Reklama

Reklama

Do tábora v poušti, kde armáda provádí likvidační práce, přijíždí jednotka Národní gardy. Tábor však je opuštěný a vojáci vyrážejí na záchrannou výpravu. Netuší ovšem, že jejich protivníky jsou degenerovaní kanibalové, kteří mají hlad a chuť na ženy...  Wes Craven, autor hororové klasiky Hory mají oči z roku 1977, se jako spoluproducent podílel na stejnojmenném remakeu (2006), po němž následovalo toto pokračování, kde se též podílel na scénáři. Do tábora u opuštěného dolu v poušti Nového Mexika, kde armáda provádí likvidační práce, přijíždí jednotka Národní gardy. Tábor však je opuštěný, vojáci zahlédnou jen světelný signál na vysoké skále. Gardisté vyrážejí na záchrannou výpravu, netuší ovšem, že jejich protivníky jsou degenerovaní kanibalové, kteří mají nejen hlad, ale také by se rádi rozmnožili. Dvě ženy v jednotce jsou pro ně tudíž obzvlášť lákavýmn soustem. Boj o přežití se přiostřuje... V režii Martina Weisze hrají Michael McMillian, Jacob Vargas, Jessica Stroupová, Daniella Alonsoová ad. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (456)

Filmpub.cz (Roman Kroufek)

"Dvojka Hor, co mají oči se prostě nevyvedla. Žádné zajímavé obrazové filtry a hra s kamerou jako v jedničce, žádný výrazný Michael Berryman z originálů. Jen nudné lezení po skalách a pobíhání tunely, sem a tam doplněné nějakou tou krvavou čmouhou. Před třemi lety by možná pobavila odrostlejší děti,…"

Filmweb.cz (Tomáš Bacovský)

"Hory mají oči 2 jsou snímkem zbytečným, blbým a příkladem kousku, na který by se pravděpodobně, nebýt známého jména producenta a povedeného předchůdce, jen prášilo v regálu videopůjčoven. Fakt, že si film již krátce po svém uvedení na sebe vydělal, na tom nic nemění." více

Gorilla.cz (Jan Mazanec)

"Scénář krom „pomalejších\" postav obsahuje i vyloženě pitomé situace (hádejte, kdo je zavinil) a řadu klišé (hodný mutant a úplný závěr budiž důkazem). Weisz to sice mohl omluvit tím, že postavy jednají pod náporem neobvyklé situace a fungovalo by to. V jiných hororech se ale postavy dokáží alespoň…" více

Horror.cz

"Podle mého soudu první díl Hor dokázal vyděsit i znechutit zároveň a jeho hlavní devizou byla bezmocnost zúčasněných turistů, které vzniklá situace donutila vzít svůj život do vlastních rukou a bránit se degenům až do - většinou potupné - smrti. Ve dvojce to mají mariňáci jednodušší, protože jsou…" více

Kinema.sk (Michal Michalovič)

"Ak sa aj povznesiete nad jednoduchosťou (žiada sa napísať až primitívnosťou) príbehu, ktorý vás naozaj nemá čím prekvapiť, nezmyselnosťou konania postáv a budete čakať iba zaujímavý masaker, Hory majú oči 2 vás s najväčšou pravdepodobnosťou sklamú aj v tomto ohľade. Nielen že sa nebudete báť …" více

MovieZone.cz (Petr Čihula)

"Některé filmy zrají, čím víc o nich přemýšlíte. V nefalšovaně pobaveném duchu si je můžete v myšlenkách probrat odshora dolů a užít si spoustu veselých minut při lelkování v čekárně u zubaře. I to je hodnota, kterou film může dodat. Druhé Hory se o to ve své tvrďácké vážnosti a žánrové serióznosti…" více

Premiere.cz (Petr Cífka)

"Hororový guru a producent filmu Wes Craven si zřejmě myslel, že po úspěchu předělávky jeho vlastních Hor si vystačí s málem. I nadprůměrná jednička bojovala s chudým námětem, jenomže ji točil talentovaný francouzský klipař. Druhý díl už obstaral nemotorný klipař německý, který si sice s…" více

Showbizz.centrum.cz (Vojtěch Rynda)

"Weiszův pokus o horor vlastně funguje jen na úrovni make-upu a speciálních efektů. Všichni horníci jsou vskutku působivě odporní, z utrhaných, ulámaných, usekaných a jinak oddělených končetin nebohých obětí stříká krev po litrech a nešetří se ani pěkně vyhřezlými mozky. Co do myšlenky se však v…" více

Studna.net (Lukáš Jangl)

"Pokud pomineme scény, které byly přidány pouze pro efekt (voják v kadibudce, emotivní scéna s matkou a mobilním telefonem, peněženka v hlavě vědce), zůstávají ještě dementní dialogy a hlavně pokřivené uvažování hlavních hrdinů, kteří se ukazují v mnohem horším světle, než parta teenegrů, která…" více

Tiscali.cz (Petr Koten)

"Neustávající kolotoč krutého zabíjení se brzy omrzí a protože si diváci nedokázali k hrdinům vytvořit jakýkoli vztah, jež by nyní zúročili v pocitu sounáležitosti, napjaté sledování (natož pak fandění) se nedostavuje. Na publikum čeká jen bezbřehá nuda doprovázená čekáním na další hloupé rozhodnutí…"

Reklama

Reklama