Nastala chyba při přehrávání videa.
  • MJMilan
    *****

    Kdo se trochu zajímal o mafii začátku století, myslím, že si přijde na své, kdo se zajímal trochu víc, zlehka na své a kdo se nezajímal vůbec, bude potěšen doprovodným hlasem vypravěče, který všechno osvětlí. Perfektní gangsterka, škoda že se více filmů nevěnuje ještě větším mafiánům jako byl např. Lucky Luciano.(27.5.2011)

  • NinonL
    ****

    Průřez historií USA od konce první světové války zhruba do doby Caponeho uvěznění ve 30. letech minulého století. Prohibice, pašování a výroba alkoholu, obchod se ženami, postupně i drogy. Z bezvýznamného vyhazovače se stal takřka nejmocnější muž Spojených států. Přestože za ním bylo mnoho mrtvých, nikdy mu žádnou vraždu neprokázali. Celkem slušný, téměř dokumentární film.(28.4.2017)

  • Yoss
    ****

    Povinnosť pre každého fanúšika a znalca mafiánskych filmov. Rod Steiger v roli Al Caponeho presvedčivý, aj keď je pravdou, že hrdinovia sú, napriek záverečnej poučke, že išlo o film o kriminálnikoch, zromantizovaní a dej nie je dostatočne dirty. Ale rok 1959 tomu zodpovedá, čiže sa nie je na čo hnevať. Čím viac filmových verzií o živote slávneho, aj keď v mysli a prostate chorého Al Caponeho, tým je to lepšie pre fanúšikov tohto žánra, ktorým dozaista som.(14.4.2013)

  • Han22
    ***

    Životopisný film o Al Caponovi je celkem dobrý. Na rozdíl od dnešních filmů se drží skutečnosti, Rod Steiger je slušný představitel. Ale bez ohledu na věrnost jsem se trošku nudil, zkrátka to bylo natočeno bez většího vzrušení, jediné zapamatovatelné scény, příliš dokumentárně, profesorsky. A vypadá to jak film z 30. let, ovšem bez nějakého pořádné akce.(28.4.2016)

  • MikO_NR_1909
    ***

    Wilsonovmu Al Caponemu chýba hneď niekoľko systémových krimi prvkov, aby dokázal preniknúť niekam hlbšie, než len po ploché vykreslenie niektorých (typologicky vybraných) scénok zo života drsného gangstra. Postráda JEDEN (zásadný) OPORNÝ BOD - zrozumiteľnú pyramídovú schému nezákonných obchodov a kriminality (do ktorých by sa divák po menej uchopiteľných dialógových peripetiách znova vrátil) a DRUHÝ - samotný Caponeho primárny zdroj motivácie, ktorý bol určite podmienený citovým zázemím z mladosti. Čiže takto zjednodušene formulovaný koncept by bol sľubným základom pre informatívny charakter dokumentárneho filmu, ale nie pre klasického zástupcu solídne nadväzujúcej snímky po troch žánrových „kultoviek“ počiatkom tridsiatych rokov. Našťastie, v druhej polovici sa to ustáli a od masakru na sv. Valentína je rytmus rozprávania na takej úrovni, ako všetci očakávame. Teda, byť takejto schémy od začiatku, je to za 4. A čiernobiela kamera dodáva úžasnú archívnu hodnotu. Väčšiu, než hocijaké pestrofarebné filtre.(3.8.2014)

  • - Sandy Kenyon v tomto filmu debutoval. (Pumiiix)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace