Hudba:
Jeff RussoHrají:
Sonequa Martin-Green, Anthony Rapp, Doug Jones, Mary Wiseman, Wilson Cruz, David Ajala, Blu del Barrio, Shazad Latif, Michelle Yeoh, Tig Notaro, Jason Isaacs (více)Série(5) / Epizody(65)
Obsahy(1)
Star Trek je jednou z nejznámějších a nejoblíbenějších sérií po celém světě. Po padesáti letech od premiéry legendárního původního seriálu se vrátil na televizní obrazovky díky novému seriálu Star Trek: Discovery. Noví hrdinové, nová vesmírná loď a nové mise přilétají na vlně stejných vznešených idejí a naděje v lepší budoucnost, které už inspirovaly celou generaci snílků a vizionářů. Seriál Star Trek: Discovery zachycuje výpravy Hvězdné flotily během jejich misí za objevováním nových světů a nových forem života. Hlavní hrdinkou je důstojnice Hvězdné flotily Michael Burnhamová (Sonequa Martin-Greenová), která musí přijít na to, že aby skutečně pochopila cokoli „mimozemského”, musí nejdříve porozumět sama sobě. Michael je lidského původu, a přesto se stala sestrou jednoho z nejslavnějších hrdinů ve „vesmíru” Star Treku. Vykonala něco strašného, a přesto má šlechetné srdce. A i když není neohroženou kapitánkou vesmírné lodi, i když o tom ještě neví, na tom, co udělá a jak se rozhodne, závisí osud celé galaxie. (TV Prima)
(více)Recenze uživatele kubas369 k tomuto seriálu (59)
Terra Firma, 1. část (2020) (S03E09)
6/10. To pokrytectví scenaristů, kdy masového vraha a fašistku nechávají svobodně běhat po světech Federace je prostě úsměvné. Nejde o to, že sama o sobě je to zajímavá postava a Yeoh je dobrá herečka, prostě to působí nepatřičně. ()
Terra Firma, 2. část (2020) (S03E10)
4.5/10. Doopravdy začíná být ta tupost až hmatatelná. ()
Su'Kal (2020) (S03E11)
5/10. Je až z podivem jak tenhle ST dokáže nastolit zajímavou hlavní zápletku a potom jí efektně spláchnout do hajzlu, a to už udělal potřetí v řadě, akorát ten septik je hlubší a hlubší. To vysvětlení požáru? Jako vážně? To že se dokáží nalodit jen tak, jaký taky divný, proč to teda neudělali hned, když k nim přiletěli? ()
Čas přílivu (2020) (S03E12)
5.5/10. Ale co, díky akci je tenhle díl docela zábavný. Aspoň trochu. ()
Naděje nebyla zbytečná, 2. část (2021) (S03E13)
6/10. Dokáže být poslední díl třetí řady uspokojivý, když je celá série zcela neuspokojivá? Vlastně jo hlavně proto, že už to skončilo. Tady jsem dokázal vypnout a nepřemýšlel nad tunou volovin. ()
Season 4 (2021) (S04)
5/10. Hlavní zápletka je doopravdy povedená, bohužel věc která by se dala kvalitně odvyprávět, v dejme tomu pěti epizodách, je nesmyslně rozpatlaná na třináct epizod. Bohužel, jelikož tuhle posádku považuji za jednu z nejméně sympatických ze všech ST, tak mne jejich neustálé citové výlevy doopravdy nebaví. ()
Kobayashi Maru (2021) (S04E01)
7/10. Opět slibný začátek. Tak uvidíme jestli se na po čtvrté Discovery povede postavit osudu a konečně nepůjde celá série postupem času do hajzlu. Ta motýlí civilizace na začátku byla fakt zajímá a můžu říct originální. ()
Anomálie (2021) (S04E02)
5/10. Jéé, anomálie co si dělá co chce, je z logiky věci umělá. A to nikoho neznervózňuje, po druhé sérii, že si lodní počítač vybral jméno a uvědomuje si sám sebe? ()
Zvolte si život (2021) (S04E03)
5/10. Tak tohle byla čistokrevná vata. Epizoda naprosto o ničem. ()
Vše je možné (2021) (S04E04)
5/10. Na co nějaký hlavní téma, když se mu seriál odmítá věnovat? Místo toho se věnuje naprosto nudným rádoby úkolům, které jen vyplňují čas. Tilly je očividně těhotná, v seriálu to nechtějí přiznat, tak si tvůrci vymyslí asi nejblbejší způsob jak jí dostat z obrazovky. Ten seriál prostě nefunguje. ()
Exempláře (2021) (S04E05)
6/10. Epizoda, která mne rozhodně nesrala, takže asi dobrý. Konečně jim došlo, že anomálie je umělá. Lodní počítač se přizná k emocím a nikdo to neřeší. Felix se ukáže jako prvotřídní zbabělec, místo aby ten rodokmen vrátil sám a čelil svým činům nechá se raději hodit do slunce. ()
Zlá bouře (2021) (S04E06)
6/10. Epizoda, která hlavní příběh alespoň někam posunula, takže pokrok. Ale ty emocionální výlevy mne začínají fakt nudit a to se k tomu ještě přidal lodní počítač. Je toho prostě hodně od posádky, která mi od začátku moc nesedí, takže je to ubíjející. ()
Spojíme se? (2021) (S04E07)
3/10. Neuvěřitelný výkon v téhle epizodě se vůbec nic nestane, jako že vůbec. Kdyby ji úplně vyškrtli, tak další díl začíná na stejných značkách jako teď. 47 minut blabolení naprosto o ničem. ()
Vabank (2022) (S04E08)
5/10. Každou minutou může umřít milion bytostí ale máme čas hrát poker. Ok, proč ne? Ale mohlo by se to natočit alespoň trochu napinavě né? Žádné napětí, žádné překvapení jen další vesmírný bar. ()
Rubikon (2022) (S04E09)
6/10. Zajímavá hra na kočku a myš, ikdyž naprosto zbytečná. Cokoliv se v téhle sérii stane je naprosto zbytečné. Ať se naše posádka snaží jak chce, všechno je tak jako kdyby tam ani nebyli. A to, že to zařízení je napájený z druhé strany napadlo i mne. ()
Galaktická bariéra (2022) (S04E10)
5.5/10. Každý nepatrný posun vpřed u tohohle seriálu beru jako úspěch. Tonoucí se stébla chytá. ()
Rosetta (2022) (S04E11)
6.5/10. Konečně zajímavá epizoda, kde se něco důležitého děje, něco co bude mít význam do budoucna. ()
Druh 10-C (2022) (S04E12)
7/10. Konečně plnohodnotná epizoda. Inspirace chobotničkami je zřetelná, což vůbec nevadí. Naopak kvituji, že jsou schopni rozeznat kvalitu a docela umně jí zakomponovat do svého díla. ()
Návrat domů (2022) (S04E13)
5.5/10. Naprosto zbytečně roztahané a ufňukané finále. ()