poster

30 případů majora Zemana (TV seriál)

  • Československo

    Tridsať prípadov majora Zemana

Krimi / Drama / Dobrodružný / Akční

Československo, 1974 - 1979, 36 h 26 min (Minutáž: 30x55-90 min)

Hrají:

Vladimír Brabec, Rudolf Jelínek, Miloš Willig, František Němec, Ladislav Mrkvička, Vladimír Ráž, Josef Větrovec, Emil Horváth ml., Renáta Doleželová, Pavla Maršálková, Radoslav Brzobohatý, Jiří Holý, Regina Rázlová, Alena Vránová, František Hanus, Zdeněk Dítě, Luděk Munzar, Petr Haničinec, Josef Langmiler, Jiří Adamíra, František Husák, Ilja Prachař, Miroslav Masopust, Stanislav Fišer, Alena Kreuzmannová, Carmen Mayerová, Bohuslav Čáp, Václav Lohniský, Karel Augusta, Stella Zázvorková, Vladimír Stach, Petr Oliva, František Filipovský, Arnošt Faltýnek, Jan Faltýnek, Mirko Musil, Bedřich Prokoš, Josef Bek, Svatopluk Beneš, Karel Urbánek, Josef Kemr, Václav Kotva, Jiří Kodet, Jaroslav Mareš, Oldřich Vízner, Jiří Zahajský, Nina Popelíková, Míla Myslíková, Otto Lackovič, Josef Čáp, Radovan Lukavský, Luba Skořepová, Květa Fialová, Ota Sklenčka, Marcela Martínková, Eva Klepáčová, Marta Vančurová, Jiří Vala, Blanka Bohdanová, Jana Dítětová, Jaroslav Moučka, Alena Karešová, Jana Gýrová, Elo Romančík, Sylvia Turbová, Štefan Kvietik, Viera Strnisková, Jan Teplý st., Jiří Kostka, Petr Kostka, Libuše Švormová, David Schneider, Světla Amortová, Vlasta Vlasáková, Petr Štěpánek, Miloš Nedbal, Jan Přeučil, Václav Švorc, Miroslav Zounar, Petr Skála, Libuše Geprtová, Josef Kubíček, Robert Vrchota, Valerie Kaplanová, Jiřina Petrovická, Helga Čočková, Václav Postránecký, Hana Maciuchová, Jiří Lír, Jiří Lábus, Oldřich Kaiser, Jaroslav Drbohlav, Oldřich Vlach, Hana Pastejříková, Iva Janžurová, Václav Voska, Jaroslav Cmíral, Josef Beyvl, Josef Somr, Ivanka Devátá, Jiří Hálek, Jaromír Crha, Vladimír Salač, Jiří Bruder, Jindřich Narenta, Václav Sloup, Vilém Besser, Jan Kanyza, Martin Růžek, Vladimír Krška, Jana Paulová, Karel Hlušička, Gustav Heverle, Josef Koza, Oldřich Lukeš, Otto Ševčík, Soběslav Sejk, Miroslav Nohýnek, Jitka Zelenohorská, Irena Kačírková, Miloš Kopecký, Milan Klásek, Ludmila Roubíková, Josef Vinklář, Jan Tříska, Jiří Krampol, Bohumil Šmída, Otakar Brousek st., Otakar Brousek ml., Josef Hlinomaz, Roman Hemala, Jiří Němeček, František Vicena, Jan Pohan, Ladislav Trojan, Antonín Hardt, Adolf Filip, Eduard Cupák, Gabriela Vránová, Jiří Klem, Jiří Pleskot, Raoul Schránil, Eva Trejtnarová-Hudečková, Eduard Dubský, Jiří Adamec, Nelly Gaierová, Libuše Havelková, Jaromír Spal, Otto Budín, Božena Böhmová, Ľudovít Greššo, Milena Dvorská, Jan Skopeček, Svatopluk Skládal, Josef Chvalina, Bořivoj Navrátil, Petr Svojtka, Miriam Kantorková, Dagmar Havlová-Veškrnová, Bohumil Švarc st., Svatopluk Matyáš, Josef Bláha, Ladislav Křiváček, Consuela Morávková, Zdeněk Řehoř, Andrea Čunderlíková, Jiřina Steimarová, Milan Sandhaus, Jaroslav Kepka, Antonín Molčík, Miroslav Moravec, Jana Andresíková, Vladimír Bičík, Oldřich Velen, Libuše Štědrá, Čestmír Řanda st., Karel Houska, Darja Hajská, Dalimil Klapka, Martin Štěpánek, Marie Logojdová, Nataša Kucová, Jarmila Smejkalová, Stella Májová, Alois Švehlík, Stanislava Bartošová, Vlastimil Čaněk, Bohumil Koška, Jaroslav Rozsíval, Tomáš Sedláček, Pavel Robin, Zdeněk Srstka, Karel Engel, Otakar Rademacher, Jaroslav Tomsa, Václav Kaňkovský, Jiří Smutný, Petr Kopřiva, Karel Fridrich, Lenka Machoninová, Vladimír Navrátil, František Jákl, Jiří Klenot, Petr Kment, Josef Kalena, Jindřiška Gabriela Preissová, Josef Zíma, Milan Kindl, Stanislav Litera, Anna Vaňková, Karel Peyr, Hana Hegerová, Simona Stašová, Ilona Jirotková, Jiřina Bílá, Jan Laibl, Vladimír Linka, Jaroslav Kašpar, Ladislav Krečmer, Jarmila Navrátilová, Evelyna Steimarová, Miloš Hlavica, Zdena Burdová, Kateřina Frýbová, Miroslav Jíra, Karolina Slunéčková, Radúz Chmelík, Rudolf Anders, Karin Düwel, Irene Fischer, Petr Smažík, Miloš Vávra, Bohumil Smutný, Rudolf Kalina, Daniela Kolářová, Magda Dolejšová, Zdeněk Forejt, Rudolf Kamínek, Vladimír Pospíšil, Václav Procházka, Dagmar Pušová, Jana Robenková, David Čapek, Petr Gajdoš, Zdeněk Kutil, Jana Šumanová, Jiří Plachý ml., Ela Šárková, Jaroslav Jiřík, Alžbeta Mjartanová, Jaroslav Tvrdík, Otto Kinský, Karel Bělohradský, Willi Schrade, Ralph Boettner, Gerd Michael Henneberg, Hans Klering, Václav Mareš, Blažena Slavíčková, Zdeněk Mucha, Vlasta Jelínková, Miriam Chytilová, Vladimír Klemens, Karel Dellapina, Jana Viščaková, Věra Laňková, Jiří Růžička st., Josef Střecha, Václav Neužil st., Petr Skarke, Miloš Vavruška, Zdeněk Blažek, Josef Kudílek, Vlastimila Vlková, Milan Stehlík, Alois Müller, Marie Marešová, Luděk Kopřiva, Karel Effa, Václav Trégl, Věra Tichánková, Richard Záhorský, Jana Janěková, Lena Birková, Věra Kalendová, Jaroslav Heyduk, Jan Cmíral st., Běla Jurdová, Jiří Vitvar, Josef Němeček, Václav Bouška, Pavel Jiras, Marie Landová, Zdeněk Skalický, Eva Vlachová, Rudolfo Jiménez, Cerezo Salazar, Maritza Peréz, Ruth Dubois, Miroslav Rous, Blanka Křížová, Ladislav Kazda, Petr Svárovský, Jiří Sequens ml., Jiří Kvasnička, Oldřich Janovský, František Horák, Daniel Rous, Libor Žídek, Miloslav Šindler, Zlata Adamovská, Kateřina Chárová, Filip Renč, Milan Friedl, Eva Sitteová, Vilém Kratochvíl, Gabriela Preissová, Gitte Viereck, Hugo Kaminský, Josef Abrhám, Vladimír Menšík, Blažena Holišová, Hana Talpová, Jaroslava Obermaierová, Ivana Andrlová, Ivo Niederle, Karel Chromík, Jan Víšek, Oldřich Musil, Karolína Kubalová, Milada Vnuková, Ferdinand Krůta, Zdeněk Braunschläger, Jiří Cimický, Petr Jákl st., Alex Jandouš, Vítězslav Jirsák, Jindřich Hrdý, Jiří Kalenský, Luďa Marešová, Vilemína Nejedlová-Skokanová, Petr Hanuš, Ladislav Lahoda, Jan Sedláček, Josef Vondráček, Milan Friedl (vyp.)
(další profese)
  • Gilmour93
    *

    Kdyby se v 45´ nezastavili Rusové u Berlína a pokračovali na Londýn, měli bychom nyní možná i 30 případů Bodieho a Doyla.. Goebbels si v pekle nad tou brilantní formou propagandy mne spokojeně ruce, starej Brůna mu štípe dříví pod kotel a člověk zajímající se spíše o formu než o obsah může leda tak ocenit na svou dobu ucházející filmařinu, při které však chvílemi stejně neví, jestli se má tomu, co vidí smát a nebo brečet. Bič boží nepomáhá a rudí červi se zase rozlezou..(2.12.2009)

  • Enšpígl
    odpad!

    Vím je to server o filmu a měl by se hodnit pouze filmový zážitek, dojem, názor a to pak okomentovat, odborně, trefně, vtipně, nebu uplně blbě či trapně .Bohužel u tohoto seriálu ať dělám co dělám nemohu jinak, jeho posláním totiž bylo osvětlovat a převyprávět "po svém" komunistické zločiny nejhrubšího zrna. Přiznávám, že to bylo zabaleno velmi půvabně . Ale pod tímto obalem se skrývá obhajoba sprostých vražd a zločinů jenž se dopouštěli komunisté v Československu. A to je můj dojem a názor z tohoto seriálu.(21.6.2006)

  • igi B.
    odpad!

    Dnes jsem se po nějakých dobrých sedmadvaceti letech ÚMYSLNĚ podíval na Třicet případů majora Zemana - díl 25. Štvanice. Na jediný tento díl - podruhé znovu a navěky naposled. To je ale PRASEČINA! Woody zde řekl ve svém komentáři vlastně vše. Co dodat. Ano, strana a vláda...blablabla... V téhle zemi "umělci" málokdy měli problémy s kolaborací s mocí. Heil Hitler! Čest práci soudruzi! Kultura za sto... ČEST VÝJIMKÁM! Když ale tak vidím ty dnešní fizkulturní nicky lezoucí za tučné výkupné do prdelí dnešním politsráčům... Debilům (debil - viz. slovník cizích slov), co jsou schopni této propagandistické a vylhané zrůdnosti věnovat pět hvězd - lze jen popřát slastnou koupel v studni. A slušné lidi prosím o omluvu za ta hrubá slova. - - - P.S. Není dávno tajemstvím, že vstali noví estébáci... Dnes ve spojení s novými elitami a organizovaným zločinem. Tak se dobře bavte, pitomečci... - - - P.P.S. To si tedy někdo máknul, vypsat zde všechny (?) ty naše >úmělce< prostonárodní, co si omočili v téhle sračce. Škoda ztrácet nad tím více čas. Pisskulturu bolšenickou pochcat!(7.11.2005)

  • Radek99
    odpad!

    Už Vladimír Iljič Lenin správně odhadl prognózu mediálního věku, když prohlásil, že film je nejdůležitější umění. Pochopily to nejen všechny diktátorské režimy, ale i mocní dnešního globálně spravovaného světa. Dejte lidem zábavu, pokud možno plebejskou, primitivní a lidovou, aby si lidé postupně sami utlumovali své mentální aktivity a odnaučili se myslet. Proto byl jak čas Protektorátu, tak i 50., 70, i 80. let minulého století, časem estrád, bezduchých filmových komedií a později stejně bezduché televizní zábavy. (Nejinak je tomu ale v komerční éře nejen filmového průmyslu dnes, málo se ptát a hodně kupovat, to nás učí komerční české (samozřejmě i světové) televize.) Když chcete ale lidem do vymytých mozků nepozorovaně voperovat implantát, který bude ovlivňovat jeho mozkové vlny směrem k politické pravdě, použijete propagandistickou sílu filmového média. Přepíšete historii. Změníte a upravíte fakta. Dobře to maskujete žánrovým balením, třeba detektivním. Povoláte do mediální zbraně hereckou a uměleckou špičku. Natočíte propagandistický seriál. Stvoříte postavu sympatického majora Zemana...(3.5.2007)

  • sportovec
    ***

    Jeden z nejprofánnějších komunistických seriálů nejtemnější normalizace v sobě se značnou přesvědčivostí zrcadlí jeho protikladnost. Ryze zprostituovaných dílů je v třiceti dílech překvapivě málo. Mnohem více je těch, které ruší zadané stalinistické dogma a přímo či nepřímo se vztahují k tradicím prvorepublikové kriminální policie, této tradiční elity našich policejních sborů. V tomto ohledu se jen se zdánlivou nečekaností major Zeman propojuje s prvorepublikovým PANOPTIKEM, ale i s mnohem pozdějšími ČETNICKÝMI HUMORESKAMI. Je těžké se dohadovat, nakolik se tak dálo úmyslně a nakolik tu působila váha přirozeně daných souvislostí. Jisté je jedno: proklamativní fráze a plakátovost už pro svou povrchnost a mělkou zakotvenost ve skutečnosti podléhají obecným souvislostem, tomu, co se často ne zcela přesně nazývá vlastním životem díla (postavy). Sequensova protiřečivost přetrvává, ale v tomto nazírání se jeví v značně odlišné podobě. A tak i tady řemeslo, které nemá daleko ke skutečnému umění, přemáhá svěrací kazajku dogmatu, a ačkoliv je daleko vrcholu, je stejně vzdáleno propasti kýče a podbízivosti. Jeho svědectví o komunistické době pro poučeného diváka vyznívá mnohem složitěji, než by se byl původně nadál. Což ovšem není a nemá být chvála této neblahé dějinné epochy.(27.8.2007)

  • - Diely „Hon na lišku“ a „Tatranské pastorále“ museli byť po roku 2000 zreštaurované z pôvodných negatívov, pretože pozitívy, ktoré sa predtým používali na videoprepis, boli do roku 1989 z cenzúrnych dôvodov prestrihané. Tieto dva diely majú tým pádom oproti ostatným oveľa lepšiu kvalitu obrazu. (BlueNeon81)

  • - Herci během filmování na Kubě bydleli v témže hotelu, v němž se natáčelo. Na Kubě se natáčelo v údolí Viňales. (M.B)

  • - Během natáčení dvou epizod na Kubě strávil štáb na ostrově šest týdnů. (M.B)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace