Reklama

Reklama

Iron Man 2

  • USA Iron Man 2
Trailer 2

Tony Stark, majitel velké zbrojařské firmy a vynálezce speciálního obleku Iron Mana, odmítá snahy vlády o vydání své technologie pro potřeby armády a tvrdí, že nepřátelé státu jsou ve vývoji o mnoho let pozadu. K jeho velkému překvapení se na závodech v Monze objeví podivný muž, který ve velmi podobném obleku vyvolá nejdříve autonehodu závodních formulí a následně napadne Starka. Útočníkem je Ivan Vanko, zneuznaný potomek ruského vědce, který kdysi pomáhal Tonyho otci založit Stark Technologies. Z vězení ho unese Tonyho konkurent Hammer, který chce, aby mu tajně vyrobil obleky Iron Mana. Jenže Vanko začne pracovat na takzvaných drondech - válečných robotech. Pro sebe si vyrobí svůj vlastní oblek Iron Mana a na výstavě technologických válečných novinek pomocí svého tajného softwaru a robotů napadne diváky a Tonyho... (TV Nova)

(více)

Recenze (1 555)

Adrian 

všechny recenze uživatele

Downey sa snazi co mu jeho sarm staci, ale ani jeho vykon nedokaze zakryt scenarom slabo vyuziteho zaporaka v podobe Rourkea a neschopnost rozhodnut sa, o com vlastne dvojka ma byt. Ci v trende druhych dielov nacriet viac do duse i minulosti hlavneho hrdinu a priniest tak temnejsi a vaznejsi pribeh (s reflexiou na stav americkych vojenskych sil), alebo nezavazne blbnut a vytesovat sa, ze v hlavnej ulohe mame skveleho chlapika improvizatora. Vysledok nie je ryba ani rak, ale ako tak dychajuci morsky hybrid, kde uz nefunguje ani vztah Tonyho s Pepper. Nevadi mi malo akcie, vadi mi, ze jej absencia nema adekvatnu nahradu. ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Vše při starém. Dokud je Downey sám sebou (a nebo Starkem, chcete-li) je to většinou zábavné, jakmile nasadí hledí a dojde řada také na jinou než slovní akci, tak začíná nuda, rutina a... jedna nuda navrch. Příště by to chtělo podstatně více podobně "tokavých" komediálních scén v duchu té ve Starkově bývalé ředitelské kanceláři a mnohem méně akce. Nebo režiséra, který ji umí. ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Favreau umí navodit takovou tu party atmosféru ve které se Tony Stark pohybuje. To mě totiž v Iron Manovi vždycky hrozně baví. Tony Stark co přiletí na expo a má hafo tancujících kundiček v pozadí, nebo nakalenej Tony Stark co scratchuje v obleku Iron Mana a rozstřeluje melouny. A že je film hodně o dialozích mi neva, protože se tak děje v podání velmi dobrých herců, kteří jsou ještě navíc velmi cool. Nové vedlejší postavy jsou taky super. Klidně bych ruskýmu Mickey Rourkeovi dal víc prostoru a Scarlett Johansson ještě nikdy nebyla tak sexy. Ale nejlepší jsou zase ty bitky. Mě se strašně líbí, že Iron Man je s protivníkama vždycky hned hotovej, jelikož je to logický, když má takovejhle arzenál. Fakt ten jeho oblek je jedna z nejlepších filmovejch rekvizit. ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Iron Man 2 není nejlepším blockbusterem roku 2010 jenom proto, že jeho nedotažení či přetažení konkurenti doplatili na neschopné scénáristy (Souboj Titánů), režiséry (Princ z Persie), producenty (Robin Hood), popřípadě vše dohromady (Losers), ale protože tu spolu s dospíváním Tonyho, který musí zapomenout na podivínské soužití s roboty a počítači, naučit se důvěřovat lidem a přijmout roli týmového hráče kvůli blížícím se Avengers, dospívá i samotný film ve smyslu stylistickém, vypravěčském i geopolitickém (tři témata = tři odstavce). ____ 1, Klíčový výpad vůči stylistickým normám představuje statická kamera vyvážená nevídanou dynamikou v záběrech. Chceme-li, můžeme za touhle dichotomii „statická kamera / dynamické dění“ zpozorovat stabilizovaný (statický) model neoliberálního kapitalismu, k němuž v současnosti vzhledem ke krizi levice neexistuje alternativa, a uvnitř tohoto modelu probíhající (dynamický) veletoč nestálostí a nepředvídatelností reálně běžících událostí na obrovském propojeném trhu. Ale zpět k Iron Manovi 2. (i) Jsou-li obvykle ve filmech vedeny rozhovory strnule a rozvážně, bez skákání do řeči, kdy si každý řekne v klidu to svoje, pak v Iron Manovi 2 prohodí postava sotva celou větu a už se hlásí ke slovu někdo další. Promptní dialogové výměny tu neprobíhají po větách, ale po slovech, v případě Tonyho v nasekaných slabikách. Podobné mistrovství v dialogových scénách, typické pro politické filmy, běhen nichž beseduje více lidí kolem stolu, prokázal například Stone na začátku bushovského biopicu W. a místy Clooney v Dobrou noc a hodně štěstí, ale nalezneme ho obecně ve většině z tzv. narativních filmů faktu vyznačujících se tokem institucí, jmen, čísel a vztahů namísto jasně čitelného děje, namátkou v Social Network, kde kulometné tempo většiny dialogů nutí brutálně krátit a překládat čtyři anglické věty dvěma českými větami, jak všem nevěřícím potvrdí direct z první ruky námezdní titulkář Franta Fuka, osoba nejpovolanější. Že v amatérských filmech takovýhle zdánlivě neukázněný, ale o to složitější dialogový vichr nikdy nevidíme, dokládá obtížnost celé věci, jejíž nezbytnou podmínkou je snad pouze dodržení kréda „málo střihu = hodně dialogů“, s čímž ale nijak frenetický stříhající Iron Man 2 nemá sebemenší problémy. (ii) Za druhý se v záběrech často proplétá čtyři a více postav v rámci jedné scény, postavy ale ze scény odcházejí a zase přicházejí, vracejí se z druhého plánu, kam si odskočily apod. Funguje zde jakýsi kontrolovaný chaos a energie všech těch lidí je jakoby hmatatelná. Reprezentantem tohoto přístupu je Monako, kde si takto počíná hlavně broskvička a jahůdka (to není blbá jídelní metafora přitažená za vlasy, ale vlasy Paltrow a Scarlett). (iii) Za třetí vychází přeplněnost záběru z asynchronní fúze minulosti (80ky, AC/DC, zastaralé studenoválečné geopolitické usazení), současnosti a budoucnosti (nové generace gadget, head-up displejů, hologramů, iPhonů pouze jako kusů skla) a z toho, že se tu míchají digitální objekty se skutečnými, třeba formule jsou v Monacu digitální, kdežto auto Favreaua reálné. Digitální éra nutí přidávat k natočenému materiálu digitální přídavky a přesycuje záběry. Filmy tak nabízí komplexní zkušenost, při níž se setkávají různé umělecké druhy, působí různé druhy reprezentací a různé smyslové podněty. (iv) Za čtvrté říkal-li jsem u jedničky něco o „katastrofálně“ starosvětských akčních scénách, tady to kung-fu Scarlett, dožadující se black-widowáckého spin-offu, ve kterým seká otočky a salta, přesněji lucha libre, netrvá sice ani minutu, ale kolik režiséru něco tak staromilsky přehledného dneska nabízí? Řada teenage spektáklů se naopak chytře vyvarovává R-kovévo ratingu chaotickou akcí, která všechno ošemetné znepřehlední a tím ponechá filmu PG-13. Nechci tu rozvíjet věčný debaty o škubavé kameře a doporučovat Američanům k nakoukání Asiaty, jak to dělává s oblibou kooperující trio Elbert, Emerson a Bordwell, který sestavil na základě hongkongských akčňáků jakýsi manuál, v němž hollywoodským filmařům mj. radí, aby zásadně ukládali kameru během akce na trojnožku…, ale je prostě dost dobře možné, že Bourne bude za padesát let stejně pasé jako dnes expresionismus, ruská montáž nebo francouzský impresionismus, na rozdíl od bezpříznakových, formálně neutrálnějších blockbusterech, které oč více jsou odsunutý z krátkodobého hlediska, o to více mají otevřený dveře v dlouhodobým horizontu. (v) Za páté platí, že kdokoliv chce, aby měl jeho film blíže realitě než videohře, jinak řečeno aby měl blíže Top Gunu než Stealth: Přísně tajná mise, nesmí dát kameře přílišnou volnost. Dvojnásob v přepísklých sequelech, který jsou skrznaskrz přepálený, k čemuž měl Iron Man 2 obzvlášť náběh díky tomu, že je mnohem tradičnějším superhrdinským příběhem než specifická, nekomiksová jednička. Favreau to řeší zčásti chytře, když z kvanta postav a potenciálně nikdy nekončícího sledu padouchů utvoří dvě přehledné frakce, zčásti z nutnosti, protože coby PG-13 vždycky musí ucuknout tam, kde se jinde neucukává, čímž se vyhne strmým křivkám a hurónství – například Rourke, shadow dvojník Starka, má možná účes jako Joker, ale Iron Man 2 je přece jen příliš převtipělý, aby byl jenom temný. K zrealističtění přispívá také hra s protikladem „reálné/stylizované“, protože když do kteréhokoliv filmu začleníme úseky, které jsou fantaskní, a/nebo přiznáme okázalé uplatnění digitálních technologií, vede to k tomu, že základní prostor filmu se chápe jako reálný. Například fotografie ve dvojici s namalovaným obrazem působí realisticky, přestože prošla silnou retuší ve Photoshopu aneb pomáháme matce přírodě. Obdobně silně komiksový, železný oblek Starka posiluje realitu, do níž je začleněn, na stejném principu funguje zdvojení obraz v obraze, médium v médiu nebo televize v televizi. Iron Man 2 je zkrátka marveláckej geek heaven, ale dost realistický a přesvědčivý, vědom si toho, že co funguje v komiksech, ve filmech nezřídka selže. ____ 2, Když se podíváme na historii vypravěčských postupů v kinematografii, vidíme tři tendence. V první fází narativ znamenal narativ a akce znamenala akci. Obojí bylo striktně odděleno. V uplynulé dekádě se objevily progresivní díla jako MI:III nebo Star Trek a jedno s druhým promísily, během akce se odvíjel příběh a vica versa, někteří této simultánní distribuci atrakčních požitků a narativních dat začali říkat „intelektuální atrakce“. Třetí fáze, která nastoupila s Počátkem, ale dodržuje ji i diptychon Iron Man, přinesla radikální obrat. Akční je najednou samotný narativ. V Počátku víceméně žádné akční scény nejsou, protože akční je celý ten film, samotný způsob, jak je to odvyprávěno, má podobnu akce, všechna ta neustálá aktivita tekutých, měnících se linek. Iron Man 2 jistě není tak progresivní jako Počátek, ale je obdivuhodné, jak na akci skoupý film po celé dvě hodny neztratí ani na moment s výjimkou úvodního procesu reaktualizujícího Howarda Hughese grády – a opět, akční je celý ten způsob, jak je Iron Man 2 napsaný, ty dialogové výměny, kvanta postav v záběrech, speciálními efekty zmnožované dění ap. ____ 3, Geopolitický konflikt oživující studenoválečné rusko-americké rozbroje je možná zastaralý, ale zpráva, kterou film vysílá na blízký i dálný východ současným nepřátelům, je zcela aktuální – přidejte se k nám, nebo se stáhněte, jinak řečeno přijměte kapitalismus, protože je cool, přinejmenším pokud za ním stojí kreativní a dobří lidé jako Tony Stark, anebo se připravte na naše zbraně a zbraně našich spojenců z NATO. Demonstrace B-2, F-22, C-17 a F-35 (ostře sledovaný bitevník F-35 by se měl objevit ve výzbroji americké armády přitom až někdy letos) v Iron Manovi 2 není náhodná, protože je jasné, že ať už oficiálně, nebo pirátskou cestou, film se dostane i k Íráncům, Číňanům nebo Severním Korejcům a ti mohou zakusit, jak funguje v provozu americké Ministerstvo obrany a co je případně čeká a nemine. Mcdonaldizace světa, načrtnutá v černohumorné satiře Four Lions, způsobuje, že i nepřátelé americké kultury rádi konzumují americké filmy, čehož Iron Man 2 promptně využívá, když v rámci strategie product placement akorát obměňuje reklamní výrobek za výrobek válečný. () (méně) (více)

hirnlego 

všechny recenze uživatele

Minimálně stejně zábavné jako jednička (ta si to zkazila nijakým závěrem - teda né že by tady byl bůhvíjaký). Hned po sympaticky nevážně nakopnutém úvodu jsem byla | TAKHLE | blízko tomu, abych si v kině zakřičela a zaplácala ručičkama - nepamatuju si, kdy naposledy jsem byla u nějakého blockbusteru tak rozjetá hned zkraje. Ale ono to bylo skvělý vlastně skoro celý, takhle nějak si asi představuji ideální popkorňák (snad až na nějaké ty logické kiksy, které se ale dají prominout taaak snadno) - akorát místo Skárlet mohli vybrat herečku, která na tu roli "bude mít", protože dívka s perlou vypadala při tom hraní si na drsňačku vážně směšně. ... Každopádně Jon Favreau je šikovnej kluk, hned bych se mrkla znovu! (Iron Man 3, poď k Barunce) ()

Bluntman 

všechny recenze uživatele

Na konci prvního dílu se Tony Stark/Iron Man ustanovil jako "tak trochu jiný superhrdina", jenže druhý díl je završen tím, že se z hlavního hrdiny stává "hrdina jako všichni ostatní", a tak musí být utvořen heterosexuální pár, přijmut sidekick a je zaděláno na nového záporáka, přičemž nesmí chybět nějaká ta traumata z dětství a tvoření komplexního vesmíru. Poslední jmenované je klíčové, protože víc než o soudržnou podívanou s precizně motivovanými postavami a prvky ve vyprávění jde o sled pohromadě nedržících sitcomových scének, které neustále odkazují na jiné komiksy/filmy podle komiksu/filmy, ve kterých si zahrál herec hrající zde. To vede k neustálému srovnávání, z něhož IRON MAN 2 vychází jako ten slabší, co se týče svých dvou hlavních vzorů - SPIDER-MANA 2 (vyrovnání se se svým "superhrdinstvím" pomocí odložení masky) a TEMNÉHO RYTÍŘE (potemnělost a záporák). Významová rovina snímku je sice bohatší než u prvního dílu (reflexe toho, jak média prezentují americkou zbrojní a válečnou politiku, zároveň reflexe mediálního obrazu obsazených hvězd), ale svou americko-ruskou zápletkou archaičtější. Výše zmíněné jsou důvody, proč je dvojka horší díl než jednička, což ještě neznamená, že by se jednalo o průměrný či dokonce špatný film, protože na to je svým neustálým vybočováním ze stylistického rámce obzvlášť v úvodní půlhodině nesmírně opojná a v akčních scénách posílením vnímání Tonyho (zesílení zvuků, zpomalení) vtahující. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

Pravda je taková, že JÁ jsem Iron Man..... Ví to celý svět a Tony si to náležitě užívá. Ovšem jako každý superhrdina si musí projít stádiem ,,nenávisti“. K tomu dopomohl také impozantní nástup M.Rourka (ten chlapík je lepší než za mlada!) a možná i (ale spíš ne) Palladium v hrudi. Pohled do historie Stark Industries (obzvlášť pokud se s Tonym máme potkávat častěji) neuškodí, ba co víc, dá se považovat za pochopitelný. Iron Man je komiks postavený na krásných obrázcích, nejnovějších (filmových) technologiích a naštěstí (občas) i akci. Robert D. Jr má charisma za všechny ostatní a přesto mě ani druhý díl nepřesvědčil o I.M. nepostradatelnosti. Stále platí vše, co jsem napsal o jedničce a dodávám, že se na trojku stejně budu těšit! Několik důvodů, proč má smysl film vidět: 1.) Cítím formu a hodlám se porvat s T. Starkem. 2.) Chci vidět kufřík, po kterým touží každý muž. 3.) Jsem fanda do nejnovějších technologií a zbrojních systémů. 4.) Nechápu proč je těžký koukat na cestu, když se vzadu převlíká S.Johansson. 5.) Miluju ultimativní souboje robotů. PŘÍBĚH *** HUMOR * AKCE *** NAPĚTÍ ne ()

LIVINGDEAD 

všechny recenze uživatele

Herec Robert Downey Jr mne už vytáčel svým arogantním chováním ve filmu Sherlock Holmes, ale utržená loď byla parádní a tak jsem mu to odpustil. Jelikož IRON MAN I se mi líbil, docela jsem se těšil na dvojku. Bohužel jsem byl velice zklamán. Prvních 50 minut jsme jen koukali na nafoukance, pupka světa.. Akce naprosto žádná, pak se objevil opičák Rourke a začal švihat svými elektrickými švihadly. Konečně 10 minutová akce. Pak zase nic, občas pokus o trapný humor. Z filmu jsem si vzal jediné poučení, nikdy nebrat drogy a mohutně nechlastat, abych nevypadal jako MONSTRUM "Mickey Rourke". ()

TheMaker 

všechny recenze uživatele

Jestli hledáte film, který má koule, tak myslím, že jste ho našli. Tenhle film má prostě svůj styl, své charisma, stejně jako tomu bylo u stejně skvělé jedničky. Robert Downey je pan herec. Mickey Rourke ho skvěle doplňoval a jako záporák byl dokonalý, ta ruština mu seděla. Hodně lidí si stěžuje na dabing, já s ním problémy neměl a myslím, že se vydařil. Scarlett Johansson a Samuel L. Jackson potěšili, stejně tak jako AC/DC, kteří tomu dodali šťávu. Hned po skončení projekce se mi zachtělo film vidět znova a to myslím o něčem svědčí. Chci trojku ! ()

Nathalie 

všechny recenze uživatele

Tony Stark představuje nový.... CHICK-KICK. Tak trochu Kick-Ass, tak trochu chick-flick. Iron Man získal hybridní pohon, rockový nátěr, z duše playboye zbyla jen fasáda, ale z osy hlášky-romance-militaria neuhýbá ani o píď. Tradiční comicsové kořeny konfliktů a la otec-syn-staré hříchy-rodinná pomsta sice nevymizely, ale když začnou být repliky příliš automatické, je tu kulomet hlášek Dona Cheadla, roztomilé jiskření mezi Železným mužem a jeho ocelovou magnolií či rudá Sonja Scarlett Johansson s progresivní kopací technikou. A je to překvapivě týmovka, kde Stark je pouze první mezi rovnými, ačkoli jeho bondovské charisma neslábne. Film se nevyhýbá ani reflexi změněné situace mezinárodních vztahů, v níž ukazuje, že jedno mocenské centrum už pro udržení stávajícího řádu nestačí. Na postavě senátora bezpečnostního výboru a armádních generálů nastiňuje pozice amerického vojenskoprůmyslového komplexu, který se pohybuje v poněkud jiném diskurzu. Asi proto, že mě víc než geneze hrdiny zajímá krize hrdinovy identity v pokračování, je pro mě Iron Man 2 zábavnější, ale i podnětnější film než jednička. Koneckonců kde uvidíte duel fyzikálních géniů, z nichž jeden vypadá jako jako zhýralý rocker na výsluní a druhý jako sardonický rocker nad hrobem? Originální verze: 75%. P.P.S. Český dabing je tragikomický, Iron Man mluví jako sedmnáctiletý mutant. Skoda, hlasově patří Downey k mým sexuálním ikonám. Vzhůru na titulky. ()

