Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Malarkey
    ***

    Není úplně dobré, když odpoledne jdete do kina na stejně digitální pohádku Zloba - Královna černé magie a večer si pak pustíte o rok starší ale digitálně ne slabší film Jack a obři. Je ale vidět, že Jack je trošku odfláklý. Ne digitálně, to snad ani nejde, spíš samotným příběhem. Nejvýraznější je totiž Ewan McGregor, který je zároveň vedlejší postavou a to už něčím smrdí. Sic se mi koukalo skoro dvě hodiny hezky, ale na rozdíl od Zloby bych se k této pohádce nejspíš už nevrátil.(10.6.2014)

  • Shakers
    ****

    Škoda tých efektov, ktoré vyzerajú snáď ešte horšie ako s PC hry, inak je to fajn film. Príbeh je dobrý, zaujímavý, nechýba ani kúsok napätia, dobrá hudba Johna Ottmana a samozrejmosťou sú aj dobré akcie s britským obsadením. Len nechápem kam zmizol rozpočet filmu, keď ti obry sú tak odfláknutý. 80% - 4*(16.6.2013)

  • Hild
    ***

    Jack a obři je především filmem, který se ani na chvíli nesnažil tvářit jako dospělá a temná fantasy, mám pocit, že to ani Bryan Singer neměl vůbec v úmyslu, jedná se o čistokrevnou pohádku, takže rozhodně filmu nemůžu vyčítat menší dětinskost, jako celek je to moc fajn. Hlavní romance je taková ta starodávná, klasická pohádková, jsou zde povedené momenty a nenudila jsem se. Hvězdu dolů dávám akorát za záporáka a jeho poskoka především v první půlce, ta postava totiž byla vážně špatně napsaná a velmi velmi trapná. Film na víkendové vypnutí mozku a myslím, že parádní film pro rodinu s dětmi. Lepší 3*(13.4.2013)

  • Xmilden
    ***

    Další a další pohádkové příběhy se na nás hrnou. Gigantické bitvy, kterýma musí prakticky každý blockbuster končit se na nás valí ze všech stran. Filmy se natáčejí z větší části před zeleným plátnem nebo kdovíjakým ještě. Příběh velice snadno odhadne i absolutní filmový analfabet. Je otázkou zda-li je ještě tohle to správné filmování. Jack a Obři nenabízí fajnšmekrovi žádnou škálu chutí, je to jen kus práce na hollywoodskou zakázku, aby na to šlo co nejvíce lidí a nechali v kině co nejvíce prašulí. Nevím jestli mě osobně podobné filmy ještě baví. Herce rozhodně pochválit nemůžu, protože Hoult není určitě správná volba a mezi ním a princeznou vzájemná chemie neexistuje.... Na Singera je tohle veliký průser. 50%(14.6.2013)

  • Ainy
    ****

    No tak pohádka to pro děti asi ještě moc není, protože je celkem plná drsnějších scén. Na tomto filmu mě moc nezaujala ani výprava, herecké obsazení ani trikové kouzlení. Zvažovala jsem mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami, nakonec jsem dala čtyři za sympatický námět, hudbu a kousek toho napětí. Nakonec ale musím uznat, že tvůrci si s obry opravdu dobře vyhráli. Měla jsem z nich silný pocit hnusu a nechuti, což bylo patrně účelem filmařů :-)(2.6.2013)

  • - Scény, kde postavy lezou po stonku, byly filmovány na horolezecké stěně. Protože museli herci filmovat záběry, kde šplhají vzhůru, v plné zbroji, nevyhli se protagonisté tvrdé přípravě. Například Eddie Marsan trénoval přímo šplh, posiloval horní část těla a učil se jízdě na koni.  (Zdroj: Warner Bros. Entertainment s.r.o.)

  • - Moderní "hračkou" a užitečným pomocníkem pro skloubení obrů a lidí do jednoho záběru byla na natáčení nové technika Simul-cam. „Simul-cam nám umožňuje natočit nejdříve obry,” řekl Singer. „Potom rozmístíme čidla a můžeme promítat předem natočeného obra do prostoru na scéně nebo v exteriéru a kamkoliv v prostoru nasměruji 3D kameru, tam je obr. Vidím ho na monitoru, je to bezvadné. Pořídím záběr z jeřábu, a když pomalu jedu kamerou nahoru, pořád tam jsou. Je to vlastně projekce animovaného světa do reálného prostoru s herci. Takto jsme udělali scénu, ve které je Isabelle v kleci a obři kolem ní ji vyslýchají. Na scéně přitom byla jen pohupující se zavěšená klec, ale když se podívám hledáčkem kamery, vidím, jak scéna pokračuje desítky metrů nahoru, vidím obry, jak se pohybují kolem klece a šťouchají do ní. Je to skvělý nástroj.” (Zdroj: Warner Bros. Entertainment s.r.o.)

  • - Na vizuálnych efektoch pracovalo 7 spoločností - Digital Domain, Giant Studios, MPC, Soho VFX, Rodeo FX, The Third Floor a Hatch Productions. (Greenpeacak)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace