro klid všechnic dodávat máš můj respekt. :D Ale nakonci ta kladka neměla ovládání.. vždyť jsi-li výtahem. :D

Uživatel Prometheus69 smazal svůj příspěvek.

Vecernicek

Vecernicek (hodnocení, recenze)

SPOLIER ALERT! nečíst!

 

"1) jak je možné že se v opening objeví i mapa Himiko podzemní krypty? Kreslená a psaná anglicky..? Kdyby tam někdo byl? Nemohla by tam být ta brána. Ke které se vratím později."

Co je myšleno "opening"  ? Bylo normální, že kdejaký stavitel v nějakých archivech mohl zanechat konstrukční nákresy a Croft si to přeložil z nějakého starého jazyka do angličtiny. Myslím že k vykrádání hrobek/pokladů je vždycky nějaká mapa nezbytnost.

K bráně ses moc nevrátil.

 

3) dabing je ta špatný, že se nesnaží ani trefovat do úst postavám.

Dabing není chyba filmu, ale chyba českého distributora.

 

3) chudá Lara? To nejhorší co můžete udělat postavě dle herní předlohy, že jí ochudíte... Lara má nějakou úroveň. Bydlí ve svém Croftském sídle a užívá si toho.. Blbne, učí se cizím jazykům, sportuje a bifluje mithologii všeho druhu. Nebydlí na ulici jako Nathan Drake... Jo to bude ta inspirace. Lara tedy bydlí kde? Když má do sídla i do firmy volný přístup?

Je spousta lidí, kteří své rodiče nesnáší, protože jim furt něco cpou a dělají je neschopné. Domnívám se že film zde podle scénáře/námětu měl navodit atmosféru puberťačky (možná pozdní puberty). Kdy rodiče mladejm nerozumí a mladí se bez keců rodičů obejdou sami(ironicky). Vzhledem k tomu, že tu herečku považuji taky za špatný výběr, tak se nedivím, že tu puberťačku nedokázala vyjádřit správně. Bohatá ona byla, ale ona to bohatsví odmítala. Ve hře není o bohatsví kromě toho že bydlela na zámku žádná zmínka. Takže nevím kde jsi byl na tom že si bohatsví užívala. Pokud to pramení z TomRaideru s Angelinou tak je to vlastně naopak, kdy toto je jakoby tomb raider 0, neboli jak to začalo a jak k tomu bohatství přišla.

 

4) Lara je minoritním vlastníkem společnosti... Dědička rodu. To jí ve firmě vážně nemají v Katalogizaci?

Co to má společného s filmem ?

 

5) Peragwey: jak by asi tak mohla kombinace destiček otevřít rovnou schránku? Stačilo by sní jen zatřást. Vypadla by sama.

Normální hlavolamy, někeré jsou těžké aby ses tam dostal. Podle mě jsi nepochopil, že jí to dal jako hračku a protože to každej bral za hračku netušil že uvnitř něco je. Stejně tak jako ježek v kleci. Koupíš si to jako hračku a vyndáš ho ven. je to fajn. Ale v té filmové verzi šel ještě rozšroubovat. No ono by to šlo vzít pilou i kladivem jako v tombaridru z angelinou, ale myšlenka byla v tom že to je jen hračka a proto dospěláky nezaujala aby ji otvírali. Jako teď chování angeliny, kdy o hlavolamu prohlásí že to je jen fake, vezme kladivo a roztříská ho aby se dostala dovnitř dostává tak trochu konečně důvod proč k tomu takto přistoupila.

 

6) Tajný sklepní prostor... Proč by tohle někdo stavěl? Opět poznámky a nákresy hrobky. Kamera je stále nabitá i po 10 letech včetně diktafónu. Jen reklama na Sony.

+

7) proč jde Lara do zastavárny? To v sídle Croftů nemaj prachy? Nebo něco cenějišího.. většího.. co by mohla střelit než amulet?

Ano úlet to je, a opět spojení s hrou 0%

8) Honička v přístavu. Lara prožene skupinku zlodějíčků skrze celí přístav, včetně několika budov.. aby jí pak naopak oni prohnali v nic moc akční pasaži.. a dohnali přesně k Lu Renovy...

Ano také se mi to nelíbilo, ale vidím to jako špatně natočená haluz kdy právě mělo jít o to, že "neplánovaná" honička NPC vytvoří haluz. Prakticky šla do přístavu podle fotky, kdyby se nikoho neptala a rozhlídla se tak mezi těma kocábkama tu velkou loď musela vidět na kilometry. Ale to by byla nuda, museli nějak natáhnout čas filmu.

9) Hodinovy ručičky... Lu se na vteřinu podívá a hned rozluští nevyřešitelný rébus. To samí Lara a její hlavolam... Má ta blbost tlačítko reset?

jj máš pravdu, myšlenka scénáře/námětu byla dobrá, podívat se na šifru pod jiným úhlem ve spojitosti s hodinami, by fungovat mohlo. Aneb co hledáme máme nejčastěji přímo před očima. Akorát to nevidíme, protože to mozek nechce vidět.

 

10) Flashback Luk: Willem Tell, nestřílel z Luku ale, z kuše.. vzhledem k tomu že se jedná o britskou destinaci.. řekl bych že Robin HOOD, bude více na místě.

To mě netrápí. Ve hře snad z luku nikdy nestřílela.

 

11) Stroskotaní. Proč Lu vystřeluje světlici k čemu?

Kapitán má vyslat vždy signál o ztroskotání. navíc tím získal trošku světla. Kdyby tam ta světlice nebyla, tak bys zase nadával na příliš tmavou scénu. Uznávám že to jinak zbytečné bylo, ale pro ten efekt omluvuju.

 

12) Ještě že jsem vás našel. Ano v bouři z nulovou viditelností ale, kde se vzal tu se vzal.. jak Lara vytáhne paty na souš a má Matiase za prdelí.

Tak záporák tam musí být. Ve hře zas chodila za prdelí někomu jinému. A nebo ten záporák byl všude. Navíc když kapitán vyslal světlici tak se nedivím že se vojáci s matiasem šli podívat co se děje.

 

13) Lara je přesně tak ovazana jako ve hře. Ve hře je to logické, ve filmu to vypadá divně když se na těch místech vůbec nezranila.

No vidíš aspoň něco máme ze hry. Mě teda děsně vadila herečka a její poprsí, které se k ní fakt nehodilo. Ale zas plochý břichno nebylo nekoukakatelný.

 

14) honička v lese... Proč Luho nezabily? Co má pořád Lara z tím reflexem chytaní? Skočí na šutr jak na větev, padá z vodopádu a chytne se přesně tam je čeho se zachytit i že svázanýma rukama.. o padací scéně ani nemluvím.. prý realistický. Pfuuu... V četně rozvinutí padáku.. na začátku je nepoškozený o záběr dál jsou v něm 100leté díry..

skáče a chytá se přesně jako ve hře... taky mě to štvalo a u letadla už jsem nadával. Když si pak dole vyndávala třísečku z břicha na kterou by v  takové džungli chcípla za dvě hodiny na otravu krve, kousla by ju tarantule a nějaké jedovaté had. K tomu tam chyběl moskyt, a komár přenášející malárii. Ve hře bylo i znásilnění, nevím proč se tohoto tématu vůbec nedotkli? Jediná ženská na ostrově mezi chlapama kteří neviděli 7 let ženskou... no nevím nevím, nechci vás obviňovat z pedofilství, ale po tak dlouhé době na ostrově bez zákonů... bys ho strčil do lecos čeho. Luha nezabili protože každá ruka odstraňující kamení dobrá.

15) Bleskový stopař.. Po čem jí tak asi vystopoval? Po čuchu.. Lara ječí jak píča, takhle ječí prakticky po celí film.. První Lařino zabití.. no dost odflaknuté, prostě ho 40kg holka utopí v kaluži.

Jo to mě taky naštvalo. Hele ten čuch není špatnej nápad, ale dejme tomu že zraněná od padáku někam daleko zdrhnout nemohla. A padák byl zvrchu vidět. Když se prodíráš džunglí, necháváš za sebou stopy v podobě ulámaných větviček. Navíc to tam borec znal protože měl náskok 7mi let. v té kaluži trapas no.

16) Setkání Croftů.. COŽE? Na tak velkém ostrově hned narazí na svého fotra? O_o Jak tam tak dlouho přežil? To jako na ten ostrov vyrazil proč? Tak on má Mathias k dispozici ohaře který bleskově vyčenicha svou kořist a Crofta nenašel? Lařin otec vypadá asi schválně jako postava z Pirátů z Karibiku.

Klasika amerických akčních filmů, v tomhle hledat logiku nemá smysl. Sám bych asi šel cestou že by jí otec pomohl utopit toho týpka, pak by to smysl mělo.  Dále nechápu proč neukradla ani jednu zbraň? Ten voják u sebe měl vybavení za několik tisíc. Včetně vysílačky. Klidně ho mohla očorovat. Tohle mě vždycky štve ve všech filmech, nikdo si od mrtvýho nebere zbraně a vybavení, přitom to je ve hře aji v reálu asi první co bys udělal. (teda alespon já)

17) Lařin otec peskuje Laru že nevědomky přivedla nepřítele na stopu. Co tam dělá on sám to je mi vcelku záhadou.. Přitom má plnou jeskyni poznámek a návodů jak hrobku otevřít. Včetně interiéru..

Jestli sis nevšiml, tak on tam ztroskotal a neměl se jak dostat od tama a bez toho deníku zase nevěděl kde je ten vchod. A i kdyby to věděl neměl trhavinu aby se k ní dostal. Vzhledem k tomu jak potom po tom táboře Lara běhala, nedivil bych se kdyby si v tom táboře kradl věci co potřeboval a vlastně vyžíval se v tom, že si matias myslel  že je mrtvej a tudíž neposlal žádného čmuchacího psa aby ho vyhledal a zabil. Navíc jestli jsem to pochopil to byla jeho firma, takže vlastně kdyby bral věci z tábora tak by nikoho neokrádal, byly to jeho věci. Horší to pak je že zaměstnával celou dobu takového debila co ho neměl problém zabít. Možná tady scénář chtěl navodit dojem že mu to mělo být líto a proto chtěl aby ho ten záporák u té brány zastřelil, akorát to režije ani herec nepochopili.

18) Lara běží přes celí ostrov do tábora zlosinů bez navigace a absolutní znalosti místa. Samozřejmě běží cestou přímou. Lara a vzbouřenci vs 6 zaporaků+ a Mathiase.

Tak to by jsi musel být slušnej magor abys na tak velkým ostrově potřeboval GPS abys nezabloudil. Vždyť to šlo obejít dokola snad dvakrát za jeden den. Ve hře si pozabijel stovky nepřátel, tak zas nedělej ze 6ti borců nad lidi.

19) U bran smrti. Otec se jde na vlastní oči přesvědčit o existenci brány.. Byl tedy rychlejší než Lara co tam běžela. Nebo proč tam vůbec leze? O_o Lara sejmula 4 žoldáky, ale stále má plný jílec. Navíc, šípy změnily barvu.

Klasika, zápletka musí bejt. Lara půl hodiny vocmrndávala okolo stanu záporáka a ukradla mu pager, kterej stejně k ničemu nepoužila, za tu dobu fotr na tom malým ostrově došel k bráně. Časově to sedí. Změna barvy šípů mě nevadí. zato když Legolasovi došli šípy v ten nejnevhodnější okamžik, tak jsem byl daleko víc naštvanější než kdyby měl šípy jiné barvy. (ten pager oznamoval že přivolavný transport/vrtulník vyrazil za něma na ostrov, později se o tom zmíním)

20) Puzzle brána: Asi nejlepší část filmu a konečně inovativní. Bohužel si člověk říká. Proč by to někdo stavěl? Vzhledem k účelnosti a smyslu Himiko hrobky. Lara Stratila šifru.. přesto jí má stále v hlavě, po tom všem! Gratuluju..

 To mě taky štve na starých hrobkách, že vždycky všechno funguje na 100000% po 100000let. Stavěli to aby se tam dovnitř nedostal kdo nemá. Netušili že za 2000 let nebo kolik příjdou magoři s výbušninou. kdyby jsi měl jen luk a oštěp tak ti dá práci se přes to dostat.

 

21) Rokle duší: Přesně pasuje na tu díru.. fakt originální. Puf a je tu žebřík... Všimli jste si že by ho sebou někdo tahal?

skládaný žebřík, ti borci měli celkem velký bágly, mohli ho u sebe mít. Spíš mě udivilo, že pasoval na tu díru, ale samo je to film a né rekonstrukce bitvy u waterloo

 

22) Barva života: To jako že zelené světélko zastavilo padání kostek? Které tam jako drží jak? Proč tam jsou ty barevné destičky okolo? Nebylo by mnohem logické kdyby správné světlo osvýtilo vypínač na stěně?

souhlas debilita, kostky tam držely tak, že měli v sobě díru a do nich byly zasunutý tyče, které se pomaličku vysouvali. V celým filmu nebyl odkaz na barvu života, k čemu by jako barva života měla dávat smysl? a proč byla zelená?

 

23: Himiko oběť: Himiko nakonec nebyla zaporačka. Smysl brány a hrobky... My tím pádem uniká. Jestli se objevovala. Určitě nechtěla aby jí pohřbili do hrobky ke které existuje mapa a návod jak jí najít.

Nedával jsi pozor, ona byla přenašeč nějaké nemoci, která jí jako jediné neubližovala. Všechny zabjela, kdo se jí dotkl, změnil se ve vraždící bestii která řetězovou reakcí způsobila potoky prolité krve. Nevím jak ty, ale já být v její kůži a mít na svědomí stovky tisíce mrtvých lidí, tak asi taky spáchám sebevraždu v nějaké hrobce aby mě nikdo nenašel. Nikde se neobjevovala byla mrtvá. Virus ale v ní byl funkční pořád.

 

24) Dotek smrti: Po té co jen nám odhalen v dost nechutné formě Himiko prokletý dar.. kromě docela nečekané zombie sceny.. Bylo Od Lary moc logické, se tam plazit mezi mrtvolama.. Lařin otec zde umírá.. scela logicky pro další Lařin vývoj.. jaký?

Služky přece nakažené nebyly, jinak by se přece proměnili taky ve vraždící zoombie. Pro jaký vývoj? No proto aby si mohla užívat ty prachy a pak až v podobě angeliny přebudovat sídlo na hi tech zařízení a střílet s těma pistolkama s kompenzátorem. Proto si na konci vzala dvě.

25)Teprve teď zazní jméno legendární organizace TRINITY. Nikdo nemá ani páru v jaké spojitosti.. a kdo to je, natož Lara. Kterou bude zajímat úplně jiná Organizace.

Trinity byla tajná organizace a ta firma pod kterou tam dělal ten záporák byla jen šméčko ve stylu: "přítele si drž blízko a nepřátele ještě blíž" abys věděl o každém kroku.

26) Odzbrojena: Lara odhazuje cepín.. (který se tam zval Bůh vý jak) aby naprosto debilním stylem předběhla Mathiase.. to mohla ten žebřík skopnout rovnou..

cepín tam donesli vojáci, otvírali tím ten sarkofág.

žebřík skopnout mohla, taky mohla po tom žebříku přeutíkat na druhou stranu a teprve potom jej skopnout.

Ale víš jak, pár zlomených žeber na památku, proč né. Mě by stačilo jedno jedinné kopnutí a byl bych vyřazenej.

27: Za světlem... Lara běží.. chodbou kde jsou najednou postavený stojací reflektory.. ty reflektory jsou úplně všude.. Po té je vynesena mechanickou kladkou.. jen proto že se za ní pověsí... Ovládání postroj.. nic. Vchod není kupodivu zasypán.. Okamžitě na to přilétá vrtulník TRINITY.. jaká náhoda?

těch reflekotrů jsem si nevšiml, ale věřím ti to. Mě vždycky na těch filmech štve že musí běžet a všechny ty poklady tam za sebou nechat. Jinak ta kladka nebyla mechanická, ale nějaká elektrická, dokonce to i bzučelo. Tady si jako nevymýšlej.

Vchod zasypanej byl, vždyť oddělávali tokamení na které byli zvyklí oddělávat.

Vrtulník trinity to nebyl, byl to vrtulník, který zavolal záporák že našel bránu a zavolal si pro něj tím satelitním telefonem.

 

28) Pravá ruka Ďábla.. PATNA... co je PATNA? Proč tam není napsáno prostě TRINITY?

Patna byla krycí organizace aby záporák nevěděl že pracuje pro Crofta, svého rivala.

 

Nakonec pravíš že hra není filma a film není hra. Ano máš pravdu. Protože dívat se jak nějaká baba skáče z bedny na bednu, šplhá po římsách a plave v ledové vodě se můžu podívat na gameplay hry a nebo samotnou hru. Tohle má jen nějaké společné prvky. To bych taky mohl říct hitman hra není hitman film.

na příspěvěk reagoval Prometheus69, Prometheus69, Echelon1

rounen

rounen (hodnocení, recenze)

Něco otřesnýho.. Zkazeny Tomb Raider.. Nulový příběh, vše se odehralo da se rici na ,,kopci písku,, kde hráli snad,, 4 postavy celkově,, 1* navic nesympaticka herečka, taková dupa..

na příspěvěk reagoval Prometheus69

Uživatel rounen smazal svůj příspěvek.

Související novinky

Vary přivítají Alicii Vikander a Ewana McGregora

Vary přivítají Alicii Vikander a Ewana McGregora

13.06.2023

57. ročník Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech už nám klepe na dveře, vše vypukne na přelomu června a července, kdy lázeňské město opět zaplní davy nadšených filmových fanoušků i… (více)

Amazon odhalil obří plány s Tomb Raiderem

Amazon odhalil obří plány s Tomb Raiderem

28.01.2023

Herním adaptacím se po letech nezdarů a posměchu začíná mimořádně dařit. Sony slaví úspěch s Uncharted nebo The Last of Us, Netflix zase s Arcane podle světa League of Legends, no a Amazon teď zkusí… (více)

Druhý Tomb Raider je mrtvý

Druhý Tomb Raider je mrtvý

29.07.2022

Adaptace herní série Tomb Raider se bude oficiálně znovu rebootovat. Chystané pokračování s Aliciou Vikander (Jason Bourne) se tak bohužel ruší, jelikož studio MGM, které bylo nedávno koupeno… (více)

Reklama

Reklama