Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Roman.Ticka
    *****

    Závěr trilogie je hodně smutný, ve znamená rekapitulace, zúčtování, pokání, smíření, odpuštění. Ukazuje život víc ze stinné stránky, jak je pomíjivé lidské bytí zde a hloubku prozřetelnosti. Dalším plusem je obsahová rozmanitost každého dílu, i když na sebe logicky navazují. Hudba v III. nejvíc zapadá do ponuré dějové dynamiky. Herecky opět nešetřím superlativy, především Andy Garcia ukázal svůj potenciál, i Eli Wallach, ale stejně mi chyběl starý dobrý silný Michael: "Přátelství a peníze...Oheň a voda..." Jedno mají všechny tři díly společné - slavnostní dort. :-)(3.2.2011)

  • Legas
    ****

    Omylem (!!!) jsem po prvním filmu viděl místo Kmotra II rovnou trojku. S překvapením jsem zjistil, že mi vzniklá mezera v příběhu vlastně vůbec nevadí. Ba naopak. Kmotr III vypráví další osudy Michaela Corleoneho, který se chce vymanit ze svých mafiánských praktik a obchodů, což se samozřejmě svým způsobem liší od předchozího příběhu, kdy jsme spíš sledovali chod oněch mafiánských akcí (a jejich důsledků). Kmotrovi se tak dostává dalšího (a zajímavého) pohledu na věc. Závěrečná scéna v opeře je brilantní, skvěle uzavírá celou trilogii a úplně poslední záběr filmu (trilogie) je skvělou třešničkou na dortu. Trvá jen pár vteřin a říká vše.(24.2.2006)

  • Davies182
    ****

    Po pravdě napsáno, už mě to docela prudilo. Hlavní Coppolův problém z mého hlediska jako diváka je ten, že každý díl jeho slavné trilogie pracuje s osvědčenými motivy. Ten chlápek na sedačcce prostě servíruje publiku to, co se mu kdysi tak líbilo a co mělo úspěch. Snímky se jmenují podobně, opakované scény v prvním a druhém díle fungují, tak proč je nevložit i do závěrečné části biografie rodu Corleone? Jenže na mě to nefunguje: vždy jsem deset minut dopředu věděl, co se stane. Kdo koho zradí, a proč. Že se dočkám "nečekaných" převleků a pomsty na tom nejnepravděpodobnějším místě. Že Pacino a Garcia budou pořád tvrďáci a nic je nepřekvapí... Ke konci mi to už přišlo jako: dívej, co jsem natočil! No dobrá, všechny archetypy se naštěstí tak úplně nevyplnily, ale i tak si z Kmotra III odnáším "pouze" velmi kvalitní zážitek. Je to bezesporu výjimečné dílo, navíc v kontextu s jeho dvěma předchůdci. Dostal jsem, co jsem chtěl, jenže nic navíc. Žádné nečekané zvraty, děj si plyne pomalu kupředu jako řeka Nil v období sucha... Jak ale říkám, jsou to všechno opravdu zápory? Funguje to, prostě jsem jen nebyl překvapen. Solidních 80%, a závěr v opeře k nezaplacení.(3.2.2010)

  • Jordan
    ****

    lepšia ako dvojak (pre mna osobne), no jednotke sa samozrejme nič nevyrovná. veľká škoda (a pre mňa nepochopené nevyužitie) krásnej mladej bridget fondovej. al pacino a jeho nasledovník andy garcia sú obaja skvelí, dobré protiklady, ich vzťah má šmrnc, scény s andym sú živelné a svižné, scény s pacinom plné akéhosi pokoja a vyrovnanej charizmy, aj keaton je v trojke najkrajšia - je to typ herečky, ktorej vek iba pridáva na čare; film trpí iba jednou veľkou chybou - hereckým výkonom sofie coppoly, ktorý je miestami naozaj veľmi ťažké sledovať - hold, rýchlo (a chvalabohu) pochopila, že herectvo nie je jej parketa a dala sa po stopách svojho otca (aby ho - podľa mňa - v niečom aj prevýšila); záver je nesmierne smutný a nesmierne pravdivý - lepší záver tejto epocháplnej veľkolepej trilógie si neviem predstaviť;(19.12.2010)

  • Pilda17
    *****

    Rozhodoval jsem se co dát, ale mám jasno. Předchozím dílům chybělo co měl právě tenhle a to hodně emoční závěr a to beru jako velký klad, závěr mě chytl a poprvé jsem něco cítil a něco to se mnou udělalo. Godfather III se rovná všem dílům a dokonce mě bavil víc než druhý. Al Pacino o 16 let starší je stále kvalitní herec... 10/10 = 100%(1.1.2012)

  • - Ze stejných důvodů musel nahradit Vittorio Duse Corrado Gaipu v roli Don Tommasina. (don corleone)

  • - Julia Roberts byla obsazena do role Mary (Sofia Coppola), ale protahované natáčení kolidovalo s dalšími projekty stoupající hvězdy, a tak film opustila. Madonna chtěla roli Mary, ale Coppolovi přišla příliš stará. (kenny.h)

  • - Sylvester Stallone dostal od spoločnosti Paramount ponuku napísať scenár, sedieť na režisérskej stoličke i stvárniť hlavnú úlohu. Z tejto spolupráce zišlo, pretože jeden zo zamestnancov štúdia nedokázal túto senzáciu udržať v tajnosti a hneď na druhý deň o tom vedel celý Hollywood. Samozrejme išlo iba o úskočnú taktiku štúdia, aby podnietila režiséra Coppolu a Al Pacina do práce, Stallone však dostal odškodné vo výške 5 miliónov amerických dolárov. (Cat.Stevens)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace