Režie:
Patty JenkinsKamera:
Matthew JensenHudba:
Hans ZimmerHrají:
Gal Gadot, Chris Pine, Kristen Wiig, Pedro Pascal, Robin Wright, Connie Nielsen, Lilly Aspell, Amr Waked, Kristoffer Polaha, Natasha Rothwell, Ravi Patel (více)VOD (1)
Obsahy(1)
V pokračování očekávané komiksovky se tentokrát ocitneme v osmdesátých letech. Proti superhrdince Wonder Woman budou stát dva záporáci. Max Lord v podání Pedra Pascala (seriál Hra o trůny) a také Cheetah s tváří herečky Kristen Wiig (Marťan). (Vertical Entertainment)
Videa (4)
Recenze (811)
Nevěřil jsem, že to je tak špatné, ale opravdu je. Celý film působí jako bizardní televizní kopie. Můj osobní dojem je takový, že to Patty Jenkins vzala příliš do vlastních rukou (i z pohledu scénáře, já tu prostě cítím "ženskou" ruku) a hodně momentů je jako vytržených z úplně jiného žánru. Tohle je totiž Hallmark uvádí:Amazonka v osmdesátkách. Hlavní záporák i jeho motivace a celá zápletka nedává smysl a dovoluje kupit ujeté obrazy a ubírat na schopnostech WW. Pokud něco nezklamalo, tak za mě Chris Pine, s jeho chlapeckou komediálností, a Kristen Wiig, která v postavě i na minimu prostoru roste. Škoda, že na závěrečný souboj nezbyly peníze (v noci, tragické triky...) a proslov WW působí jak z červené knihovny (a navíc nesmyslně, vzhledem k tomu, že stačilo jedno odvolání přání konkrétní postavy;-)). Tohle si první a zvládnutý díl WW rozhodně nezasloužil. ()
Čekal jsem to horší dle tragických recenzí, ale není to až tak špatné. Nejlepší je hned úvod, kde je olympijský turnaj Amazonek a ten byl úchvatný, potom se děj výrazně zpomalí a na komiksovku je zde překvapivě málo akce a ikdyž na ní dojde, tak příliš za moc nestojí. Bavil mě však nápad s plněním přání, díky kterému jsem se nenudil a Pedro Pascal snad poprvé hereckým projevem nezaujme. Vidět film v kině, tak zklamaný odcházím, ale doma mi to na průměr v pohodě vyšlo. Příběh***, Akce***, Humor**, Násilí>Ne, Zábavnost***, Hudba*****, Vizuál****, Atmosféra***, Napětí***. 5.5/10. ()
Nejde jen o to, že je to tak nekonzistentní ve všech detailech, až by jeden řekl úplně pitomé, horší je, že je to tak primárně vyděračsky a predátorsky útočící na všechny způsoby na první signální, plné nejobvyklejších klišé, předsudků a zjednodušujících polopravd. *** Nejhorší na tom tedy je, že je to celé až do konce přesně taková lež a kýčovitý, narůžovo nabarvený sebeklam, před jakým ta schizofrenická zápletka chce v lepších chvílích diváka varovat. Je mi z toho zle tím víc, čím hůř se to tupou lžící s bezelstnou blbostí vrtalo v největších bolestech dnešního světa. Člověk by chtěl Patty Jenkins zároveň profackovat i ji obejmout a hlavně změnit svět jednou provždy v lepší místo už proto, aby nikdy znovu nemusela pocítit potřebu se přiblížit k filmování a něco velkodušného sdělovat. *** To, co tu píšu, není nic proti pohádkám ani proti komiksům obecně, naopak, ty dobré si zaslouží, aby se od zrna oddělovaly plevy. Opravdu mám pifku konkrétně na takovéhle ze řetězu utržené přeslazené naivní a hloupé paskvily. *~ ()
Když má komiksové dobrodrůžo v nadpisu rok 1984, tak, v kontextu s dnešní dobou, očekávám přeci jenom nějakou stylovou dobovku s hudbou z té doby a pěknou osmdesátkovou atmosférou. Tady nepřišlo ani jedno, naopak tu tvůrci připravili klasickou komiksovou, mega barevnou a mega digitální, záležitost. Navíc s jedním obrovským problémem. Na to, jaké blbosti komiksovky umí být a přesto nás dokážou bavit, musím konstatovat, že tenhle film je fakt kardinální blbost. Vrcholem všeho je závěrečný pumping proslov slovutné Amazonky, která působí, jak kdyby mluvila k celému národu a přitom si tam mluví jenom sama pro sebe. Navíc mě docela vytočilo, jak tu v jedné scéně hrál legendární motiv skladatele Johna Murphyho k filmu Sunshine. To bylo nezbytné? Šílená recyklace, pod kterou je navíc podepsaný Hans Zimmer? To se teda nepovedlo. ()
Ve Wonder Woman 1984 jsou scény, které přinejlepším dosahují žánrového průměru, anebo scény, které jsou vyloženě zkratkovité, blbé jak tágo a vrstvící klišé na klišé. Všechno pochybné, co byste třeba takovému Supermanovi z roku 1978 prominuli, protože je přeci z roku 1978 a zároveň byl pionýrem podoby moderních komiksových snímků, se tu tvůrci snaží prodat asi jako cool retro rekvizitu, ale přitom je to jen stupidita scénáře a totální usnutí na vavřínech. Akční scény jsou asi tou nejslabší stránkou filmu. Že Patty Jenkins neumí točit akci a jako mnozí další vše dohání nepřirozeně vypadajícím CGI, jsme zjistili už v jedničce, ale dát do 151 minutového obřího blockbusteru celkem asi jen 4 krátké a nevýrazné akční scény, to je skoro na pováženou. Možná však právě proto mě ani neštvaly tolik, jako v prvním filmu. Jinak je to po všech směrech zapomenutelná podívaná, která letos vlastně dostala více mediální pozornosti, než za kolik ve skutečnosti vůbec stojí. ()
Galerie (90)
Zajímavosti (38)
- Ve snímku byla použita skladba „Beautiful Lie“ z filmu Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016), dále část soundtracku ze Sunshine (2007), „Welcome to the Pleasuredome“ od Frankieho Goese, „Voi Che Sapete“ od Mozarta, „Adagio in D Minor“ Johna Murphyho, skladba „Rio“ od skupiny Duran Duran či „I Won't Leave You“ z filmu Pompeje (2014). (fiLLthe3DD)
- Když se Barbara (Kristen Wiig) představuje Dianě (Gal Gadot), drží v ruce kufřík s papíry, které během konverzace mění svou polohu a nakonec zmizí v onom kufříku. (cmenda)
- Režisérka Patty Jenkins a herec Pedro Pascal založili ztvárnění postavy Maxwella Lorda na Gordonu Gekkovi (Michael Douglas) ze snímku Wall Street (1987) a Lexi Luthorovi (Gene Hackman) z filmu Superman (1978). (fiLLthe3DD)
Reklama