Tvůrci:
Tim KringHrají:
Kiefer Sutherland, Gugu Mbatha-Raw, Danny Glover, Titus Welliver, David Mazouz, Elijah Nelson, Mark Ivanir, Amy Sloan, Jude Ciccolella, Dahlia Salem (více)Série(2) / Epizody(26)
Obsahy(1)
Seriál sleduje příběh otce, který při 11. září ztratí ženu a musí se sám starat o svého autistického syna, který nejen že za celý svůj život nepromluvil, ale také nesnese od nikoho jakýkoliv dotek. Jednoho dne jeho otec zjistí, že čísla, která syn neustále píše, v sobě mají skrytý význam a dokonce mohou předpovědět budoucnost. (Pongin)
(více)Videa (46)
Recenze (182)
seriál, ve kterém jsou strhujícím způsobem propojovány nešťastné lidské osudy.. z tohoto hlediska všechno funguje perfektně a ty dojemné momenty prostě chtě nechtě zamávají s každým.. průser ale nastává při snaze pokusit se akceptovat způsob, jakým toho tvůrci dosahují - mám v ruce parkovací lístek s číslem 407 a okolo náhodou zrovna jede autobus linky 407, tak do něj nastoupím (to přece nemůže být náhoda, musí to něco znamenat!).. v tom autobuse sedí na sedadle 407 muž, kterému přesně před 407 dny zemřela manželka, tak si k němu přisednu a pronesu tu neuvěřitelně debilní větu: "I think I am supposed to help you".. ne, dámy a pánové, na tuhle hru prostě nejsem ochoten tvůrcům přistoupit.. seriál tak paradoxně selhává na tom, na čem chce nejvíc stavět - na číslech, a ve finále se v něm tedy bijí dvě věci - na jedné straně perfektní lidská stránka, víra v osud a v to, že jsme všichni vzdáleně propojeni nějakými pomyslnými nitkami a máme moc navzájem ovlivňovat své životy.. na druhé straně pak samotná podstata seriálu, která se opírá o totálně uměle vykonstruovaná pravidla, u nichž pak už záleží jen na benevolenci diváka, na kolik je ochoten je přijmout.. dále jsem po celou dobu postrádal nějakou ústřední dějovou linku (ta se začne objevovat až v posledních dílech první série).. namísto toho Touch trpí přehnanou epizodností a navíc se každý díl soustředí na "propojování" zcela jiných (nových) lidí, mezi kterými vždy tak nějak pobíhá Kiefer Sutherland se svým autistickým synem.. suma sumárum: seriál měl skvěle našlápnuto, jelikož námět je sám o sobě výborný, ale způsob jeho uchopení tvůrci příliš nezvládli - "číselné osudy" vycucané z prstu, téměř nulový dějový posun, epizody jako přes kopírák a nesympatické postavy.. P.S.: Intro je úžasné ! ()
Tak k tomuto seriálu doposud není absolutně co vytknout. Velmi promyšlený děj uzavřený každým dílem. A věřím že ne jednomu tvrďákovi zjihne srdéčko např. hned při závěrečce úvodní epizody, nutno dodat, že není a nadále asi nebude jediná. To vše ještě podpořeno melodickými songy na závěr alias Dr.House. Zkrátka takovýhle dramaťáček je příjemným osvěžením na seriálovém poli. Keifer je zpět z tvrdého Bauera na milujícího otce Bohma a sakra mu to svědčí.(jaj ale ty jména mohli rozlišit) Teď už jen, aby ty přeslazené konce neomrzely a hlavně nápady neupadly. Držim palce ()
Pilot testuje lidství. Protože jestli vás tohle dojemné mysteriózno několikrát nepoloží do kolen, nebo alespoň nedonutí s otevřenou pusou v tichém úžasu překvapeně zírat, asi bude něco špatně. P.S. "Ruším" Alcatraz a Fringe a pomalu se chystám na tuhle jízdu, která bude pokračovat (až!) v březnu. Čas je ďábel. ()
--- PRVNÍ SÉRIE --- Na jména Tim Kring (tvůrce Heroes) a Kiefer Sutheland slyším a když jsem si přečetl popisek a podíval se na cover, věděl jsem, že by to mohl být seriál pro mě. O to víc mě mrzí, že Touch veškerý svůj potenciál zahazuje na neuvěřitelných a ne moc zajímavých epizodických příbězích. Dlouho tomu chybí nějaký směr, což trochu vynahrazuje dvojdílné finále, jež však následně trochu rozbíjí "bonusová" třináctá epizoda, která seriál navrací do svého epizodického formátu. Seriál se navíc chytře jen tváří. Veškerá seriálem nastavená pravidla vlastně ani pravidly nejsou. Jakeovu "moc" si tvůrci cucají z prstu a přizpůsobují potřebám scénáře. Touch je oddychová rodinná zábava, ale osobně jsem si od toho sliboval trochu víc. Víc mysteriózna zejména. Hodnocení série: 2,5/5 --- DRUHÁ SÉRIE --- Výrazně odlišná série. Pryč jsou podivné epizodické zápletky, fuč je pohodová rodinná atmosféra. Celá druhá řada je klasická thrillerová naháňěčka s megazlou korporací v čele. Kiefer Sutherland tu zužitkovává své zkušenosti s postavou Jacka Bauera. Utíká, střílí, mlátí. Je to drsnější, násilnější, ale také výrazně zábavnější, než stereotypní úvodní řada. Pořád je to ale jako celek dost průměrné a bez větších ambicí. K mé spokojenosti je to však alespoň důstojně zakončené. Postavy mi k srdci nakonec docela přirostly a jsem rád, že se jejich příběh dočkal smysluplného rozřešení. Hodnocení série: 3/5 ()
Ve zkratce : Kieferův syn Jake má nadpřirozenou schopnost. Napíše na papír pár čísel a chudák Kifer místo toho aby naháněl teroristy, bloudí New Yorkem s papírkem a hledá mezi čísly nějakou spojitost. Do toho sem tam malý Jake zdrhne z ústavu, takže Kiefer nahání i jeho a věty jako "Stop, Jake!" a "Wait, Jake!" zazní v každém díle častěji než "fuck" v Pulp Fiction. Po 4 dílech s tím sekám, protože tohle se vážně nedá. Společně s Missing největší letošní seriálové zklamání. ()
Galerie (300)
Zajímavosti (6)
- Pacient fiktivní společnosti Aster Corps McCormick (Bernard White), trpící nespavostí, má stejné příjmení jako jeden z režisérů a producentů podílejících se na tvorbě tohoto seriálu - Nelson McCormick. (Sevcik)
- První série byla natáčena v kalifornském městě Culver City v místním studiu Culver Studios. Druhá série byla natáčena v kalifornském městě Los Angeles ve studiu TV Fox. (Trajektt)
- Server tvguide.com zařadil seriál mezi nejočekávanější novinky zimy 2012. (Agent24)
Reklama