Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Shakers
    ****

    Škoda tých efektov, ktoré vyzerajú snáď ešte horšie ako s PC hry, inak je to fajn film. Príbeh je dobrý, zaujímavý, nechýba ani kúsok napätia, dobrá hudba Johna Ottmana a samozrejmosťou sú aj dobré akcie s britským obsadením. Len nechápem kam zmizol rozpočet filmu, keď ti obry sú tak odfláknutý. 80% - 4*(16.6.2013)

  • B!shop
    ****

    Uprimne receno, po takovejch prisernostech jako Oz a dalsi muze bejt clovek rad i za tohle. Neni to zadnej zazrak, ale je to proste zabavna dvouhodinovka, ktera je stylove a misty atmosfericky natocena a svizne odsejpa. Singer ma sice na vic, ale to je fuk. Pribeh pusobi jako trochu modernejsi klasika, triky az na par vyjimek bezvadny. Hlavni problem sem mel s hercema, Ewan je super sympatak, ale ostatni uz za moc nestoji, obzvlast hlavni dvojka je dost mimo. Vybrat jinyho predstavitele hlavniho hrdiny, atmosferu udrzet po celou dobu temnou jak v uvodu a pridat jeste par souboju, bude to pecka, takle jen slabsi 4*.(21.8.2013)

  • kulyk
    ***

    Musím nasypat pouze za tři, abych odlišil od jiné překopávky klasického pohádkového motivu - Mařeny s Jendou, an loví menstruantky. Nebo čarodejnice. To je stejné. Sourozenci si totiž neberou tolik servítků, jako zde pobíhavší figurky z vyprávěnek pana Majera. Mimojiné - šel bych na pět, kdyby nějaký zodpovědný obr zašlápl Nikoláska Hulíta. Nejlépe v reálu.(28.10.2014)

  • HoneyBunny
    ***

    V jednu chvíli hlavní padouch říka postavě Ewana McGregora cosi ve smyslu: "To sis opravdu myslel, že jsi hrdinou tohohle příběhu?" Oh, jak moc bych si to přála - McGregorův sir Elmont je tím nejlepším na tomhle filmu, je charismatický, vtipný a sexy. Zbytek filmu je... meh, hrozně průměrný a neinvenční, bez výraznějšího pachu či příchuti. Na rodinný film se tu nějak moc drasticky zabíjí, což by nevadilo, kdyby to tu vlastně nebylo jen na efekt. A docela mě zklamala postava princezny, která tatínka krále přesvědčuje, jak je schopná a samostatná a že mu chce dokázat, že bude dobrou královnou - aby po zbytek filmu neudělala nic, co by tomu nasvědčovalo. Mužští hrdinové ji musejí stále zachraňovat před obry a ona většinou jen vyděšeně kouká, případně křičí: "Jacku!" A to je bohužel jediná ženská postava filmu! Nechci tu mít feministické řeči, ale přiznejte, že třeba taková Yvaine ve Hvězdném prachu má mnohem větší kuráž a udělá toho mnohem víc než princezna Isabelle z Jacka a obrů. 50 %(15.10.2014)

  • Malarkey
    ***

    Není úplně dobré, když odpoledne jdete do kina na stejně digitální pohádku Zloba - Královna černé magie a večer si pak pustíte o rok starší ale digitálně ne slabší film Jack a obři. Je ale vidět, že Jack je trošku odfláklý. Ne digitálně, to snad ani nejde, spíš samotným příběhem. Nejvýraznější je totiž Ewan McGregor, který je zároveň vedlejší postavou a to už něčím smrdí. Sic se mi koukalo skoro dvě hodiny hezky, ale na rozdíl od Zloby bych se k této pohádce nejspíš už nevrátil.(10.6.2014)

  • -  
    Odlišnost obrů od lidí právě akcentem vymyslel Bill Nighy. "Bryan chtěl, aby obři byli po fyzické i hlasové stránce stejní a zároveň aby se lišili od ostatních postav ve filmu. Chtěl, aby to byla rasa ojediněle zmutovaných lidí, a já jsem Bryanovi navrhnul, že by bylo dobré, aby se od ostatních lišili výrazným akcentem. A napadalo mě, že vhodný by byl severoirský přízvuk, tak jsme mu to předvedl. A tento charakteristický obrů přízvuk funguje,” doplnil herec.    (Zdroj: Warner Bros. Entertainment s.r.o.)

  • - Při natáčení v exteriérech tvůrci narazili na problém. království Cloister i Bantua měla být mokrá a deštivá, ale anglické počasí nespolupracovalo. „Už mockrát jsem byl v Londýně a mockrát jsem tam natáčel,” řekl Tucci, „a pokaždé tam pršelo. A teď musíme s natáčením čekat, protože příliš svítí slunce! Je to spíš jako natáčení v Los Angeles,” smál se. (Zdroj: Warner Bros. Entertainment s.r.o.)

  • - Moderní "hračkou" a užitečným pomocníkem pro skloubení obrů a lidí do jednoho záběru byla na natáčení nové technika Simul-cam. „Simul-cam nám umožňuje natočit nejdříve obry,” řekl Singer. „Potom rozmístíme čidla a můžeme promítat předem natočeného obra do prostoru na scéně nebo v exteriéru a kamkoliv v prostoru nasměruji 3D kameru, tam je obr. Vidím ho na monitoru, je to bezvadné. Pořídím záběr z jeřábu, a když pomalu jedu kamerou nahoru, pořád tam jsou. Je to vlastně projekce animovaného světa do reálného prostoru s herci. Takto jsme udělali scénu, ve které je Isabelle v kleci a obři kolem ní ji vyslýchají. Na scéně přitom byla jen pohupující se zavěšená klec, ale když se podívám hledáčkem kamery, vidím, jak scéna pokračuje desítky metrů nahoru, vidím obry, jak se pohybují kolem klece a šťouchají do ní. Je to skvělý nástroj.” (Zdroj: Warner Bros. Entertainment s.r.o.)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace