Reklama

Reklama

Thor: Láska jako hrom

  • USA Thor: Love and Thunder (více)
Trailer 6
USA, 2022, 118 min

Obsahy(1)

Thor (Chris Hemsworth) se nachází na své nejtěžší životní cestě – k nalezení vnitřního míru. Jeho cestu za odpočinkem však přeruší galaktický zabiják Gorr the God Butcher (Christian Bale), který usiluje o zánik bohů. Thor požádá Valkýru (Tessa Thompson), Korga (Taika Waititi) a svou ex-přítelkyni Jane Foster (Natalie Portman), která – k Thorovu překvapení – ovládá mocné kladivo Mjolnir stejně jako mocný Thor. Společně se vydávají na vesmírné dobrodružství, aby odhalili tajemství Gorra a zastavili ho dříve než bude pozdě. (Falcon)

(více)

Diskuze

Ratemus

Ratemus (hodnocení, recenze)

S.W.A.T

A co říkáš na potitulku? Dobrá volba dané postavy? Za mě celkem fajn, málo známý herec ale ok...

Ratemus

Ratemus (hodnocení, recenze)

S.W.A.T

No když to podas takhle, dává to smysl...ale stejně prostě to bylo podané tak nějak až groteskně...

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnocení, recenze)

W.Dow

Neříkám že ten scénář je nějaké veledílo a nemá chyby, ale to je jako zeptat se, proč nebrnknul třeba Ant-Manovi nebo Strangeovi? 1. Když po tom únosu viděl, že ty rodiče po tom únosu vyšilují, tak si radši řekl, že proti "Katovi Bohů" bude lepší armáda Bohů než evidentě vystresovaný rodiče a Asgard musel pořád někdo hlídat, takže vojáci museli zůstat tam. A když Gorr sebral Stormbreaker a vyřadil Jane a Valkyrii, tak asi není úplně čas verbovat v Asgardu. Ty děti byly potom jenom z nouze cnost.

na příspěvěk reagoval W.Dow

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnocení, recenze)

Ratemus

Ale on nesuploval Grandmastera. Vyobrazení Dia jako namyšlenýho kreténa bylo smyslem celé té scény - ještě než tam přišli, tak Thor o něm mluví s posvátnou úctou jako o legendě a výsledek ho potom vyvede z omylu a hlavně to má symbolizovat rozčarování Gorra a dávat mu to za pravdu. Stačí se jenom podívat, jak Zeus zvážní, když Thorovi odmítne pomoc a jak se mu dost nehezky vysmívá - na tom není kašparovského vůbec nic a na konci tam byl ten kretém pryč a byl normální. Grandmaster byl prostě bohém co se tak choval od začátku do konce - ikdyž vypukla revoluce, tak ho to vystrašilo, ale v pořád odlehčeně.

na příspěvěk reagoval Ratemus, Ratemus, Ratemus

Ratemus

Ratemus (hodnocení, recenze)

W.Dow

Ono ve výsledku techniku tečně zásadních filmu MCu je pár, ostatní působí svou samostatností zbytečně ale to neznamená že je to špatně. Každopádně umí zabavit... mě prostě nebavil...čekal jsem třeba smrt bohů že bude mít nějaký dopad...

W.Dow

W.Dow (hodnocení, recenze)

Ratemus

Jo, tak to souhlasím že je to zbytečný film ale to mi asi ani nějak nevadí, aspoň uzavřeli nějak hezky jeho vztah s Jane.

na příspěvěk reagoval Ratemus

Ratemus

Ratemus (hodnocení, recenze)

W.Dow

Možná jsem se o té zasadnosti špatně vyjádřil, ten film prostě působí zbytečně a když už zbytečné jako třeba GOG, tak ať si ho alespoň užiju, ale ani to se nestalo...

na příspěvěk reagoval W.Dow

W.Dow

W.Dow (hodnocení, recenze)

S.W.A.T

Obsahuje SPOILERY!!!

Jako souhlasím s tím, že není důvod aby každá Marvelovka hned byla zásadní pro celý vesmír a klidně naopak budu ráda, když stejně jako třeba Moon Knight bude film/seriál takový samostatný. Tady spíš i když jsem se bavila a je to prostě ulítlý, strašně mi to připomíná 80tkový animáky jako He-Man atd, tak ten scénář je upřímně podle mě špatnej a má to hromadu logických děr, jako třeba ta jedna z větších kdy dětem dá svoje schopnosti, OK proč teda hledal nějakou armádu a místo toho nevzal jejich rodiče a vojáky Asgardu? A takových věcí je tam plno, stejně jako z Thora dělají možná až moc blbečka :D Jako film jsem si užila ale nějak mi prostě už přijde, že moc nepasuje k tomu co mu předcházelo.

na příspěvěk reagoval Ratemus, S.W.A.T

Ratemus

Ratemus (hodnocení, recenze)

S.W.A.T

S tím diem to dává smysl ale stejně, čekal jsem ho jiného a ne jako Kašpara...chápu že suploval grandmastera ale ten byl diametrálně lepší 

na příspěvěk reagoval S.W.A.T

Ydrosten

Ydrosten (hodnocení, recenze)

Co tak sleduju tak je už standart že hned po první projekci jakákoliv Marvelovka vyletí pomalu k nejlepším filmům století a za pár dní (nebo hodin) to začne padat. Druhý Starnge taky měl kolem 90% a dneska je v modrém. No uvidím kam to spadne. Momentálně nemám na kino čas ale chci jít příští týden až opadne ten zájem natolik že do kina půjdou normální lidi a ne ta banda kriplků co ječí a tleskají u každé scény.

Každopádně mám obavy že jsem tak nějak trefil tu přepálenost v humoru. Což mě dost mrzí.

hunter.ex

hunter.ex (hodnocení, recenze)

S.W.A.T

To by mi vůbec nevadilo, že jednotlivé filmy nejsou zásadní nebo že Zeus je obrazem úpadku. Mně na tom vadí, že se tak děje naprosto dementním způsobem, který vypadá skutečně jako sitcom. Prostě mě mrzí, že možnosti a rozpočet MCU se plýtvá na parodické komedie. Kéž by se to aspoň nějak rozdělilo, že něco bude komedie a něco vážné, ale z těch vážnějších byl poslední dobou jen DS2 a Shang-Chi. 

Bluntman

Bluntman (hodnocení, recenze)

Blackhand47

Strange osobně považuji za výborného, a to jednak díky Raimimu, jednak díky tomu, že epizoda z marvelovského vesmíru byla pouze záminkou k blbnutí s vyprávěním, formou apod. Poslední Thor je ale celovečerní předražený sitcom, který je špatně zrežírovaný, nasnímaný a sestříhaný. Chtít za něco takového plné vstupné, je vyloženě drzost.  

na příspěvěk reagoval Odurko

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnocení, recenze)

Já jsem třeba spokojený. MCU jako celek už je žije vlastním životem a jsem naopak rád, že to zbytečně nestálo na tom neustálem, že to musí být nějak důležité v širším měřítku a naopak se to snaží pracovat jenom z postavama v rámci MCU a to stejné dělal Strange 2. Je to nějak geniální? Není, protože je to pořád popkornovka, kde se navíc musí počítát s dalšími filmy, ale v rámci tohohle filmu a Thorova hledání smyslu života a vyrovnáním se s jednou neuzavřenou věcí z minulosti (se kterou se vlastně vyrovnávná i MCU jako celek) a nasměrování postavy po nové cestě, to funguje obstojně. Strange se taky ve svém filmu snažil vyrovnat s minulostí, přiznat si svoje selhání a poučit se z chyb svých několika variant a na konci nechal minulost konečně plavat a rozhodl se hledat štěstí. Opravdu to funguje na tý nejzákladnější bázi, ale za mě fajn.

 

Zeus byl naopak vyobrazený parádně, protože to mělo symbolizovat upádek bohů, které zajímá jenom chlastání a orgie a doba jejich největší slávy a moci je pryč. A taky je tam jasně naznačené, že Asgarďani jsou jediná větev Bohů, která ještě lpí na starých tradicích + nějaké vyjímky jako Khonschu (jehož židle zůstala prázdná). A naopak na konci se Zeus zase stal nelítostním Bohem, který chce lidstvu ukázat jeho moc.

 

Doufám že MCU teďka mnohem víc bude točit tyhle filmy, které s celým MCU nějak zásadně nepohnou (což podle mě nejde brát jako nějaké negativum filmu - Ant-Man 1 a 2 a Homecoming s FFH taky s celým MCU nehýbou vůbec a ničemu to nevadí) a naopak se budou vyprávět příběhy v MCU.

na příspěvěk reagoval hunter.ex, Ratemus, W.Dow

Ratemus

Ratemus (hodnocení, recenze)

Blackhand47

Já jsem normálně zklamaný, dva nejočekávanější filmy Marvelu jsou průměrem, Shang chi a Eternals ty filmy (T4 a DS 2) prostě překračují. Tady je vše tak nějak groteskní....třeba Zeus, Odin byl vznešený ušlechtilý bůh a moudrý vladař, zde je ovšem Zeus trapně legrační magor. A taky že z bohů bohů udělali jen trapné groteskní panáky. Spojler

 

Dia jsem fakt čekal jiného. On zde převzal roli magora a takového neúplné záporáka ale magora, něco jako Grandmaster, ale opravdu to zde nevyšlo...bohužel tohle až moc se tváří jako Ragnarok 2 ale ten je diametrálně odlišný i přesto že je v něm více humoru a zde zase více těch vážnějších okamžiků, ale podle mě Waititi už se zamotal...

hunter.ex

hunter.ex (hodnocení, recenze)

Já bych teda radši zaplatil na Strange, který měl dospělé vyznění, než za infantilní komedii s Thorem. Za ni chci těch 140 korun zpátky.

Karlosz

Karlosz (hodnocení, recenze)

Za mě 1000/10. Bylo to super. Barevný a hejbalo se to, takže jiné hodnocení než pět hvězd není na místě.

Ratemus

Ratemus (hodnocení, recenze)

Jsem zklamán, až moc se Taika snažil zopakovat Ragnarok, až se mu to vymklo. Ragnarok byl nový, svěží, originální, stylový a s mnoha epickými nezapomenutelnými scénami. Zde je až moc vidět, že se film snaží Ragnarok překonat, ale nejde to. Paradoxně je zde mnohem méně humoru než bych čekal, to ovšem neznamená, že ho zde není hodně, je, ale vždy je groteskní a nevtipný, tedy téměř vždy, ovšem občas máte pocit, že sledujete nějakou levnou parodii. Zde už je skutečně Thor většinu času za idiotského groteskního panáka. Bohužel zde také není žádný epický okamžik, který bych si chtěl pouštět pořád dokola, což v Ragnaroku je. Na druhou stranu, akce je výborná, pasáž v šedé dimenzi Gorra je skvělá a originální, souboj s dětmi je originální a fajn, chemie mezi postavami funguje a to hlavně mezi Jane a Thorem, záporák je skvělý, Gorr je místy démonický a psycho, Bale si to užil a není lepšího herce, kterému by role více sedla, k mému překvapení, je zde taky dost vážných a místy mrazivých okamžiků, které nejsou přerušeny humorem, a to nanejvýš kvituji. Bohužel Zeus byl jen další postava, z které očividně bylo potřeba udělat legračního vola, v tomto byl třeba Grandmaster diametrálně lepší. Musím říct, že postavy mi byly tak nějak ukradené, nějak to uteklo, nic zásadního se nestalo a já si říkám a co jako, to je ono? Na tohle jsem čekal? Tohle byl můj nejočekávanější film MCU? Upřímně to i Temný svět byl pro MCU zásadnější a měl mnohem lepší okamžiky a víc jsem si ho užil. Nezachránili to ani GunNRoses, camea navrátivších postav a ani Thor. Prosím, ať Taika netočí další díl. Zklamání, kdo by čekal, že dva nejočekávanější filmy čtvrté fáze (T4 a DS2) budou šedým průměrem, nejzásadnější okamžik pro MCU je opět potitulka…5/10

na příspěvěk reagoval Blackhand47

darthvader77

darthvader77 (hodnocení, recenze)

Ratemus

Nebudu spoilerovat něco naznačili určitě ale víceméně hodně obecně. Z filmu je zřejmý, necrosword je nějakého zvláštního původu, ale nerozvádí to. Dveře každopádně otevřeny byly. 

na příspěvěk reagoval Ratemus

W.Dow

W.Dow (hodnocení, recenze)

Zábavný film, i když je scénář děravý jak ementál, stále dobrá podívaná, ale prostě když to zasadím do nějakého většího obrázku že se to odehrává ve stejném světě jako zbytek MCU, tak už přemýšlím jestli to nebylo trochu moc za čarou, naštěstí se to dá brát tak, že to vypráví Krog a přehání.

Ratemus

Ratemus (hodnocení, recenze)

Mě tedy zajímá, zda má necrosword nějaké spojení s Venomem, zda se něco naznačit alespoň 

na příspěvěk reagoval darthvader77

Nevka

Nevka (hodnocení, recenze)

Ratemus

Klasika u Waititiho. Bude to 50/50. Já bohužel uvidím až v úterý, bo nejsem v ČR a nejbližší kino na Islandu je na druhé straně ostrova. xD

Související novinky

Jak dlouhé bude pokračování Captain Marvel?

Jak dlouhé bude pokračování Captain Marvel?

30.08.2023

Sezóna dlouhých stopáží rozhodně nekončí a už brzy nás po tříhodinovém kolosu jménem Oppenheimer čekají další obsáhlá dramata – Scorseseho Zabijáci rozkvetlého měsíce (206 minut) a Scottův Napoleon … (více)

Jak se Ahsoka vyhnula problémům s Volume?

Jak se Ahsoka vyhnula problémům s Volume?

27.08.2023

Jedním z důvodů, proč se vůbec povedl vznik seriálu Mandalorian, byl tehdejší technologický průlom zvaný StageCraft, jenž byl od té doby použit v řadě dalších filmových i seriálových produkcích. V… (více)

Rychle a zběsile v kinech uspělo

Rychle a zběsile v kinech uspělo

21.05.2023

Ještě pár let nazpátek by podobný titulek byl brán jako naprostá samozřejmost. Jenže po covidových letech a klesajících kvalitách posledních snímků v sérii Rychle a zběsile se přece jen mnozí… (více)

Šéf Disney chce být se Star Wars opatrný

Šéf Disney chce být se Star Wars opatrný

12.03.2023

Jen před několika dny se objevily zprávy, podle nichž jsou filmy Star Wars, jedné z největších franšíz všech dob, víceméně v bodu mrazu. Jediný projekt, co by mohl v dohledné době dorazit, je prý… (více)

Reklama

Reklama