Nastala chyba při přehrávání videa.
  • T2
    ****

    Rozpočet $175miliónovTržby USA $332,718,317Tržby Celosvetovo $875,121,810Tržby za predaj Blu-ray v USA Tržby za predaj DVD v USA ║ Úvod bol taký neslaní, nemalo to nejaký extra náboj, začal som mať obavy že to bude zas niečo na silu kuchtené. Domáce videa Petra Parkera boli takmer bez šťavy. Postupne ako nám je približovaná táto postava tak si na nového herca Spidermana juniora chlapca zvykáme. Naladíme sa na určitú škáru zábavnosti, na nejaké tie kúsky, testovania, vylomeniny, či nemotornú akciu. Iron Man mi tam ale moc nesedí, rovnako ako jeho šofér, tých by som vypustil. To už skôr Michael Keaton bol zaujímavejší, aj keď zas ide v celku o ľahký scenáristický nástrel, proste o dej ktorý nemá až tak moc čím strhnúť. Našťastie ten mladistvý mód študákov tu ako tak funguje, ich frky, kiksy, či Parkerové zaľúbenie do pohľadnej potmavšej dievčiny a v rámci ako takej uvoľnenosti a zábavnosti to má bližšie k Ant-Manovi, takže sa to dá dobre zniesť. /videl v kine: 80%/(7.7.2017)

  • Stanislaus
    ****

    (UCI Kinowelt, Potsdam, Deutschland, 13.07.2017) Nejnovější marvelovka nabízí divákům svižný příběh plný akce se sympatickým (a omlazeným) obsazením a nenásilným množstvím humoru. Tom Holland se jako Spider-Man zhostil své role velmi dobře, krátké výstupy Roberta Downeyho Jr. ve filmu stojí vždy za to a Michael Keaton je jako hlavní záporák opravdu charismatický (ostatně "okřídlené/létající" postavy mu jdou - viz Batman a Birdman). Je celkem znát, že film hodně cílí na mladé publikum, ale naštěstí se mu daří nesklouzávat k infantilnosti. Zkrátka sympaticky natočená oddechovka, která sice nefunguje tak dobře jako týmovky Avengers či druhý a třetí Captain America, ale stále se obstojně drží nad průměrem.(1.9.2017)

  • Tsuki
    ****

    Milé překvapení. Oblek Spider-Mana si na sebe vzal už v pořadí třetí herec a je snadné být vůči dalšímu remaku skeptický, ale kupodivu to dopadlo skvěle, hlavně proto, že tenhle Spider-Man nejde vůbec ve stopách původního příběhu, o tom, jak studenta Petera Parkera kousne pavouk, jak se z něho stane superhrdina a jak objevuje, o co jde, bla bla bla. Ne ne, je to sice příběh o klukovi, který je v tomhle nováček, ale s identitou Spider-Mana je už sžitý a spíše se snaží dokázat, že na to opravdu má. Navíc se to celé odehrává na pozadí světa, kterému "vládnou" Avengeři, což jsem sice myslela, že bude kámen úrazu (nejsem fanda "mixování" superhrdinů), ale ve skutečnosti díky bohu zbytečně nenarušují příběh Petera Parkera, přestože tam hrají poměrně důležitou úlohu (především Iron-Man). Je fajn, že to Sony a Marvel vzali z úplně jiného konce a že z toho vznikl v podstatě vtipný film o strastech mladého středoškoláka, který se snaží stát skutečným nefalšovaným hrdinou. Záporák v podání Michaela Keatona taky působil hodně reálně a uvěřitelně. Celkově to bylo velmi lidské, zábavné (s krásným nadhledem), a především to nehrálo pouze na efekt, což bylo moc fajn. ~(4,2)~(9.7.2017)

  • DaViD´82
    ****

    Trvalo to sice patnáct let a byla zapotřebí šestice pokusů, ale nakonec se přeci jen podařilo převést Spider-mana na plátna ve zdařilé podobě. Někdy se více zadařily parkerovské středoškolské osudově melodramatické patálie, jindy zase spíše Spideyho akrobatické eskapády. Až Waits však zvládá obě polohy tak, že působí jako dvě spojité nádoby, což jde ruku v ruce s tím, že vůbec poprvé dualita Parker/Spidey nepůsobí jako dvě nesouvisející postavy, ale jen jako puberťák Parker bez/s lyžařskou kuklou přes ksicht, který má mnohem větší ambice a ideály než na co má aktuálně schopnosti. Popravdě nepamatuji, kdy nějaký blockbusterový komiks tak přesně vizuálem i feelingem vystihl svůj předobraz. Škoda jen zdlouhavé nepřehledné finální noční akce, nulového prostoru pro tetičku May, ignorovaném pavoučím smyslu a nutnosti roubování na „Avengers MCU“; je to tu příliš cpané do popředí a není to zapotřebí (jakkoli výchovná videa Kapitána Ameriky za trochu té trpělivosti stojí). Jinak si Waits s látkou pohrává, srší to nápaditými detaily (à la obtíže mimo městskou zástavbu), sidekick neotravný, humor funguje, záporák je funkční včetně motivace, padawanský (ne)origin dobře pojatý a vůbec se jede na sympaticky uvolněné vlně „nezachraňujeme svět a nepadají u toho mrakodrapy, ale zato umíme vytvořit dusno mannovských proporcí ze setkání s fotrem před maturiťákem".(7.7.2017)

  • Matty
    ***

    Filmová varianta Iron Manova na dálku ovládaného obleku (na který zde také dojde). Navenek funguje bezvadně a splňuje všechno, co od něj očekáváte (přestože jde z velké části jen o nezávazné blbnutí, film uteče vcelku rychle), ale uvnitř je prázdný a chybí mu osobitost. Vyjma scén s Michaelem Keatonem, jehož komiksový Walter White mě bavil mnohem víc než Spider-Manovo dilema, jak zajistit světový mír a zároveň sbalit sexy spolužačku. Vulture by zasloužil sólovku, ve které do jeho obratně vystavěného příběhu nebudou zasahovat (povinné) odkazy k osmdesátkové popkultuře ani teenager válčící se svými hormony. Překvapilo mne, jak konzervativně film přes své zaměření na mladší diváky (zhruba ve věku Youtuberů, které oslovuje hned úvodní Peterův videodeníček), kteří by v sobě mohli mít trochu rebelantství, vyznívá. Učiněný anti-Deadpool. Charakterizace tety May začíná i končí u zkratky „MILF“ a druhá výraznější ženská postava je zde jen od toho, aby měl Spider-Man koho zachraňovat. Ze dvou hrdinů z lidu je správné pouze počínání toho, který jedná s posvěcením obří korporace (a za přispění jejích supermoderních technologií typů dronů), byť se snaží sebe i své okolí urputně přesvědčit, že Starka za zády nepotřebuje, což je podtrhnuto hned dvěmi patetickými scénami „last minute“ prozření. Nádech anarchie, která filmem bohužel není nijak zohledněna, v sobě má akorát Spider-Manovo nezodpovědné ničení cizího majetku (a ve finále pravděpodobně i zabíjení desítek civilistů), ve které opakovaně ústí jeho snaha konat hrdinské skutky. Také z toho důvodu funguje mnohem lépe patosu prostá civilní rovina, dialogové scény připomínající nám, že Peter je v nitru jen obyčejný kluk z ulice, který ví, kde v Queensu připravují nejlepší sendviče, ale s řešením závažných morálních dilemat vám nepomůže. Kdyby jej tvůrci netlačili k zodpovědnosti a nesnažili se jeho počínání napasovat do šablony superhrdinských velkofilmů, mohl by být nový Spider-Man mnohem přesvědčivější. Protip: vezměte si do kina tabulku se jmény vašich oblíbených seriálových postav a udělejte si čárku, kdykoli se na plátně mihne Earnest Marks z Atlanty, Lincoln Rice z Broad City, Bertram Gilfoyle ze Silicon Valley nebo Nacho Varga z Better Call Saul. 70%(3.7.2017)

  • Zendaya

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace