Tvůrci:
Joss WhedonHrají:
Eliza Dushku, Harry Lennix, Fran Kranz, Tahmoh Penikett, Enver Gjokaj, Dichen Lachman, Olivia Williams, Reed Diamond, Amy Acker, Brett Claywell (více)Série(2) / Epizody(27)
Obsahy(2)
Dollhouse je přísně tajné a velmi ilegální. Je to místo, kde se plní přání. Klienti s dostatkem peněz a správnými kontakty si můžou najmout "Actives" nebo "Dolls". Dolls mají kompletně vymazanou paměť, čili jim můžou být vtisknuty vzpomínky, schopnosti a jazyk pro různá přiřazení. Na misích je kontrolují "Handlers" a po dokončení úkolů jsou opět vymazáni a udržování ve futuristické laboratoři Dollhouse. Jsou to lidé, kteří se rozhodli, pro vlastní důvody, vzdát se svých těl. Můžou být kýmkoliv. (dresi)
(více)Recenze uživatele rikitiki k tomuto seriálu (1)
Dům loutek (2009)
Joss Whedon má prapodivný vkus na ženy: líbí se mu anorektičky, které dokážou holýma rukama a nohama zmasakrovat četu ozbrojených vojáků. A v tomhle seriálu je takovýchto smrtelných krásek hned několik. ___Muži jsou zase buď úzce specializovaní mimoni, anebo hrdinové, kteří si ukousli až příliš velké sousto. ___Patos - to je další Whedonova zbraň, naštěstí ho ale dokáže maskovat humorem. ___Nešťastné a nenaplněné lásky - zase Whedonův trademark. Popravdě, když se Whedonovým hrdinům konečně někdy zadaří překonat překážky (často jen ve vlastní hlavě), vyznat si cit a strávit spolu noc, tak by se rovnou ráno měli střelit do hlavy - protože ve většině případů je to taky jejich noc poslední a navíc minimálně jednoho z nich čeká už druhý den smrt. ____Prudké zvraty, nenadálé několikanásobné zrady, stírání hranic mezi dobrem a zlem. A, samozřejmě, zlovolné korporace jejichž cíle jsou tak černé, že hluboká půlnoc je proti tomu oslnivé světlo. ___ To vše hrané pěknými, ale televizně sterilními herci, jejichž herecký um je nanejvýš průměrný. ____ Jo, Joss Whedon opět lovil ve stejných vodách své bujné fantazie a mělkých kalužích televizního rozpočtu. Seriál je napínavý, zajímavý, dojímavý, ale těch zvratů bylo tolik, že jsem je ke konci už nestíhala. Závěrečný díl do sebe evidentně napěchoval nápady, které chtěl původně Whedon použít na celou sérii (a možná i na několik). Je to prostě moc kách. /25. 4. 15./ ()