Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Falko
    *****

    Je mi jedno, ako niektori uzivatelia zatracuju tento film a jeho rezisera Spielberga, pretoze z mojho pohladu natocil krasny film o priatelstve cloveka a kona ale aj nadeji, ze by sa mohli opät stretnut aj napriek tomu, ze sanca je pocas 1. svetovej vojny miziva. Pomohla tomu aj krasna hudba Johna Williamsa, uzasne kamerove zabery Januzsa Kaminskeho a hlavne cit pre pribeh, na ktory ma Steven ten spravny nos a vie, ako ho ma natocit, aby ma pohladil po dusi. Ze tam bolo vela nepravdepodobnych situacii? To mi vobec nevadilo. Po dlhych rokoch natocil moj najoblubenejsi reziser opät krasny film, na ktory som sa tak dlho tesil a tesi ma, ze ma aj nominaciu na Oscara za najlepsi film roka, za kameru alebo aj hudbu. Malu ulohu pri nemeckych vojakoch si tu zahral aj mlady David Kross v ulohe Günthera, ktory si zahral hlavnu ulohu s Kate Winslet v drame PREDCITAC (2008). _________ Jeremy Irvine - (Albert Narracott) +++ Peter Mullan - (Ted Narracott) +++ Emily Watson - (Rose Narracott) +++ Niels Arestrup - (Starý otec) +++ David Thewlis - (Lyons) +++ Tom Hiddleston - (Kapitán Nicholls) +++ Benedict Cumberbatch - (Major Jamie Stewart) +++ Leonard Carow - (Michael) +++ David Kross - (Gunther) +++ Produkcia: Steven Spielberg, Kathleen Kennedy, Frank Marshall +++ (Videl v kine 18.02.2012) +++(21.2.2012)

  • Superpero
    ****

    Náhodou je to docela fikané v tom, že hlavní hrdina je opravdu ten kůň. Myslel jsem že se celou dobu budou přátelit s chlapečkem, ale houby. Za film si ho tam osedlá setsakra hodně lidí. První světová je drsná a Spielberg s vyobrazením neselhal, žádné krvavé orgie se ale nekonají. Přesto se mi to líbilo i přes tu naivitu. Nejsem žádnej koňomrd, ale tohle JE velkolepá podívaná. Ovšem až na tu scénu s vyprošťováním z drátů. Tam to s tím antimilitarismem mega přehnal. Chvíle kdy z německýho zákopu přiletí asi patero kleští, je tak nechtěně parodická, že to fakt působí jak ze Žhavejch výstřelů. 7/10(23.2.2012)

  • novoten
    ****

    Chvíli barevná dětská knížka, chvíli válečné peklo a chvíli odysea. Spielberg i relativní sázkou na jistotu umí překvapit a přestože důkladnost nebo provázanost jednotlivých epizod občas těžce hapruje, musím s nepatrným odstupem přeci jen uznale pokývat hlavou. Vzhledem k tomu, jak výpravně a v důsledku i bohužel lehce zdlouhavě Kůň působí, asi nešlo zacílit o moc přesněji. Postav a nálad je tu totiž přesně rozmístěných až příliš a děj by chtěl buď zkrátit o třetinu nebo naopak natáhnout o hodinu. Pozitivní dozvuk nejhlasitěji rezonuje díky Williamsovu úžasnému hlavnímu tématu a několika dojemným momentům, proti kterým není obrany. 70%(25.2.2012)

  • sportovec
    ****

    Spielberg proslul především jako režisér velkých výpravných podívaných, jejichž technické zvládnutí je dokonalé a přesvědčivé. Současně však také jako tvůrce, který poměrně často nezvládá sentiment svých příběhů a čas od časů přímo spadává do kvalit, jejichž problematičnost čouhá z díla jako sláma z bot našich předků. VÁLEČNÝ KŮŇ je ve Spielbergově filmografii kdesi uprostřed. Stěží uvěřitelný příběh se místy pohybuje za hranicí věrohodnosti (jak dlouho mohl vydržet ve válečných podmínkách kůň od dělostřelců či závěrečná až kýčovitě působící scéna se zapadajícím sluncem a plesající rodinou), současně však neztrácí svou supraindividualistickou integritu. Zatímco BÍLÝ TESÁK je výtvorem Londonovy fantazie, medvěd, talisman statečných polských vojáků, dobývajících Monte Cassino, který dopravoval nahoru přes nejnebezpečnější úseky výbušniny i munici, je nezpochybnitelným historickým faktem. Bohatá doprovodná galerie lidských hrdinů poněkud vyvažuje až příliš se vlekoucí první polovinu filmu. A sentiment, doprovázený skutečným citem, nás nutí nezapomínat na tento ne zcela tuctový film z pomezí lehkého a "těžkého" žánru kinematografie hraného filmu.(23.2.2012)

  • Rob Roy
    ***

    Po první půl hodině mi v hlavě rotovalo, že "Spielberg dělá Johna Forda a dělá ho zatraceně dobře". Opening je ten nejklasičtější Hollywood v tom nejlepším stylu, kdy mi i párkrát lehce zvlhly oči. Jakmile dojde k odloučení, tak celý film přestane dramaticky fungovat a rozpadá se na jednotlivé epizodky. Které jsou sice občas brilantně natočené, ale zájem o celek upadá. Jako plus beru, že War Horse obsahuje scénu tak dokonale tarantinovskou, že Quentin musel blednout závistí. Právě od téhle scény se film překlopí do jiného filmového vesmíru, kdy už film nelze brát vážně a nezbývá než se škodolibě bavit vydrží až do "impozantního" konce. P.S. Slečna ve 4. řadě, které se ke konci tak vášnivě smála, ať se mi ozve do pošty. Děkuji :)(23.2.2012)

  • - Filmový debut Jeremy Irvinea. (HellFire)

  • - Ide o prvý film Stevena Spielberga, ktorý bol natočený digitálne. Spielberg sa doteraz držal tradičného postupu, kedy editor Michael Kahn robil takmer všetky jeho filmy na známu Moviolu. (jofffo1)

  • - Steven Spielberg vyhlásil, že digitálne efekty boli použité iba v troch šotoch, ktoré trvali tri sekundy a boli urobené pre bezpečnosť koňa. Spielberg povedal: „To je tá vec, na ktorú som najviac hrdý. Všetko, čo vidíte na obrazovke, sa naozaj stalo." (jofffo1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace