poster

Assassin’s Creed

  • Velká Británie

    Assassin's Creed

  • Francie

    Assassin's Creed

  • Hong Kong

    刺客教條

  • USA

    Assassin's Creed

  • Tchaj-wan

    刺客教條

  • Austrálie

    Assassin's Creed

  • Nový Zéland

    Assassin's Creed

Fantasy / Sci-Fi / Dobrodružný / Akční

Velká Británie / Francie / Hong Kong / USA / Tchaj-wan / Malta, 2016, 115 min

Komentáře uživatelů k filmu (878)

  • verbal
    ****

    Ale copak to? Spratkům a nezaměstnaným, co celé dny honí se smrtí v očích a džojstykem v ruce čuráky po střechách středověkého Španělska, místo aby dělali něco užitečného, filmík nefuní? Prý hloupí, jednoduchí, s debylňým scénářem a vůbec sem nemněl chuť sahat si v kyně na šulínka jako přy smažeňí v pokojýčku, jo? No toto! Od někoho, kdo tu nadšeně pětkuje stupidní až vyrachtané, digitálně přebordelizované omalovánkové trampoty kýčovitých buzerantů v elasťácích, potírajících furt dokola jednu a tu samou zlou mluvící hlavu z planety Hloupý pičus v souhvězdí Velkého retarda, to znělo jako kulantní doporučení. A taky, že bylo! Kraťák se sice místy urputně snažil točit Megbet ryloudyt, a to včetně Míši Bednáře a Mařenky Kotlářové v hlavních rolích, naštěstí však smlouva stadfordského tlučhuby a nudila s Ubij-softem vypršela už v roce 1616, takže dvojku už zaplaťsatan nevyblil, čili je z toho přeqapivě zábavný, vizuálně naprosto podmanivý a skvěle zahraný sci-fi heterospektákl s koulema, jaký může nestíhat pouze někdo s pokrevně spřízněnými rodiči a vysokoškolským titulem ze zevlování u monitoru. Docela by se mi líbilo, kdyby tenhle graficky mazlivý Justýn jednou dostal sto míčů i na hraní s nějakým brutálně hnusným erkovým scénářem výhradně o středověkém vybíjení Templářů, Katarské vzpouře, nebo s čímkoliv od Cornwella o Stoleté válce. P.S.: Zvláštní cenu, kopačku do koulí od Olgy Walló, získává ten úžasný polyglokot, co přetitulkoval „krýd“ jako „přesvědčení“. Bravo! Doufám, že to bude hodně bolet.(4.1.2017)

  • Bebacek
    *

    Marion Cotillard v každém záběru (jen) čumí.(2.1.2017)

  • Mertax
    ****

    Hoši, klid. Kdybych chtěla být zlá, mohla bych napsat něco o tom, že je to zprasený mix Matrixu a danbrownovských slátanin, ale vidím za filmem hodně námahy a piplání. Kurzel pokračuje ve svém výrazném vizuálu a opět nabízí fantaskní výjevy a mluvné postavy, kterým zůstala shakespearovská serióznost. Přibyly parkourové honičky jako v Princi z Persie, ale celková atmosféra je opravdu smrtelně vážná, co může ve spojitosti se zápletkou o Rajském jablku (zdravíme Anděla Páně 2!) působit směšně. Oceňuji však, že tahle videoherní adaptace neotravuje neustálými vtípky a má nějaké myšlenkové podhoubí, byť nedostatečně rozvinuté./// Bohužel je motivace hlavní postavy podobně nepropracovaná jako v prvním díle série AC. Postavy zbytečně deklamují věci, které jsou zcela zjevné (viz scéna s obrazem, kdy musí být řečeno, že na plátně hoří oběti inkvizice, kdyby si třeba někdo myslel, že v sídle templářů je malůvka fajrujících vater na buřty). Neuspokojivé je také vykreslení ostatních asasínů v Abstergu, které vyvolává mnohé otázky. (To jsou všichni mistři bojových umění? Proč je tedy hlídají obyčejní sekuriťáci z Tesca? Proč jsou v objektu zbraně jejich předků?)./// Lze také namítat, že Kurzel volí jen akční scény bez širšího kontextu doby, které poněkud nelogicky utne v nejnapínavějších momentech a už se k nim nevrací. Kameraman (Temný případ, Macbeth) si až příliš potrpí na příšeří (3D nebrat!), a to mají ještě postavy kapuce, ale honičky a souboje jsou vzrušující a dynamické. Nechybí známé herní atributy jako vystřelovací dýky nebo skok důvěry, aniž by z toho byl úslužný fanservice jako třeba v Rogue One. Fassbender chce chvíli Cotillardovou uškrtit, vzápětí s ní koketuje a na konci si nesmyslně strhne tričko a připojí se k Animu, ale i přes vyjmenovaná negativa v tom nelze nemít zalíbení a říkejte tomu třeba guilty pleasure, byť to není béčko. AC je mixem artu s nekomunikativními postavami a detaily na tváře postav a blockbusteru za 125 milionů $ a já doufám, že existuje nějaký Director’s cut, který oba přístupy dá spojí mnohem lépe, o čemž částečně svědčí původní sestřih. P. S. Výborná je zneklidňující hudba od režisérova bratra, Kanye naštěstí absentuje. 70 %. 🍎 [Kino 2x, 2D, 3D s titulky](29.12.2016)

  • Gilmour93
    ***

    Skáče se po střechách i ze současného Madridu do Anadalusie 15.století, asasíni se rubou s templáři i inkvizitory, mluví se o svobodné vůli a vymýcení násilí (čtěte: pronášejí se prkenné fráze), nad tím vším poletuje orel a všichni společně hledají kouli na petanque. Co taky čekat, když za scénářem stojí prasklé žilky v očích způsobující produkt firmy Ubisoft a příliš mnoho kuchařů připalujících žánrovou polívku. Když však od toho oddělíme formu a tvůrčí vizi, štěbetají si nejen asasíni na střechách, že talentovaného Justina Kurzela čeká velká budoucnost..(19.4.2017)

  • TeeAge
    **

    Hru poznám, ale nikdy som ju nemal čas hrať. Zaujala ma vizuálom, a hlavne disciplínou parkouru. Film tieto dve elementy spracováva výborne, ale všetko ostatné je len slabý zlepenec, ktorý nemá žiadnu hĺbku či posolstvo. Herecký triumvirát k zožraniu žial nemal skoro čo hrať. A to je škoda. Byť silného scenára, mal AC všetky atribúty k tomu, aby sa stal najlepším pc game filmom vôbec.(13.3.2017)

  • sniper18
    ****

    S hernými predlohami nemám vôbec žiadne skúsenosti, viem o nich len ten absolútny základ, ale na sfilmovaný Assassin's Creed som sa dosť tešil a hlavne mu veľmi fandil, ako vždy, keď sa veľkofilmu nechopia nejakí neschopní rutinéri. Minuloročný Macbeth sa mi veľmi páčil a tak som bol zvedavý, ako si prakticky jeho celý hlavný tvorcovský tím poradí s takouto ambicióznou látkou a síce nemám pocit, že by boli moje očakávania naplnené, ale predsa len prevládajú kladné pocity. Síce neviem, prečo sa rozhodli pre takéto rozdelenie filmu, kde sa väčšina deja odohráva v súčasnosti, aj keď sa predlohy preslávili odohrávaním v minulosti, ale mne ako divákovi to zase až tak nevadilo, ani línia zo súčasnosti nie je sklamaním, mňa to celkom bavilo, určite som sa nenudil, len som mal hlavne v druhej polovici pocit, že obzvlášť hlavný hrdina je neustále krok predo mnou a nebol som si istý, prečo práve koná tak, ako koná a či to vôbec je správne a mám mu v jeho konaní aj fandiť. V tomto je línia z minulosti lepšie zvládnutá, v tomto sa už orientuje bez problémov a hlavne je to nadmieru dynamické, takže tieto časti som si užíval. No predsa len je tu ešte jeden zápor, film neobsahuje ani jeden moment, ktorý by skutočne nadchol a tešil som sa naň pri opätovnom pozretí, ale zase poteší, že film ani na okamih neupadne, neustále si drží nadpriemernú úroveň. Určite musím pochváliť akčnú stránku, tu ma jedine mrzí ten nízky rating, postavy sa očakávane neustále likvidujú reznými zbraňami, pričom to nepôsobí vôbec drsne, ale inak môžem len chváliť. Akcie je tu plno, pričom je nielen výborne natočená s množstvom zaujímavých záberov a plne prehľadná, strihov je tu menej, než som v poslednej dobe zvyknutý, ale aj choreograficky veľmi dobre zvládnutá, či už tie rôzne parkourové naháňačky, ale aj súboje, ktoré obsahujú dostatok zaujímavých chvatov. A najlepšia je dlhá naháňačka v strede filmu, ale všetka akcia sa vydarila. Poteší aj obsadenie, vynikajú hlavne Michael Fassbender, ktorý ma v posledných rokoch baví stále viac, sympatická Marion Cotillard, charizmatický Jeremy Irons a z vedľajších postáv ešte bezmenná bojovníčka, pomocníčka hlavného hrdinu, ale celkovo som mal pocit, že tu nemajú moc čo hrať, v iných filmoch sa predvedú lepšie. Trochu sklamaním je aj réžia, ale len tým, že som očakával vyššiu umeleckú hodnotu, ale zase na blockbuster je to predsa len stále výrazný nadporiemer v každom ohľade, či už skvelou vizuálnou stránkou, zaujímavou atmosférou a kvalitne zvládnutou akciou. A chcelo by to aj výraznejšiu hudbu. Takže určite sa z toho dalo získať aj viac prakticky pre každý typ diváka, ale ja hodnotím kladne, mňa to bavilo. Blockbuster, ktorý vôbec v ničom neurazil a všetky stránky ponúkol na nadpriemernej úrovni. Bez problémov si to pozriem znovu. 73%(30.12.2016)

  • Arachneuss
    ****

    Na konci mělo být Kurzel Brothers, továrna na vlhké sny. Kde ostatní selhali, tam oba bodují na celé čáře. Vyspělý charakterní blockbuster, který se nebojí přijít s vlastními myšlenkami a zároveň důstojně ctí předlohu. Nejlepší film svého druhu? O tom nepochybuji. Avšak obavy, že obsahově rozsáhlé hry se zkrátka nedají převést na stříbrné plátno, se z části naplnily. Problém není ani tak v desítkách minut, jež zůstaly ležet na podlaze střižny. Je to komplexnost materiálu a (na rozdíl od samotné hry) absence jakékoliv interakce s příběhem. Ta doba zkrátka ještě není tady. Kurzel svůj skok důvěry provedl, ale přistávací kupka sena nikde. Bylo moc brzy.(29.12.2016)

  • Hitman_47
    ****

    Pro mě osobně velké překvapení, zejména po všech těch zdrcujících prvních dojmech a recenzích. Nakonec je tam těch scén z Absterga trochu víc, než scén z Animu ... ale i přes tu všehosáhlou demenci a nelogičnost scénáře to vždy nakonec vynahradí velmi nápaditá a hravá akce, a hlavně ten nabušený soundtrack, kdy vám budou stát i chlupy v oblasti řitního otvoru (dámy prominou) ! Po megasrágoře jménem Rogue One je tohle velice příjemné osvěžení, jelikož Kurzel vypadá opravdu jako fanoušek, který ovšem nedostal takový ranec, aby se mohl vyblbnout ještě více.(30.12.2016)

  • Le_Chuck
    **

    Najudymenejší film histórie. To človek pozná, že keď sa narazí na mantinely talentu, tak vyťahujeme barličky. Ako napríklad starú dobrú hmlu. Ne ten film technicky nie je dobrý ani náhodou. A to isté viacmenej platí aj o zbytku, jednoduchá storka zbytočne a nasilu domotaná, puto s postavami prakticky nulové a akcia v určitých momentoch slušná. Bohužial nič viac. 50%(30.4.2017)

  • 3DD!3
    ****

    Kurzel si Assasína natočil po svém a kdyby nemusel krátit mohlo to být na výbornou. V tomhle střihu chybí vysvětlovačky, které by pomohly plynulosti příběhu. On i když je banální (byť kouzelně do sebe zapadající) by měl být vyprávěn celý. Vážná nota ale nemusí sednout každému. Assassins Creed totiž paradoxně není o zábavě, ale úvahách, které by si divák měl začít pokládat.(1.1.2017)

  • Kaka
    ***

    Zajímavý, umělecky ambiciózní pokus. Vizuálně podobně "černobílé" a artově vyšisované jako cokoliv od Nolana, nebo třeba Spectre. Scénář je ale břečkoidní a pohřbívá osobitost a sebevědomý směr, kterým se tvůrci ubírali. Parkour je fajn, Španělsko 15. století také, avšak cokoliv v přítomnosti bída. A v tomto případě se obávám, že na rozdíl od Warcraftu tady nebudou nadšení z filmové adaptace ani sami hráči tak slavné hry.(7.1.2017)

  • Asia_Power
    ***

    Mám tajemství. Teď ho napíšu, takže už to tajemství nebude. Nikdy jsem nehrála Assassin’s Creed.....uuuffff je to venku. Pokud teď někdo lapá bezmocně po dechu a odmítá nade mnou nadále onanovat jelikož jsem mu tím zničila veškerý iluze o své dokonalosti tak se hluboce neomlouvám. Každopádně jelikož o hře vím hovno tak mám výhodu, nebo nevýhodu já nevim, že jí nemůžu porovnávat s filmem. No a k filmu - Hlavní hero mě za stydký pysky zrovna nevzal, takovej asasín z Dachau, co mu člověk fakt nežere, že by na svých kostlivých ramenou dokázal nést všechnu tu zodpovědnost. Každopádně dostane železnej škorpionskej vocas, trojčlenku do zátylku a hned se vrací o cca 500 let zpátky v čase, kde už vypadá mnohem nebezpečněji. Kecám , vypadá pořád stejně na píču max má navíc fousiska a pár kámošů okolo. Každopádně sotva se jede akce, byla jsem spokojená a vrněla jak kočka. Asasíni se s ničím a s nikým neserou, nakopu každou prdel v okruhu sta metrů a je to celkem řežba. To, že ono hledaný jablko vypadá jak koule od petangu to je už zase druhá věc. Fakt jsem čekala, že hoděj prasátko a začnou hrát, písku tam bylo dost. Děj se houpe v přítomnosti a minulosti celej film, takže koho sere prolínání časových os, ať radši kouká do prdele, v tomhle filmu se tomu nevyhne. Postupně to má větší a větší koule až to nakonec vycáká do vrcholového finále a já skoro až uvažovala, že si tu hru zkusím teda zahrát.(23.3.2017)

  • castor
    ***

    Umělecky ambiciózní, vizuálně podmanivé, místy dravé, jindy prkenné. Ačkoliv je to v akčních scénách poměrně osobité, emocionálně mě to nechalo chladným. Všechny ty nápadité rvačky a skákání po střechách sice vypadá fajn, ale pak se to celé zastaví, děj se přesune do současnosti a najednou se pracuje s tak trochu jiným příběhem. Především utahaným. Naneštěstí se to navíc bere moc vážně a na některých hercích vnímáme možná náznak pochybností, že si příště rozmyslí, k čemu se upíší. Australan Justin Kurzel není špatný režisér, dostal dost peněz a několik nebojácných kaskadérů, takže místy dokáže strhnout akcí. Na zbytku ovšem musí ještě zapracovat.(19.12.2017)

  • kulyk
    **

    Maně tuším, že film vychází z nějakých digiher. Tvůrci však museli počítat i s tím, že si jej pustí někdo, kdo naposledy pařil vlka, jak chytá do košíku produkty slepičích ovulací. Takže pozor, detailní spoilery, díky nimž budete o ději vědět totéž, co já po ukončení martyria! Týpek neumí jezdit na kole a přišel o rodiče. Ne tak úplně, protože za třicet let objeví otce, jak kouká z okna. To ale není podstatné. Asi. Tak tedy - náš hrdina provedl cos, pro což dostal provaz. Křeslo. Vlastně lehátko. Tam mu bylo intravenózně vpraveno něco tak rafinovaného, že se probudil až v Madridu a jeho tělo vězeňská služba vůbec nepostrádá. Ihned po procitnutí se seznamuje se slečnou disponující aparátkem, který sebou mrská, dělá vžžžhům a přenáší lidské vědomí do naprosto detailních vzpomínek ztrouchnivělých předků. Konečně tedy chápu, co je to genetická paměť. Týpkovi to nejdříve nevoní, ale poté, co bezmála zdechne a alespoň tedy trošičku ochrne, se už už nemůže dočkat, až na přístroj opět rozkročmo naskočí a zavelí hyjé. Ve vkusně násilných vzpomínečkách na život a dílo praděda se leccos přihodilo, bohužel však nevím přesně, co. Brebentí se tam španělsko - latinsky a dobroděj, jenž to frknul na net v dabingu, neměl potřebu přilepit i titulky. Ve své podstatě však všichni zkouší dohonit Adamem nahryzlé jablko, poněvadž prý ukrývá data. O svobodě. No jako fakt. Abych nezapomněl - v tom Madridu u stroje je ještě řada dalších lidí z nějaké sekty (do které právě patřil i ten tatínek, co pohledem ze zaskleného průzoru poslední čtvrtstoletí kontroluje okolí a pouští slinu) a ti se najednou vzbouří, s čímž se nepočítalo, protože má jít jen a pouze o extrémně násilné magory. Vše pak krásně vyvrcholí schůzkou templářů, kterým vládne jedubaba. Sic, hle, no toť, etc. Meeting, co měl být korunováním tisíciletých snah tohoto (jak je zde vylíčen) všemocného a paranoidního řádu, byl po bezpečnostní stránce zajištěn způsobem, který umožnil podřezávání řečníků na pódiu nemytými protivníky, rafinovaně maskovanými kápí. Slečna vědkyně, které z našeho potomka hašišínů (neptejte se mě, prostě to je asi šíita, no) přinejmenším na chvíli navlhl drn natolik, že mu umožnila zakuchnutí jejího papá, pak nečekaně otáčí kormidlo a zadělává dementním proslovem (kolikátým již) na další díly. Takže klidně do toho, třeba to pochopíte lépe. Já se ještě hodinu po dosledování motám v kruzích a narážím do stěn své unimobuńky 1+výlevka v rohu.(11.4.2017)

  • Spiker01
    ****

    Konečně jsem viděl svojí videoherní modlu na plátně a bohužel musím uznat, že s tou trilogií to tak horké nebude. Debut se Star Wars je ryzí sebevražda a otvírák nám to jen potvrdil. Jedním dechem ale musím dodat, že je to obrovská škoda, protože přesně takhle si představuju film podle videohry. Přímo se vybízí srovnání s Warcraftem, který zůstal taktéž za očekáváním co se týče návštěvnosti, ale měl jsem radost, že tyhle značky konečně kopou první ligu a nesbíraj míče jako Hitmani nebo Need for Speed. Už od začátku jsem kvitoval, že si film pojede vlastní cestou, přímo neadaptuje žádný díl a španělská inkvizice je navíc úplně super období. U kormidla je stejná trojice jako ve velice solidním Mackbethovi, kde Justin Kurzel dokázal, že si naprosto libuje v barevným dokreslování jednotlivých scén i zde jsou všechny scény z 15. století naprosto perfektní po všech stránkách, až na to, že se zvěsti potvrdily a opravdu jich není většina. Malebné prostředí maltské Valletty nádherně koresponduje s líbivě krouživou kamerou a dechberoucí choreografií naprosto všech soubojů a parkouru, na což jsem se poměrně rychle naladil. S tímto se ale pojí současnost, která zároveň je a není problém. Michael "Fassy" Fassbender bravurně zvládá obě role a je třeba dodat, že i ve hrách jsem současnost bral jako plnohodnotné rozvíjení příběhu a bylo to vlastně to jediné, co působilo alespoň částečně originálně, ovšem zde jí je přecijen trošku moc. Tím pádem mně i jako fanouška Prince z Persie, na kterém disneyovci před 6 lety naprosto shořeli, zaráží, že když už Ubi vynaložil tolik prostředků s novým produkčním filmovým studiem, že zároveň jednak nepřipravil několik twistů (vážně by byl takový problém, aby naprosto totožně vypadající Jeremy Irons hrál Warrena Vidica?) a jednak se nepřiblížil struktuře příběhu ve hře a načež i krom povinného cliffhangeru, jehož vyústění se možná nikdy nedočkáme, téměř zabil cestování do minulosti a mířil jen na ten templářskej chrám v Londýně. Nuže celkově pro mě velice milé překvapení od oblíbeného režiséra přičemž jsem dostal co jsem čekal, až na to, že ani letos hry v kinech nikde pokladny nezboří. A je to škoda. PS : AC má naprosto vynikající soundtrack, již tradičně. 8/10...[30.12.2016_Kino Šumava_Klatovy](31.12.2016)

  • Xmilden
    ***

    Nečekal jsem nic, nedostal jsem nic. Už Macbeth mě nebavil, takže s panem režisérem asi kamarádit nebudu. Fassy se nám nějak začíná nepříjemně rozjíždět do nepovedenějších snímků :( Určitě hodně nemilé zjištění. Zbytek hereckého osazenstva nemá moc cenu komentovat. Chyba snímku byla zřejmě v tom, že vůbec vznikl. Ony akční filmy to mají v dnešní komiksové době poměrně těžké. Nějakej ten povedenější parkour dneska už nikoho moc nezaujme. Zbytečnost filmu dokládá nejvíce fakt, že Země byla OPĚT v ohrožení. To scénaristi nedokážou přijít s něčím jiným? 50%(17.3.2017)

  • Tom_Lachtan
    ****

    Ideální způsob toho, jak vytvářet videoherní apatace - nekopíruje se tu příběh, ale odehrává jiný, zasazený do videoherního světa. A proto je škoda pár věcí, které to kazí. Třeba ty hrozné kreténoviny, které vychází už z předlohy, aneb padouši se snaží získat Jablko z ráje, co obsahuje genetickou matici svobodné vůle člověka(ehm), nebo zařízení, kde sice máme zavřenou minimálně desítku elitních zabijáků necháme střežit partou chlápků s obuškama, k čemu nějaká palná zbraň, že jo... A když jsme u toho, tak půlka věcí, co jsou v částech odehrávajících se ve španělsku za dob inkvizice, působí zcela anachronicky, od hipster účesů, po fakt, že koňzpřeží jede tak sto km/h. Ale jinak je to dobrej film. Vážně, sice to trpí spoustou béčkových neduhů (scénář), ale evidentně tam někdo, kdo má řemeslo perfektně zvládnuté hodně bojoval o to, aby tam alespoň něco pořádného bylo (kamera, herci). A oni právě herci dělají ten rozdíl, mezi fajn oddechovkou a pitomým béčkem, alespoň v tomhle případě.(9.11.2017)

  • Davies182
    *****

    Asi mi v sále pustili úplně jinej film. Ale já po Macbethovi věděl... Okouzlen od prvního letu dravce (za doprovodu našláplé moderní popové odrhovačky!) až po finální skok víry. V mých očích tomu nechybí vůbec nic, čím by se měl pompézní blockbuster podle slavné herní značky vyjímat: téměř nepřetržitá efektní akce (nevěřte buzzu zklamaných kritiků), boží vizuál, rozmáchlá hudba, drahá výprava a parádní herci. I osudová storyline mě dokonale pohltila, naštvané řeči o zmateném a nepochopitelném ději jsou dokonale mimo; bez thrillerové linie v přítomnosti by Assassin's Creed mávnutím ruky ztratil půlku sebe sama. Vynechání kina by mě hodně mrzelo, tak ať vás ty hejty zbytečně neodradí. Doma si totiž tu epiku nikdy tak nevohulíte...(6.1.2017)

  • Arbiter
    ***

    Jestli byl snímek něčím věrný faktu, že předlohou je videohra, tak tím, že jakmile Fassbender "sounded the alarm," tak se rázem v celym městě - v kanálech, v ulicích i na střechách - objevili vojáci, kteří prostě vždycky věděli, kde ten věčně utíkající asasín právě je a kam míří. Převážně nebavilo.(29.4.2017)

  • SNCIS
    ****

    "Po celá staletí hledal řád rytířů Templu bájné Jablko Ráje. Věřili, že neobsahuje pouze zdroj první lidské neposlušnosti, ale také samotný klíč ke svobodné vůli. Pokud by ho nalezli a rozluštili jeho tajemství, získali by kontrolu nad veškerou svobodou myšlení. V cestě jim stálo pouze bratrstvo zvané asasíni." Zabiják Fassbender do snímku náramně pasoval. Jako fanoušek herní série oceňuji všechny hopsačky a zfilmování 15. století. Potěšil příběh, který dával smysl a český dabing. Díky němuž jsem si vybavil první gamesku AC, protože tady i tam daboval hlavního hrdinu Martin Stránský. Film se nese po celou dobu ve vážném duchu, což jako chybu neberu. Co mi ale vadilo bylo to, že je dost scén potmně, takže jsem mnohdy viděl kulový. "Nač ta agrese?" - "Jsem agresivní člověk." Suverénně jedna z nejlepších herních adaptací. - 70%.(16.4.2018)

  • Shakers
    ****

    Pri hre Assassin's Creed som presedel pár hodín a osobne ju radím medzi to najlepšie čo som hral. S filmom som vedel, že to bude ťažké, pretože hra položila latku dosť vysoko. No a aj keď film nedosahuje kvalít hry, nemôžem povedať, že som sklamaný. Ale ani nadšený. Bavilo ma to, bavila ma krásna Marion Cotillard, bavil ma skvelý Fassbender, ktorému toto Asasínske dobrodružstvo sadlo, bavili ma akcie, ktoré (aj keď miestami boli zbytočne strihnuté do Animusu) boli vynikajúce, bavilo ma pútavo natočené španielske prostredie a ľúbila sa mi aj podmanivá hudba (aj keď na hudbu od Jespera Kyda nemá). Už menej sa mi páčil (a to je najslabšia časť filmu ) scenár. Občas sú tu menšie zmätky, čo je škoda a taktiež by to chcelo vylepšiť aj chémiu medzi postavami a aj príbeh, ktorý nie je zlý, ale chcelo by ho trošku pútavejšie a dravejšie natočiť. Každopádne som sa bavil a som viac menej spokojný, aj keď s časti sklamaný, keď viem aký zážitok to mohol byť, ak by sa to kvalitou priblížilo k hre. 80% - 4*(4.1.2017)

1 2 3 4 5 12 23 33 44