VOD (3)
Série(4) / Epizody(12)
Obsahy(4)
Excentrický detektiv z příběhů Sira Arthura Conana Doyla hledá důkazy v ulicích moderního Londýna. (Netflix)
Recenze uživatele Feacher k tomuto seriálu (17)
Sherlock (2010)
Po zhlédnutí všech dílů tedy závěrečné hodnocení.. První série velmi solidní rozjezd a úžasné případy a dedukce, které nastavily řád pro zcela bezkonkurenční sérii druhou - netřeba dále rozvádět. Třetí série už výrazně slabší, ale stále kompletně na 5*. Avšak trend snižování významu případů na úkor děje okolo postav poznamenal již 4* čtvrtou sérii, z níž byl nejlepší "nultý díl" o příznačné nevěstě, který je mimo zdejší hierarchii dílů... Každopádně jako celek úžasný seriál, úžasné myšlenky ze všech možných koutů, navíc to celé zapuštěné do světa původního, ale moderního Sherlocka Holmese... Herci skvělí, zejména asi Moriarty, a padnoucí, často velmi chytré dialogy s prvky komedie a vtipných hlášek... Prvky akce a geniálnosti.. a ta hudba... to je to, co tento seriál zdobilo... Rád se někdy podívám znovu, ačkoli je mi jasné, že už to nikdy nebude jako poprvé! ()
Série 1 (2010) (S01)
Jak jsem již psal, dlouho jsem serial odkládal a nyní po první sérii vím proč. Po prvním zhlédnutí už to nikdy nebude stejné. Je to zvláštní mít v sérii 3 díly, ale nakonec proč ne, těším se na druhou! ()
Studie v růžové (2010) (S01E01)
Strašně dlouho jsem Sherlocka odkládal, v podstatě léta, a konečně je to tu. První díl je přesně to, co jsem očekával, topovka! ()
Slepý bankéř (2010) (S01E02)
I druhý příběh skvělý, možná první díl o fousek lepší.. ale i tak 5*! ()
Velká hra (2010) (S01E03)
3. díl, jednoznačný král první série! Dokonalost! ()
Série 2 (2012) (S02)
Druhá série o kus lepší než ta první, ale velmi solidně se jí vyrovnává! Závěr jsem sice znal již před zhlédnutím, ale ani to nebrání velkému zážitku! ()
Skandál v Belgravii (2012) (S02E01)
Ve velkém stylu skončila série, trochu směs komedie a serioznosti na začátku dalšího dílu, ale i tak ve stejném stylu přišel i tento první díl druhé... 5*! ()
Psisko baskervillské (2012) (S02E02)
Velmi zajímavý díl, zpočátku lehce nadpřirozený, ale vše má své vysvětlení... dalších 5*! ()
Reichenbašský pád (2012) (S02E03)
Jako byl v první sérii králem poslední díl, ve druhé sérii je poslední díl císařem. Dokonalá promyšlenost, 97% naprosto zaslouženě! Škoda jen, že detail v podobě vyústění je 10 let po vydání tak nějak znám :)... ()
Série 3 (2014) (S03)
Třetí série jednoznačně nejslabší z těchto tří, děj stažen na minimum, hlavní záporná postava se Moriatymu ani nepřibližuje. Styl zpracování ale zase trochu postoupil dopředu a občas jsem se opravdu zasmál. 5* nechávám! ()
Prázdný pohřebák (2014) (S03E01)
Možná nejslabší ze všech zhlédnutých 7 dílů, hodně vysvětlování a děj nic moc oproti minulým... Derren Brown ale topovka :D... předpokládám a doufám, že se to v dalších dílech zase rozjede naplno..! ()
Znamení tří (2014) (S03E02)
I druhý díl třetí série pokračuje v nastavené nižší laťce prvního dílu, ale pořád v pohodě stačí na plný počet! ()
Poslední přísaha (2014) (S03E03)
Třetí díl asi nejlepší v sérii, ale na druhou a první sérii to prostě nemělo.. I tak ale pořád fajn díly! ()
Série 4 (2017) (S04)
Po hodnocení sérii 5*-5*-5* přichází asi očekávaná čtyřka... Už to prostě není ono. Vyznamnost případů se snížila a do hry se dostávají emoce a vztahy postav, které byly v prvních sériích nikoli zcela upozaděny, ale v případě emocí a myšlenek geniálně zapuštěny do příběhu, a co se týče vztahu, tak velmi chytře pouze naznačovány... To tady přestalo a je z toho takový deduktivní maglajzík událostí a zvratů, které ztratily na tom původním kouzlu... ()
Šest Železných dam (2017) (S04E01)
Po 9 (10) dílech dávám poprvé něco jiného než 5*. Do konce druhé série naprosto bezkonkurenční seriál, třetí série už šla lehce dolů a zde pád pokračuje. Děj začíná připomínat telenovelu a to není nikdy správný signál, navíc pokud jde o seriál, jehož původní koncept vypadá trochu jinak. Je to stále dobré, ale už ne skvělé... ()
Skomírající detektiv (2017) (S04E02)
I tento díl je pro mě hranou mezi 4* a 5*. Také to není výborné, ale je to tak akorát dobré, že jsem byl obměkčen k hvězdě páté... stojím si ale za tím, že 4. série je a zůstane tou nejhorší kvůli snížení významnosti té úžasné geniality a složitých případů a zvýšení důrazu na děj okolo postav... Škoda... ()
Poslední případ (2017) (S04E03)
No, tak poslední díl už byl docela nesmyslík, navíc s trochu ošizeným závěrem... Už přehnané přibližování k stylu Ulice a Ordinace a asi ze všech dílů nejnižší možnost zhlédnout nějaký zajímavý případ...Závěr, jak jsem naznačil, podle mě lehce odfláknutý, ačkoli dějově uspokojující... je to škoda, mělo to na lepší... ()