Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Davies182
    ****

    Po pravdě napsáno, už mě to docela prudilo. Hlavní Coppolův problém z mého hlediska jako diváka je ten, že každý díl jeho slavné trilogie pracuje s osvědčenými motivy. Ten chlápek na sedačcce prostě servíruje publiku to, co se mu kdysi tak líbilo a co mělo úspěch. Snímky se jmenují podobně, opakované scény v prvním a druhém díle fungují, tak proč je nevložit i do závěrečné části biografie rodu Corleone? Jenže na mě to nefunguje: vždy jsem deset minut dopředu věděl, co se stane. Kdo koho zradí, a proč. Že se dočkám "nečekaných" převleků a pomsty na tom nejnepravděpodobnějším místě. Že Pacino a Garcia budou pořád tvrďáci a nic je nepřekvapí... Ke konci mi to už přišlo jako: dívej, co jsem natočil! No dobrá, všechny archetypy se naštěstí tak úplně nevyplnily, ale i tak si z Kmotra III odnáším "pouze" velmi kvalitní zážitek. Je to bezesporu výjimečné dílo, navíc v kontextu s jeho dvěma předchůdci. Dostal jsem, co jsem chtěl, jenže nic navíc. Žádné nečekané zvraty, děj si plyne pomalu kupředu jako řeka Nil v období sucha... Jak ale říkám, jsou to všechno opravdu zápory? Funguje to, prostě jsem jen nebyl překvapen. Solidních 80%, a závěr v opeře k nezaplacení.(3.2.2010)

  • Matty
    ****

    Nejdiskutabilnější díl trilogie by mohl nést podtitul „pokání“. Měl vzniknout? Neměl? Film jako by se lámal do dvou odlišných polovin. Ta první, situovaná do New Yorku, je plná zbrklých střihů, nevhodného humoru a nesympatických nových postav. Ve druhé, sicilské polovině nesympatické tváře zůstávají, ale Coppola se vrací k osvědčené soustředěné režii a budování atmosféry za pomoci dlouhých záběrů a Pacinova charismatu. Tento vnitřní boj mezi moderní režií a snahou o návrat ke kořenům vrcholí nejdelší a nejlepší gradací ze všech Kmotrů. Předposlední scéna, kdy je za pomoci několika flashbacků naposledy zdůrazněn symbol ženy-trpitelky, patří k těm nejlepším z celé trilogie. Všemi (právem) kritizovaná Sofia vystupuje jako snaživá holčička, která se chce mermomocí zavděčit tatínkovi – jenom chuděra neumí vůbec hrát. O něco talentovanější Andy Garcia svou nejasnou hereckou polohou korzuje mezi několika hereckými typy, ale nejblíže má k nevydařené kopii svého filmového otce Sonnyho aka Jamese Caana. Návrat ke kmotrovské tématice po mnohaleté pauze mohl dopadnout hůř, pravdou ovšem zůstává, že Kmotr a Kmotr 2 by klidně mohli existovat bez Kmotra 3. 85% Zajímavé komentáře: Legas, wipeout, pjotr76, MadBigMax(2.4.2005)

  • RHK
    *****

    Jeden z 500 největších filmů všech dob časopisu Empire. Důstojné dokončení velkolepé mafiánské ságy o rodině Corleone. Don Michael (stále skvělý Al Pacino) v roli finančníka a mecenáše církve (nadace Vita Corleone), ale ve skutečnosti investora do rozvětvených vatikánských realit společnosti Immobiliare, a to opět v souboji s mnoha protivníky - mafií americkou vedenou Donem Altobellem (starý Eli Wallach), mafií církevní vatikánskou i nakonec mafií sicilskou. Několik scén je hodno zapamatování: -Setkání mafiánů v konferenčním sále v Atlantě a částečně úspěšný atentát Joey Zasy na ně pomocí helikoptéry pálící salvy kulek skrze skla stropní kupole, zatímco k smrti vyděšení mafiáni se marně snaží utéci. -Michaelův synovec a Sonnyho syn Vincent Mancini (výborný Andy Garcia), když na uliční slavnosti zabíjí mafiána Zasu, obdobně jako to udělal kdysi jeho děd Vito Corleone na podobné oslavě. -Bolestná zpověď Dona Michaela ze svých zločinů včetně bratrovraždy kardinálu Lambertovi, budoucímu papeži. -Působivé závěrečné vyrovnávání účtů rodiny Corleone se svými nepřáteli, zatímco všichni sledují obdobný dramatický děj v palermské opeře při pěveckém debutu Michelova syna v hlavní roli. -Pokojný skon starého, osamělého a zlomeného Michaela Corleone sedícího na židli před domem kdesi na Sicílii, zatímco po něm neštěkne ani pes motající se kolem jeho zemřelého těla. Trailer: http://www.csfd.cz/film/1646-kmotr-iii-godfather-part-iii-the/videa/(21.3.2009)

  • Fr
    *****

    Objevuje se Vincent. Že je to Sonnyho syn v sobě ničím nezapře. Michael už je váženým KMOTREM. Ba co víc, rozmach jeho počínání zaznamenává samotná církev..... . Stále se je na co koukat. Bohužel některé scény působí zdlouhavě. Ovšem A. Garcia je hoden následnického žezla! Jsem nadšen a rád, že jsem tuto trilogii měl možnost zhlédnout. Určitě jeden z největších a hlavně nejlepších filmových počinů všech dob. Vivat Coppola!! Být čestný je nebezpečné. To platí i dnes.(1.11.2006)

  • Satan
    *****

    Důstojné zakončení nejlepší trilogie všech dob. Lépe už to natočit nešlo - příběh zasazen do končící vlády Cosa Nostry, vykreslení postavy Michaela jako zranitelného Dona bažícího po spasení a hledání bosse nového...Skvěle sestavený díl plný nostalgie, vynikajících akčních momentů a tou nejlepší půlhodinou mě jen utvrdil v tom, že Coppola si svůj sen o vládě jedné rodiny italských přistěhovalců splnil do puntíku. Poslední záběr nadpozemský a Garcia neskutečný frajer. [Přesná stopáž: 170 min](31.7.2005)

  • - Pohřeb postavy Michaela byl ve scénáři, byl i několikrát zkoušen, ale nikdy se nenatočil. (don corleone)

  • - V knižním podání Lucy Mancini (Jeannie Linero), milenka Sonnyho Corleone (James Caan), se po smrti Sonnyho přestěhovala do Las Vegas a nebyla těhotná, ani se Sonym dítě nečekala ani neměla. Tím pádem není možné, aby Michael Corleone (Al Pacino) byl Vincentův (Andy Garcia) strýc. (Hopkins)

  • - S dĺžkou trvania 162 minút je film najkratší z celej trilógie. Krstný otec (1972) trval 175 a Krstný otec 2 (1974) 193 minút. (marciano)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace