Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Rimsy
    ***

    Výsledný produkt je navlas stejný jako ukázky. Na jednu stranu tak sice nekoupíte zajíce v pytli, na druhou ale nový Spidey ničím nepřekvapí. Sleduje vcelku klasický origin (a v tomhle případě i reboot) pavoučího muže, navazující na jeho představení v loňském Kapitánovi Americe. Humor vcelku ujde, přestože vám bránici neroztrhá, a Hollandův Peter Parker jde tak trochu ve stopách hláškujícího a raubířského Deadpoola. Na rozdíl od něj se ale do žádných brutalit či sprosťáren nepouští a hladce tak zapadá do slušňáckého marvelovského univerza. Což není špatné, ale zároveň ani nebudete hýkat nadšením nad originalitou v jakémkoli slova smyslu. Snad jen Keatonův záporák je o poznání hlubší postavou než jeho zlovolní předchůdci, ale to je na skoro dvě a půl hodiny trochu málo. Co čekáte, to prostě dostanete. Ale víc radši nečekejte.(16.8.2017)

  • castor
    ****

    Tenhle comicsový filmový vesmír (smlouvy, rivalita, Marvel, Sony ad.) jde krapet mimo mě, zajímá mě výsledný produkt a musím říct, že s tímhle kouskem jsem spokojený. Tvůrci mají k dispozici mnohem zajímavější pole působnosti než třeba v případě „prvotiny“ s Tobeym Maguirem. Nepotřebujeme znovu vidět pavoučí kousnutí, nepotřebujeme bulet nad smrtí strýčka. Prostě nastupujeme do rozjetého vlaku. Náš hrdina balí největší kočku na škole, tvůrci umně využívají marvelovského filmového světa a baví třeba trháním trajektu. Ač tedy akce má kolísavou kvalitu, to si zase musíme přiznat. A Spidey tak trochu nezodpovědně ničí cizí majetek. Nicméně tak trochu platí to, co jsem vnímal u předchozího Amazing. Že mě snad i víc bavilo tokání mezi Peterem Parkerem a šprtkou Gwen než samotná comicsová linie, tady to místy bylo podobné. Tom Holland každopádně moc fajn, pojetí legendárního kamaráda ze sousedství mu sedí dokonale. A z jeho setkání s padouchem (v obou případech bez kostýmů) lehce mrazí. Nepotřebuju to vidět znovu, ale čtyři hvězdy dám. PS: 15 minut bych šoupnul pryč.(13.9.2017)

  • Pepinec
    ***

    Když mě na nekonečně dlouhé komiksárně nejvíc pobaví půlminutový štěk Gwyneth, udělal nejspíš Spajdý někde chybku. Nepočítal jsem to, ale moc bych za to nedal, že víc času strávil převlékáním, než samotnou akcí. Asi to má pořád nejblíž k označení blockbuster letošního léta, nicméně povedenější homecoming předvedl podle mě i křižák, kterého jsem včera vyhazoval z okna, protože si v koupelně udělal domeček mezi šamponem a pěnou na holení. Ráno tam byl totiž zas.(7.8.2017)

  • Psychor
    odpad!

    Kdyby režisér Jon Watts uvedl tento v pořadí již asi desátý pavoučí reboot s názvem Spider-Boy: Recycling, ehm, pardon, Spider-Man: Homecoming na nějaké mezinárodní konferenci o klonování, dostalo by se mu potlesku vestoje, jelikož zde až na pár drobností máme co dočinění s takřka identickou kopií předcházejícího dílu série. V prostoduchém marvelovském světě je sice originalita považována za velké tabu, ale zdá se, že neustálá recyklace dané látky už začíná mírně iritovat i nenáročné komiksové diváky, jak také dokládá následující výkřik ze zadních řad kinosálu. Doslovně cituji: "Ty vole, voni tam snad pustili amajzing." Nebývalá příběhová plytkost, abnormálně hloupé chování postav či neskutečně primitivní dialogy už jsou v superhrdinském vesmíru považovány za nezbytný standard, ale Spider-Man: Homecoming vše dovádí do krajnosti, k čemuž bezpochyby přispělo rozhodnutí scénáristů o vytvoření pubertálního pavouka - Toma Hollanda, čímž snímek bez problému osloví i prepubertální publikum, které má koneckonců k marvelovským bezduchým výplachům po intelektuální stránce asi nejblíže. Odpad!(4.7.2017)

  • tron
    ****

    „Nebojte sa, bude to Ok.“ – „Všetci tu umrieme!“ Spider-Man: Návrat domov nie je najlepší v trikových scénach (tie sú miestami dosť zlé), ani v akčných (nie je ich veľa a žiadna z nich ma vyložene nestrhla). Najlepší je v scénach zo školy, v scénach so spolužiakmi a učiteľmi (ktorí mohli dostať oveľa väčší priestor, najmä profesor, ktorý v minulosti za evidentne mimoriadne tragických okolností už na jednom výlete prišiel o žiaka). Všetky tieto postavy, postavičky a figúrky sú pôvabné, smiešne a rozkošné. Je tu takisto výrazný zmysel pre humor, či už situačný (koncová scéna na záchodoch alebo naháňačka s dodávkou, pri ktorej Spider-Man nechtiac zdemoluje desať plotov, vypustí jeden bazén, zničí grilovačku, zlikviduje osemnásť striech, desať prístreškov, tri garáže, osem bicyklov a pohladká jedného psa) alebo dialógový a hláškový („Neobjímam ťa, len ti otváram dvere. Tak ďaleko ešte nie sme.“). Tom Holland je najlepší Peter Parker. Ja osobne mám rád aj Andrewa Garfielda, ale je pravdou, že Tom je oveľa bližšie komiksovej stredoškolskej predlohe, než Garfield (o absolútne strašidelnom Maguireovi nehovoriac, dodnes nechápem, ako niekto mohol JEHO obsadiť do úlohy Spider-Mana). Michael Keaton je tradične nudný marvelovský zloduch, výnimočný snáď len zaujímavým preslovom o tom, že „tí bohatí na nás kašlú" (a scénou v aute). Myslím, že by nebolo od veci skúsiť nakrútiť aspoň jednu marvelovku bez klasického záporáka, že čo to urobí. Fakt. Teta May má maličký priestor a finále je slabé. Ale newyorská atmosféra je veľmi pekná (netlačí sa v nej na patriotickú pílu až tak, ako v Raimiho čudnej trilógii), Robert Downey sa zo zmagoreného týpka pomaly ale iste prerodil v mentora a veľká škoda, že jeho šéf ochranky (wtf!?!?), príležitostný amatérsky boxer a nie veľmi dobrý šofér Happy Hogan nedostal výraznejší priestor. Oceňujem napojenie na predchádzajúce marvelovky (stará a nová základňa Avengers, Pepper, finále Avengers 1, absurdné cameo kapitána Ameriky). Občas je to nudné, ale nakoniec prevládajú pozitívne pocity. V neposlednom rade oceňujem, že konečne nejde o origin (zásadné okolnosti - pavúk, strýko - sú len okrajovo spomenuté). 70% Cinemax TN 2017(7.7.2017)

  • Zendaya

  • - Stan Lee se ukáže ve scéně, kdy se Spiderman (Tom Holland) snaží zastavit "zloděje auta", povídá si se sousedy v okně. (necisty)

  • - Scéna, kdy je Spider-Man (Tom Holland) zavalen sutí a volá o pomoc, přičemž si uvědomí, že si musí pomoci sám, je odkazem na scénu z raných komiksů a to konkretně „Amazing Spider-Man #33“ z roku 1966.
    (Charpy)

  • - Hlas Karen, umělé inteligence ve Spider-Manově obleku, poskytla Jennifer Connelly - manželka Paula Bettanyho, který propůjčil svůj hlas Jarvisovi, umělé inteligenci v Iron Manově obleku. (Eterninox)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace