Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V malém městečku Petrovice řádí sériový vrah a zabíjí studenty tamní střední školy. Policie pátrá po pachateli, ale nemůže najít žádnou stopu. Vše nasvědčuje tomu, že maskovaný zabiják má spadeno na Karin Tomečkovou, jejíž rodiče byli před 8 měsíci brutálně zavražděni. Vraždy začínají přibývat, stejně jako podezřelých. Policie se snaží vraha dopadnout, ale aby už nebylo pozdě. Vrah může být kdekoliv. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (303)

Hromino odpad!

všechny recenze uživatele

Je pravdou, že jsem vydržel jen zhruba první půlhodinu, ovšem ani v nejmenším nepochybuji o tom, že zbytek filmu by můj názor a hodnocení nezměnil. Je fakt, že film občas svou amatérskostí pobaví, ale po většinu času jde o příšernou nudu, u níž se zkrátka nejde po celou dobu bavit jen a pouze úděsnými postsynchrony, absurdními replikami, děsivými (ne)hereckými výkony, totální nelogičností a filmovými chybami (woodyho příměr k Tommy Wisseauovi je zcela na místě). Ani nemám chuť rozebírat, co všechno ve filmu za tu půlhodinu nedávalo smysl, stačí mrknout k Fukovi, ten to popsal velmi vtipně a trefně, já bych jen musel papouškovat. Jinak jsem přemýšlel, že bych dal aspoň jednu hvězdu za to, že hlavní hrdinka četla v jedné scéně Tvář toho druhého od Abeho (to pro mě bylo naprostým překvapením), ale… ne. Má oblíbená kniha si nezaslouží být čtena v tak řídkém sranci, jakým právě Poslední výkřik je. A vůbec, má cenu ještě něco dodávat k filmu, kde se na jednom place sejde Šmajda, Bartošová a stávkující dýdžej Štěpán Turek, který se ve filmu objeví nejen jako zmrzlinář, ale i v kůži Olivie? ()

mchnk 

všechny recenze uživatele

V případě, že by to tvůrce pojal jako krátkometrážní záležitost ve stylu Scary movie, mělo by to asi větší úspěch, žel vše, co zde vidíš, je myšleno vážně, což je nepochybně ten největší horor. Scénář byl zřejmě napsán někdy před deseti lety, je v tom vše, prsaté holčiny běhající od dveří ke dveřím před jasnou smrtí, neustále se lekající a samozřejmě nelogicky o každém šramotu se na vlastní oči přesvědčující. Vrah se naprosto bez problémů dostává do všech zamčených prostor, vyskakuje na poslední chvíli a při střetu s hlavní hrdinkou svou předchozí sebejistou sílu zčistajasna ztrácí. Tragický casting a finální důvod k vraždění je poslední hřebík do jakékoli důstojnosti snímku, jednu za slušnou hudbu (až na ten propadák na závěr), která je to jediné, co diváka ujišťuje, že tvůrce chtěl opravdu natočit horor. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Tak jste nám zabil Džambulku, pane Kučero. Pointa v závěru, kdo je vrahem, byla fantastická. Dlouhou dobu to vypadalo, že je vrahem Rychtář, všechno naprosto pasovalo, pak se to přelilo a vypadalo to, že vrahem je Macura. Nedýchal jsem napětím, prsty zadřené do křesla, šulín na prasknutí a pak šok. Obrovský zvrat v závěru, kdy "Šestý smysl" a "Obvyklí podezřelí" byli oproti šokující pointě, kdo se skrývá pod maskou, úplné nic. Já vykřikl, byl to poslední výkřik a vrahem byl Martucci. Vylezl z obrazovky a sápal se i po mně. Ten děs z toho filmu vám nepřeji zažít. Dlouho mně bude trvat, než se z toho filmu vzpamatuji. Myslíte, že se dá český Vřískot brát vážně? Proč by nedal, když to s vámi zacloumá. Jenže, já musím prozradit i zbytek pointy. Ve vraždách mu pomáhali také Hanka Krampolová a Vladko z Vyvolených, který naposledy v životě zařval, že je "lidská bytost", než byl také, trochu v rozporu s logikou scénáře, skrouhnut. 80% ()

dr.horrible odpad!

všechny recenze uživatele

Je celkom sranda sledovať, ako sa Kučerovi nedarí absolútne nič, z toho o čo sa snaží. Dokonca ani tú lakačku nedokáže natočiť tak aby fungovala. A strach? Pff. Akurát nedávno som pozeral Evil Bong od Charlesa Banda (hororovú komédiu o vraždiacom bongu) a aj tá bola strašidelnejšia. Rovnako ako pri predošlom Kučerovom počine, aj v Poslednom výkriku ide len o trápnu zmes neschopnosti, idiocie, amatérizmu a plagiátorstva, ktorej hororové ani filmové kvality komentovať nebudem, bo moja slovná zásoba nepozná dostatok vulgarizmov. Ale tu som sa aspoň pár krát zasmial. Na Šmajdovi. Je to pravdepodobne úplne najhorší herec vôbec a to rátam aj aktérov filmov Zdeňka Trošku, Uwe Bolla, Eda Wooda, filmu The Room, filmu Lady Terminator, filmu Forced Entry, béčiek, céčiek, reklám, telenoviel, monster hororov, tromy a porna. Bolo to veru úsmevných pár minút, než ho zavraždili. A keď ho vraždili vlastne tiež (všimnite si, že asi tak pri piatej rane nožom do chrbta ešte stále držal pri uchu telefón). Za neho pol hviezdy, ale jednu nedám. Výstavný ODPAD! ()

hladass 

všechny recenze uživatele

Takže co říct k tomuto Vřískotu po Česku? Pokud si dobře pamatuji první Kučerův film Čepel smrti, tak od té doby se prakticky nezměnilo, řekl bych, že se samotný tvůrce nic nového nenaučil... Samozřejmě, scénář je kopírka Vřískotu a jiných povřískotovských slasherů, samozřejmě silně nelogický, v mnoha pasážích nechtěně komický, ale to vem čert, herci klasicky nic moc (pro většinu to snad bylo první seznámení s kamerou, samozřejmě vyjímaje z toho Máchovou, Morávkovou a Mejzlíka), za celý film ani jedna bradavka, což u slasheru považuji za zásadní nedostatek, ale na druhou stranu mrtvých bylo tak akorát a hudba se stejně jako v Čepeli smrti povedla... Musím říct, že jsem viděl mnohem horší kousky, takže dám stejně jako v případě Čepele smrti dva body, ale vzhledem k obsazení, zdejší nízké hodnocení docela chápu... ()

InJo odpad!

všechny recenze uživatele

Vidět v jednom filmu "brutální" zavraždění (veletrapně předabované) Džambulky a Mira Šmajdy (účes a neherectví toho člověka jsou fascinující) je snem každého cynického trolla. Škoda, že to je asi tak všechno, co je na tomhle českém rádobyslasheru jakž takž "dobré"... :) A pouštět to v kinech za normální vstupné je vážně drzost. 0 % ()

klerik 

všechny recenze uživatele

Občas hlúpe, občas zbytočne umierené, častejšie blbo zahrané a nasnímané, ale inak v pohode. Tvorcovia sa držia klasickej vreskoťáckej schémy až príliš, vďaka čomu to má síce hlavu a pätu, ale slasheru chýba nejaký zaujímavejší moment. Len cez takéto fimy sa dostaneme k točeniu dobrých žánroviek, takže držím palce. Veď mordy mali celkom spád. Slovenský ATTONITAS je solídnejší pokus... ()

jojinecko 

všechny recenze uživatele

Znepokojivá atmosféra ako z najlepších hororov, podkreslená veľmi nápaditým hudobným podmazom (a lá"Casio tutorial":). Neuveriteľná dynamika deja, ktorá vrcholí polhodinovým nervydrásajúcim školským peklom. Vrah v štýlovom zelenom pršiplášti si berie to najlepšie z Mike Mayersa (zásadne nezrýchli a je všade!), pričom skutočne naháňa hrôzu a des. Horor, kde všetko logicky do seba exaktne zapadá, vďaka scenáru, s ktorým si dal autor určite veľa práce a stál ho mnoho prebdených nocí. A to najlepšie na záver: herecké výkony par excellance! "Skoro-vrcholom" je postava policajného pomocníka (ten týpek má talent!), cez Pani Herečku Bartošovú až ku výstupu, ktorý vo mne navždy zanechal hlbokú a priam nezmazateľnú stopu - to, čo predvádza na tak malej ploche Miro Šmajda, sa len tak nevidí, bravo!!! (Ešte teraz mi pri spomienke na neho trhá kútikmi úst)... Viac takýchto filmov!!! ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Kdyby se to aspoň bralo s nadhledem, a ne tak strašně vážně. Natočit Vřískot za pár šupů ve třech lokacích s neherci (a s herci, kteří hrají vyloženě amatérsky) s využitím pár profláknutých zvukových a hudebních prvků, prostě v českých poměrech na úrovni nejde. Pokud by se tedy film bral jako vtip, možná by to bylo koukatelné. Ale ty toporné výkony, ty okatě kašírované vraždy, to skutečně nijak veselé nebylo. (Samozřejmě nemá komentovat tu hromadu nelogičností - kromě těch zde již zmíněných třeba to, že Karin u její kamarádky hlídá polda, ale Karin odjede lážo plážo s Erikem, policajt nikde, starej polda asi nepozná synovcovo auto, zaparkované před jeho vilou, kulečník uprostřed úzké chodby je také vynikající, nikdo nikdy nemá mobil u sebe v kapse, ale na gauči, stole, bundě, podezřelým z vraždy je chlap, co zavražděnou platonicky miloval, kam zmizela Šmajdova mrtvola? Jak je možné, že se budovy záhadně vyprázdní, když má zaútočit vrah na vyhlédnutou oběť? Holka věří tajemnému hlasu v telefonu, na koho si má dát pozor, i když jí takhle volá jen vrah. Holky mají problém dostat se ze zamčené školy, ale dovnitř lidi chodí i přes zamčené dveře. Vrah sice má jistý motiv, ale ten nevysvětluje dvě třetiny vražd ve filmu..) ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Uběhli tři roky od chvíle kdy se bratři Kučerové poprvé zapsali do povědomí českého diváka slasherem Čepel smrti . Ten však zcela jistě nenaplnil jejich očekávání, protože diváci jej moc kladně nepřijali, ba spíše „rozcupovali“ na kousky. Ani já sám jsem z něj nebyl zrovna „odvařený“ nicméně jsem začínajícím tvůrcům dal šanci a hodnotil jejich prvotinu průměrným hodnocením. A to i přes řadu nedostatků, které jejich snímek měl. Takže jsem chvíli otálel, než jsem si pustil jejich nejnovější kousek. No a popravdě se toho moc nezměnilo. Bohužel i zde lze nalézt v chabém scénáři dost nelogičností a slabých míst. Nicméně mi to ani tentokrát nepřišlo jako odpadní záležitost, tak jak jej označují mnozí přede mnou. V první řadě bych pochválil hudební vložku pod taktovkou Karla Antonína, která patřila k tomu nejlepšímu, co mi Poslední výkřik nabídl. Hned v závěsu za ním byla účast mé oblíbenkyně Ireny Máchové. Která ostatní herce (snad vyjma Morávkové) o třídu převyšovala. Bohužel ani její snaha nedokázala vyždímat z poněkud chaotického scénáře víc. Na rozdíl od ostatních jsem si tu „pětiminutovku“ Bartošové a Šmajdy docela užil, protože jsem čekal mnohem větší průser. Oba v rámci svých velice omezených „možností“ předvedli svá maxima. Možná mne budou někteří považovat za blázna (magora, nebo já nevím…), vzhledem k mému hororovému postoji a kritice ostatních filmů, ale já budu opět hodnotit čistým průměrem. Většina lidí jen dokáže kritizovat jak je všechno na hovno, ale chtěl bych vidět je na režisérském křesle, jak by si s tím poradili lépe. Tohle je ovšem má poslední rada pro Kučerovic kluky, aby příště pořádně zamakali a hlavně vybrousili všechny nedostatky, kterých mají jejich filmy celou hromadu. Příště už totiž tak milosrdný nebudu.50% ()

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Čepel smrti na mě zapůsobila tak strašným způsobem, že jsem se zařekl (ještě po hlédnutí traileru), že tenhle film s radostí a klidně oželím. Ale znáte to, pak vám to stejně nedá a když už vám to skoro spadne do klína. Až se mi chce skoro obdivovat fakt, že někdo má tu odvahu v roce 2012 natočit očividnou a nijak nezastíranou vykrádačku Vřískotu (již úvodně titulkový odkaz s logem filmu mě rozesmál), na nějž ve filmu odkazuje kde co, počínaje hudbou a konče vším ostatním. Protože podobně oceňuji fakt, že se Tomáš Kučera nijak nestydí za to a hrdě se k tomu přiznává, že má druhou (třetí?) vlnu slasheru z let 1996 až dejme tomu 2003 rád a svou tvorbou na ní navazuje a nechává se jí inspirovat. Ač s ním tento fakt nesdílím, tohle je mi sympatické. Ale k filmu. Oproti Čepeli smrti lze nalézt jistá zlepšení, ve scénáři, kameře, střihu, vedení, gradaci a vyprávění příběhu, hereckém výběru a tak trochu i hereckých výkonech. Přesto to nějak moc nepohámá tomu, aby to nebylo na hovno. Je to na hovno. Příběh je až k smíchu a je plný tak strašných hloupostí, že se film stává zajímavým jen pro tohle. Film nás přesvědčí o tom, že nikde nikdo není (policejní služebna je prázdná, tělocvična je prázdná, škola je prázdná) jen ten vrah je všude. Když už jsme u vraha, ten nemá žádný motiv, tedy ano má, má motiv, aby zabil hlavní hrdinku (kterou nezabije, což není žádný spoiler), ale jaký měl motiv zabít všechny ostatní (kromě toho, že je to žánrový film, kde se podobné věci dějí a toho, že se to dělo i ve Vřískotu?). Že v Tajemství loňského léta vrah chodil v rybářské pláštěnce, je naprosto pochopitelné, proč se ale tady vrah maskoval tak, jak se maskoval (a jak se mohl stíhat tak rychle převlíkat)? Protože to vychází z Vřískotu? Ano, uvědomuji si, že je strašně jednoduché to odsoudit jako kopírku Vřískotu a ještě lacinější tím Vřískotem pořád operovat, ale ten film k tomu přemlouvá každou vteřinou, nutí k tomu každým dalším políčkem. Trochu jsem nechápal rozjetou a nijak neuzavřenou dějovou linii Erik - jeho strejda, kdo z nich byl vlastně hlavní hrdinkou posedlý a byl z nich tedy někdo schizofrenik? A co s nimi dál? Scénář psaný stylem SPOILER - "hele, musíme tam někde dostat toho Šmajdu, víš jak, ještě pořád je jeho jméno známé, lidi si tak trochu vybaví, kdo to je a musíme to využít, než na něj všichni zapomenou... tak tam prostě napíšeme nějakou postavu, která nebude mít k ději naprosto žádný vztah, nebude pro něj důležitá,a jen se tam tak bude potloukat, házet kamenné drsňácké ksichty, naznačíme, že by si mohl vysvléct do půl pasu a pak ho rychle zabijeme, aby nezavázel. Šmajdu si přece nesmíme nechat ujít" KONEC SPILERU to je prostě nekomentovatelné. I když, Šmajda je prostě borec, možná si nebudete z filmu už druhý den pamatovat nic, ale jeho ano. A když se tam objevil účastník třetí řady Hledá se táta a máma (ano, sleduji to, je to neskutečná úlítlá prdel a ne, není to mé guilty pleasure, protože já se nikdy nestydím za to, co dělám nebo co se m líbí), to už jsem řval smíchy. Další co bych vytknul je neúměrné natahování vypjatých scén. Snaze vytvořit a nahustit napínavou atmosféru tím byly podraženy nohy a přišla vniveč. Ale tohle je, zdá se tradiční problém začínajících filmařů. Světe div se, mám i co pochválit. Herci vypadají normálně. Žádné sexbomby ani manekýni. Představitelky dvou hlavních ženských postav mě i docela zaujaly, hlavní hrdinka svou oplácaností, v záplavě vychrtlých koster radost pohledět. Podtrženo sečteno Kučerovci mají hodně co dohánět, možná umí sehnat do filmu známá jména (Iveta byla skvělá) a peníze na film, ale to prostě nestačí, chybí mi tam to nejdůležitější, aby mě film něčím oslovil, Poslední výkřik by mě byl schopen oslovit pouze jako nepovedená parodie Vřískotu, a takto určitě zamýšlen nebyl. Chybí mi tam alespoň minimální záchvěv originality a vlastní invence, nic z toho tam není, jen hromada ukradeného, zkopírovaného a recyklovaného odpadu. Chybí mi tam nějaký duch, život v příběhu a ne jen stereotypní, vyprázdněné a naprosto chladné kladení kýče za kýčem. Ještě jedno pozitivum na závěr? Na rozdíl od Čepele smrti jsem ochoten tohle kdykoliv absolvovat znovu. Jako hrnout se do toho nebudu, ale zarputile se tomu bránit taky ne. () (méně) (více)

Morholt odpad!

všechny recenze uživatele

Tak nejdřív volal Macura Džambulce a ona se pak prala s Rychtářem. No a potom..........no jak by řekl lobbista Janoušek.......se stalo něco zvláštního. ()

Genero odpad!

všechny recenze uživatele

Jednoho sychravého, ponurého večera si bratři Kačerovi koupili digitální kameru a spáchali Poslední výstřik, vedle kterého vám bude Bastardí trilogie pana Magnuska připadat jako Pán prstenů. Negramotný scénárista, slepý kameraman, jednoruký střihač a hluchoněmý dirigent spojili své síly, umy a talenty a mě nezbylo, než tleskat nad hlavou, když konečně přišly závěrečné titulky. A to se ještě dá čekat, že se Kačerovci zase brzy rozhodnou šířit radost. Hlavní motivací, proč si toto dílo vychutnat, pro mě samozřejmě byla přítomnost paní Ivety. Jako ve snách jsem několik měsíců brouzdal po internetech, až se mi konečně podařilo dosáhnout očekávaného cíle a film podloudně a nezákonně získat. Chvíli jsem byl vzhledem k hnusné kvalitě obrázků rozzlobený, že jsem v návalu stařecké demence stáhl nějaký zasraný kinorip, ale nebyl to kinorip. Nicméně z uměleckého výronu slavné pěnice musel být rozčarovaný i hrábě Martucci, který chtěl jistě při té úvodní pětiminutovce onanovat a vzpomínat na dny a noci plné nepřetržitého, nespoutaného sexu. ()

slatkac

všechny recenze uživatele

Hodnotit nehodlám, byla to taková mega chujovina, že jsem to po vraždě Bartošové, která chcípla po 5 minutách, musel vypnut. ()

Litsarch 

všechny recenze uživatele

Nejsem si úplně jist, zda propagace fimu založená na Ivetě Bartošové, když je ve filmu 5min, hraje otřesně a ještě jí předabovala Vrbická není tak trochu klamání spotřebitele, ale co už. Problém ale nastává, když divákovi přijde, že snad všechny postavy byly předabované, protože nemůže uvěřit že to co slyší je originální dabing. Film také vrhá na českou policii velmi kladné světlo, jelikož je jediná na světě, která dokáže za ani ne minutu zjistit, odkud kdo volal na pevnou linku! A také ví, jaké má číslo mobilní telefon volajícího z pevné linky. Naprosto úžasné a mám v českou policii mnohem větší důvěru! Hrozivý vrah má jednu velkou výhodu. A to, že jeho oběti jsou ještě blbější než on sám, jelikož se do oběti nedokáže trefit, i když jí napadne zezadu a když už se po vysilující honičce do oběti konečně trefí, tak do toho samého místa pro jistotu ještě bodne několikrát. To asi aby zanechal v tom místě větší ďuznu. Vrah je také tak šikovný, že po vysilujícím závěrečném vysvětlování proč a co zjistí, že v té pistolce už nemá náboje. A prostě nedokáže uškrtit mladou holku, které stačí ho kousnout do ruky a on, i přes to že má rukavice, jí pustí. Divák v tu chvíly má co dělat aby smíchy nespadl i z té sedačky. Musím také podotknout hrozně, ale HROZNĚ napínavou (a kurevsky dlouhou) noční honičku ve škole, kde vrah dotvrdí svou naprostou neschopnost a kde se z čista jasna ve 4 hodiny ráno objeví jak detektiv Singler (kterému prý dal echo kolega), ale i Erik (taková karikatura, kterou hrál nějaký herec). Wow! Tolik šoků jsem jen těžko pobíral. Předtím jsem totiž dostal ťafku v podobě Štěpána Turka v cukrárně. A že umí parádně nandat kopeček zmrzliny! Jen škoda, že nezazněl jeho megahit Stávka Dýdžejů. Nicméně nejvíce to zabil nadraný Miro Šmajda se svým "Haló. Haló. Je tam někdo? Ty vole...". To je prostě k nezaplacení a za tu zábavu tu jednu hvězdičku dát prostě musím! :) ()

Reklama

Reklama