Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Cervenak
    **

    Ako-tak charizmatický bad-ass Mads Mikkelsen a sem-tam obstojný kúsok akcie (najmä rande s Medusou, hoci pôvodné je stokrát napínavejšie). Zvyšok je predovšetkým scenáristické, ale aj herecké (stenajúceho Ralpha Fiennesa zastreliť a zakopať na hnojisku) a režijné peklo. V priebehu úvodnej polhodiny, ktorá mala dať hrdinom motivácie a nejako odôvodniť tú nasledujúcu akčnú smršť, ale aj počas neskorších dialógov som trpel ako zviera znásilňované zoofilom. Na debilnejší motív ako je vojna ľudí proti bohom si ani nespomínam, pretože to v základe popiera podstatu akéhokoľvek mýtu. Vedľa scenáristov tohto filmu sú aj tvorcovia Xeny ľudia, ktorí grécke báje spracovali s úctou.(15.4.2010)

  • Djoker
    *

    Tak na tohle se v současné době chodí do kin. Definitivně jsem se ujistil v tom, že není třeba chodit do kina každý týden jen proto, abych si dokázal, že jsem filmový fanoušek nebo dokonce rádoby cinefil. Platit za podobné filmy je hloupost. Laciná, plytká zábava a frky o ničem. Jediná věc, která se povedla, je hudba. Efekty opravdu vychvalovat nebudu. Mohou být sebevíc megalomanské, ale jen ony příběh neodvypráví.(9.9.2010)

  • flanker.27
    ***

    Remake klasiky a mého oblíbeného filmu si přímo říká o přeshubu a před filmem jsem byl taky na něco takovýho pěkně nažhavenej. První půlhodina taky předpoklady víc než jen potvrzovala. Perseova cesta z truhly do rybárny, z rybárny na královskej dvůr, to vše v kulisách jakýsi války lidí proti bohům (kdo jí začal a proč se nedovíme, jen to, že trvá už dlouho a jednou z vedlejších škod je sám Perseus), vše okořeněno špatnými dialogy a zmateným dějem. Mytologický pozadí (a koneckonců ani to nemytologický) nemá takřka nic společnýho ani s bájema, ani s původním filmem, zmateně se přeskakuje ze scény do scény, bohové pouze tiše naslouchají rozmluvě Dia a Háda, žádné božské intriky (žádná Héra). Ale pak najednou... Ne, film jako takovej se prakticky nezměnil, pořád je to procházka od bodu A jako Andromeda do bodu M jako Medůsa přes postupné tábory P jako Pegasus, Š jako štíři, Dž jako džinové a Č jako čůzy, teda vlastně čarodějnice, s vrcholem K jako Kraken a následnou derivací Ió (v tajemném bodě G jako Gemma), vše v designu tupé koridorové mlátičky. Jenže jak začala cesta družiny, i přes výše řečené nějak zafungovala chemie a charisma těch několika přeživších (nevim, jak to dokázali na tak malym prostoru) a především se z toho všeho hnoje vyloupla myšlenka. Možná ne chtěná, ale motiv toho, jak se Perseus za každou cenu snaží zříct božích darů (i když to odnese i chudák Bubo) a celkový pojetí boje lidí, kteří nechtějí vládu bohů nad sebou, se mi nějak zalíbil. Vzhledem ke zbytkový tuposti filmu je to asi jen náhoda, ale díky ní si ode mě nakonec film jisté uznání našel (dokonce jsem se tu a tam docela zasmál, i tomu zvětšenýmu popředí Gemmy Arterton), což mě samotnýho překvapuje nejvíc.(13.4.2010)

  • TeeAge
    ***

    Za daný rozpočet (v dnešnom svete Hollywoodu) slušne namakaná fanasy pecka s krásnym vizuálom, len s sem-tam haprujúcimi digitálnymi efektmi. Najväčšiou chybou je určite scenár, kde je každá náväznosť a vývin deja SAMOZREJMOSŤOU, čo podkopáva všetkú možnosť prehĺbenia pocitov k postavám, a celku tiež. - Najčastejší negatívny syndróm všetkej filmovej tvorby kinematografie...(3.10.2010)

  • Malarkey
    ****

    Na Souboj titánů jsem se dostal díky ČSFD projekci a abych pravdu řekl, bylo mi od začátku jasné, jak to tady s filmem dopadne. Od začátku se na film šlo s blockbusterem, který bude pitomý a taky to tak dopadlo. Film sám o sobě průměrný je, což o to. Příběh nemá žádnou zásadní šťávu, jen se snaží zaujmout luxusně upravenými scénami z původního Souboje titánů. Ani to v tomto případě s tím původním srovnávat nechci. Ono to prostě nejde. Koukal jsem na to jako na samotný film a také jsem si to patřičně užil. I když jsem 3/4 filmu měl sundané brejle, protože mi přišlo naprosto zbytečné na to koukat ve 3D. Tvůrci zřejmě chtěli vydělat víc škváry, jinak to ani nevidím. Ze začátku jsem sice tvrdil, že je to bomba, ale po vesmírném začátku přišla nuda a mně bylo jasný, že tak moc akce, kolik bych si přál, a 3D projekce dovolila, nebude. I samotní rádoby odborníci to dali jasně na jevo svým hodnocením. Bylo to patrný už ze samotnýho promítání. Například dvě šílený holky se vedle nás strašně smály každý kravině, která ve filmu byla a to bylo občas fakt šíleně otravný, že byl problém to vůbec vydržet. Slečny pak svým vzezřením musely filmu hodit minimálně odpad! Tím pádem nechápu, proč na film vůbec chodili, když od začátku věděli, že bude obsahovat plno blbostí. Třeba černý Pegas na plakátech je ještě to menší zlo. Každopádně já nehledím na názory jiných, ty jsou mi naprosto u prdele. Hledím jen na názory svoje. Názor, který nebere za prvé v potaz fakt, že toto je remake, ani fakt, že ve filmu je kvanta šílených chyb, ani nebere tvůrcům za zlé to, že se na 3D projekci snažili nahrabat, co to šlo, i když pro to neudělali skoro nic. Ba ani neřeším to, že je to blockbuster a má předurčeno vydělat solidní peníz. Šel jsem na to s tím, že se chci bavit a to se také stalo. Zase tolik jsem se nesmál, aby se to dalo považovat za čistý blockbuster, do kterého rádi cpou rádoby vtipné scénky. Na druhou stranu jsem si ale užíval supr atmosféru antického Řecka a parádní muziku. Tím pádem mi je úplně jedno, že film má kolem sebe plno nedodělků, ať filmových či odborných, kteří Vás donutí na film nechodit. Já film viděl, líbil se mi, a to je asi tak celý, co o tom filmu potřebuju vědět.(13.4.2010)

  • - Společnost Warner Brothers si v severním Walesu najmula od 90 procent všech společností z této lokace auta, karavany, bezpečnostní agentury, 22 hotelů a dodavatele jídla. Filmování v této lokaci se zúčastnilo kolem 200 lidí a celé natáčení provázela přísná bezpečnostní pravidla. (Lynette)

  • - Od 29.6.09 byla uzavřena až do poloviny července kvůli natáčení turistická a horolezecká hlavní stezka od Allt Ddu k Nant Peris v severním Walesu, místní obyvatelé byli kvůli tomu velmi rozhořčeni. (Lynette)

  • - Kulisy pro natáčení klíčových scén jako např. čarodějnické doupě, velká trůnová místnost na Olympu či bazilika ve městě Argos byly postaveny ve třech různých filmových studiích - v Langerros, v Shepperton a v Pinewood. (Lynette)