Nastala chyba při přehrávání videa.
  • kinej
    ***

    Zajímalo by mě, co motivovalo tolik zajímavých jmen, že se upnuli zrovna k tomuto veskrze obyčejnému projektu. Od jmen režiséra i herců bych očekával zajímavější, viditelnější počiny. Pravda je, že jde o pohádku spíše vydařenou (z fantasy jsem si na tom nic nenašel), ale zase ne takovou, která by vyvolávala nutkání ji vidět vícekrát, např. každé vánoční dopoledne. Zkrátka, má očekávání k tomuto filmu nebyla vzhledem k námětu nijak závratná a ani po shlédnutí jsem v námětu nic, co by mělo potenciál něčeho zaznamenáníhodného nenašel. Určitě nejde o špatný, nebo snad pokažený film, Jack a obři je film, který sice tak nějak akorát naplnil má očekávání, ta ale nebyla nijak závratná.(4.12.2013)

  • Fr
    ***

    ,,SYNU, TY FAZOLE MAJÍ MOC ZMĚNIT SVĚT.“...... /// Dokonalá přehlídka CGI! Obři mě bavěj a je škoda, že mezi nima a tím vostatním (příběhem, postavama) je díra jak kráva. Ale mám dojem, že to děckám (ani těm starším) vadit nebude. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zjistím, kde by mohl Pohlreich hledat (nejen) kulinářskou inspiraci. 2.) Přemejšlím, jestli zasadit čočku, nebo …mrkev. 3.) Thx za titule ,,czmimi“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE ** NAPĚTÍ *(2.6.2013)

  • Eddard
    ***

    Singerův Jack je jeden z nejrozporuplnějších filmů, co jsem poslední dobou viděl. Rozhodně není dobrý, ale má spoustu příjemných jednotlivostí. V první řadě velice charismatickou ústřední dvojici mladých hrdinů, což vždycky potěší. Nicholas Hoult je sympaťák od kosti a Eleanor Tomlison je právě ta sympatická kost, dohromady jim to sluší a jiskří, radost podívat. Moc se mi taky líbili samotní obři, kteří byli ve správném poměru hroziví, brutální a vtipní. Slušně zábavná byla i dvojice lidských krys v podání Stanleyho Tucciho a jeho nohsleda. Tím však bohužel končí (relativně krátký) výčet toho, co se mi na Jackovi a obrech líbilo. Ewan McGregor hraje nejnudnějšího (a nejmetrosexuálnějšího) Prvního rytíře všech dob, zápletka vystavěná z klasické pohádky o kouzelné fazoli je chudá a nepříjemně předvídatelná a za ten konec s moderním Londýnem by se měl Singer pověsit za koule do průvanu. 50%(30.11.2013)

  • misterz
    ****

    Milujem fantasy žáner a tak sa mi nad niektorými nedostatkami ľahšie privierajú oči. Na mňa to pôsobilo milo a na konci som mal príjemný pocit, takže ja som spokojný. Rád by som vyzdvihol efekty, ktoré boli naozaj výborné. Škoda toho deja, od hlavných postáv aj obrov so čakal viac. A možno tiež viac srandy a zábavy. Obri mohli napríklad viac hláškovať a ľudské postavy mohli byť tiež vtipnejšie. Bolo tu i dosť "hluchých" miest, ktoré sršali nudou. Takže dávam 4*(24.6.2013)

  • Phobia
    ***

    Americké pohádky často označuju za blbé až zhovadilé, ale pro jednou můžu šetřit invektivy. Hodlám vrtět hlavou nad nemožnými kostýmy, odsoudit naprosto zbytečné a stupidní logické přešlapy (i pohádka by mohla v detailech dbát na reálnost), povzdechnout si nad jelimanem v hlavní roli, plivnout na český dabing obrů (to ty hlasy nebylo možné nějak působivě rozdunět?) a nasrat na vatikánskou agitku, co asi třikrát vlezle vystrčila svatozář. Díky všem těmto námitkám nemůžu udělit čtvrtou hvězdičku, přestože jinak jde o pohodovou, lehce pochmurnou pohádku s dobrým hereckým obsazením, obstojnou trikovou stránkou a pro potřeby žánru plně vyhovujícím scénářem... teda až na tu závěrečnou minutku ze současnosti, tu si mohli narvat do prdele naklíčenou fazolí napřed. 66%(21.6.2013)

  • - Darren Lemke přišel s projektem na trh už v roce 2005 a o něco později se na palubu dostal režisér D. J. Caruso. Toho pak nahradil Bryan Singer, který přivedl svého obvyklého scenaristu Christophera McQuarriera. (Beer Ceps)

  • - Moderní "hračkou" a užitečným pomocníkem pro skloubení obrů a lidí do jednoho záběru byla na natáčení nové technika Simul-cam. „Simul-cam nám umožňuje natočit nejdříve obry,” řekl Singer. „Potom rozmístíme čidla a můžeme promítat předem natočeného obra do prostoru na scéně nebo v exteriéru a kamkoliv v prostoru nasměruji 3D kameru, tam je obr. Vidím ho na monitoru, je to bezvadné. Pořídím záběr z jeřábu, a když pomalu jedu kamerou nahoru, pořád tam jsou. Je to vlastně projekce animovaného světa do reálného prostoru s herci. Takto jsme udělali scénu, ve které je Isabelle v kleci a obři kolem ní ji vyslýchají. Na scéně přitom byla jen pohupující se zavěšená klec, ale když se podívám hledáčkem kamery, vidím, jak scéna pokračuje desítky metrů nahoru, vidím obry, jak se pohybují kolem klece a šťouchají do ní. Je to skvělý nástroj.” (Zdroj: Warner Bros. Entertainment s.r.o.)

  • - Ewan McGregor (Elmont) a Ewen Bremner (Wicke) si už spoločne zahrali v snímke Trainspotting (1996). Druhý menovaný už taktiež spolupracoval s Eddiem Marsanom (Crawe), keď sa obaja predstavili vo filme Faintheart (2008). (toi-toi)