Reklama

Reklama

VOD (1)

Anna Elliotová se kdysi nechala přesvědčit, aby si nebrala fešáka ze skromných poměrů. Po osmi letech na něj ale narazí znovu a pravá láska možná dostane druhou šanci. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (87)

Morien odpad!

všechny recenze uživatele

Přijde mi velmi těžké přenést se přes moji bytostnou nenávist hereckých schopností Dakoty Johnson, abych se vůbec mohla zamyslet nad tím, proč mi ten film přijde špatný. Samozřejmě věc jedna: toporný komentář (spolu s bouráním čtvrté zdi), který jako by úplně popíral možnost, že by naše "hrdinka" mohla být inteligentní. Kolik jí má být let? Má představovat tolik mainstreamově oblíbený stereotyp nevyspělého single mileniála, který má lowkey seriózní problém s alkoholismem a bojí se sociálních interakcí do té míry, že ve třiceti letech neumí ani vykoktat obyčejný pozdrav, aniž by se totálně neznemožnil? Možná by mi to tolik nevadilo, kdyby to film bral teda vážně a cílem příběhu bylo tento "neduh" překonat. Ale ona je to z nějakého důvodu komedie a tak je z toho jenom nikam nezacílená vyčpělá karikatura. A vůbec to má celé takový divný amatérský nádech, jako by to parta ochotníků napsala a nacvičila z první dobré bez nějakého plánu nebo záměru. Třeba to, jak se spousta dialogů odehrává bez hudebního podkresu, a postavy tak své repliky pronášejí do trapného ticha. Nebo kostýmy, které vypadají, jako by je někdo posbíral z několika různých jiných produkcí a tak spolu nic moc ani neladí dohromady. Asi by to strašně chtělo být Bridget Jonesovou zkříženou s Clueless, ale  zároveň i "opravdickým" drámem, ale výsledek je jenom tragédie, hihihi. ()

Radush 

všechny recenze uživatele

Multikulti obsazeni je super (a to je asi vsechno)! Vsichni hateri ohanejici se tim, ze se Austen kvuli obsazeni musi obracet v hrobe, by se meli blize podivat na jeji praci - od kritiky otroctvi v Mansfield parku, az po jeji hrdinku tmave pleti, Miss Lambe, v nedokoncenem dile Sanditon. Austen zemrela mlada, kdovi co konkretne pro Miss Lambe zamyslela, ale uz tehdy to musel byt revolucni pocin. Ja osobne ziju v 21.stoleti a je mi  sumak, kdo je jake barvy pleti. Makeup a Anne Elliot "loving her single life" je vec jina.. Kdyz behem prvnich par minut vidite "velky spatny", je celkem jasny, ze tenhle projekt je jedna velka katastrofa. ()

Reklama

kklepkaa 

všechny recenze uživatele

Austen je moje srdcovka, takže tenhle film jsem nemohla přejít. Vcelku se mi to líbilo, i když výhrady k němu mám. Dakota překvapila, Cosmo Jarvis se mi tam ale úplně nelíbil. Moderní trend/nešvar pronikl i sem... Asiaté a černoši v rámci anglické smetánky 19. století je ovšem úplně mimo a kor u klasiky mi tohle dost vadí. ()

vydumnica 

všechny recenze uživatele

Pocta alebo výsmech Jane Austen? Nie, nie, nie toto nie je Jane Austen ani náhodou!!! Toto je paródia akéhokoľvek jej diela!!! Persuasion je film, kde politická korektnosť už prekročila všetky hranice😔 !!! Mala som problém film vôbec dopozerať, bolo mi až do plaču a zároveň som bola nahnevaná. Veľké sklamanie!!! Počula som o filme len to najhoršie, no chcela som sa presvedčiť na vlastné oči. A tak som si ho zo zvedavosti pozrela. Jane Austen mám rada. Navštívila som aj múzeum v Bath a prečítala od nej zopár kníh. Keď už z toho chceli spraviť modernú verziu, mali zmeniť aj obdobie a rovno všetko a meno Jane Austen z toho vynechať! Keď som sledovala Miss Eliott celý čas som vnímala Dakotu Johnson. Vôbec som sa nedokázala preniesť do obdobia, v ktorom sa dej odohrával. Nepáčil sa mi výber hercov, nepáčili sa mi herecké výkony, dialógy pôsobili umelo, všetky postavy mi boli ľahostajné, vadilo mi rozprávanie do kamery, vadilo mi pitie vína z fľaše. Ako si niekto mohol myslieť, že Persuasion bude dobrý film? Nenávidim politickú korektnosť. V tomto prípade to dopadlo katastrofálne. Na zaplakanie. Dávam 1* len za peknú výpravu, hudba bola tiež celkom fajn. Kostýmy ma nezaujali. ()

Hild 

všechny recenze uživatele

Tohle mohl být tak moc fajn film na páteční večer. Má všechno, co čekáte od románu Jane Austen, herci jsou taky fajn, ale celé to sráží rozhodnutí nechat hlavní hrdinku neustále mluvit do kamery. Já nejsem velký fanoušek bourání stěny mezi postavami a divákem a tady to vážně nemělo žádný smysl, ale šlo vyloženě o scénáristickou lenost. Místo toho, aby si dali práci zobrazit pocity hlavní hrdinky a nechali diváka se aktivně ponořit do příběhu, tak raději nechali hlavní hrdinku všechny své pocity a myšlenky odvyprávět do kamery. Za mě to bylo strašně otravné. ()

Galerie (22)

Reklama

Reklama