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack John Debney: 1. Ivan's Metamorphosis ,2. House Fight V1 ,3. Making Pepper CEO ,4. Senate / Ivan Creates Drones ,5. Make Way For Tomorrow - Expo Version ,6. Rhodey Dons Suit ,7. Dying Hero ,8. Natalie Intro ,9. Monaco Drive ,10. Mayhem In Monaco ,11. Jailhouse Talk ,12. Ivan Escapes ,13. Gun Show ,14. Tony Discovers Dad's Secret ,15. Sledgehammer V2 ,16. Nick Fury ,17. New Element / Particle Accelerator ,18. Sledgehammer ,19. New RT / To The Expo ,20. Black Widow Kicks Ass ,21. Iron Man Battles The Drones ,22. Ivan's Demise / The Kiss ,23. Thor ,24. I Am Iron Man ,25. Make Way For Tomorrow Today, ()

tron 

všechny recenze uživatele

„Mnohí sa ma pýtajú, ako v takomto brnení chodím na záchod. Takto.“ Na druhé pozretie (ktoré sa odohralo 6 rokov po prvom) prekvapivo ešte lepšie. Akčné scény sú super nakrútené; veľa tomu dáva chodbová scéna, v ktorej neviete, či viac exceluje do univerza prvý raz vstupujúca Čierna vdova, alebo Starkov brutálne snaživý komorník, šofér a vo voľnom čase neprofesionálny boxer Happy Hogan. Percentuálne hodnotenie okrem toho zvyšujú aj easter eggy (štít, kladivo, spis Avengers) a oproti jednotke zväčšený priestor pre Nicka Furyho. Sam Rockwell je kvalitný a osviežujúci zloduch; v podstate skôr technický typ, ktorému vlastne nejde o žiadne ovládnutie sveta a svojím spôsobom to celé myslí dobre. Akurát, že sa mu to časom úplne vymkne spod kontroly. Rockwell do postavy dokázal pretaviť svoje povestne známe pošukstvo a je excentrikovi Starkovi nečakane vyrovnaným partnerom; za istých okolností by to vlastne mohli byť spoluzakladatelia nejakej výnimočnej, vizionárskej technofirmy. Občas drhne logika (odkiaľ Iron Man vo finále vedel, že tam bude Pepper a že ju treba zachrániť pred explóziou?) a finále je dosť do očí bijúcim ústupkom komercii (takže hoci do vzduchu vyletuje štvrtka mesta a desiatky áut, evidentne o život neprišiel ani len túlavý psík), ale inak Iron Man 2 obsahuje veľa akcie, veľa humoru (miestami to vyzerá ako 200-miliónový sitkom), vtipné hlášky („Len som sa šmykol.“) a dialógy („Chcem vás...“ – „Aj ja vás!“ – „...mať z krku.“), úžasne nadizajnovaného Rusa Mickeyho Rourkea s papagájom na pleci (!) a zábavný vzťah Tony/Rhodey. Za najodvážnejšiu vec, akú tvorcovia použili, pokladám to, že Tonyho väčšinu času stvárnili ako arogantného hajzlika. Iste, už v jednotke to nebol žiadny svätec, ale tu je to miestami až (prehnane povedané) záporná postava a tak palce miestami držíte skôr Rourkeovi, než jemu (!). Ani sa nečudujem, že v rámci univerza nakoniec začala vláda USA podrobne skúmať (ne)vhodnosť superhrdinov, čo nakoniec v roku 2016 vyústilo do Občianskej vojny. ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Ja si nemuzu pomoct, ale me to pride ani ne tak jako pokracovani, ale spis jako jina verze prvniho dilu. Takze Tony se tu tak ruzne flaka, nevi co ma delat, vylepsuje svy hracky, zaporak si taky stavi teprve oblecek a 90 minut to je vicemene az na par drobnejch potycek bez akce. Navic nechapu, proc sem nemuze dovalit nakej zajimavej zaporak a misto toho vsichni musi bejt jen slaba kopie Ironmanovskyho obleku. Aspon, ze sem si trochu spravil chut v zaverecny pulhodince, kde se skonci s kecama a rozjede se rezba, navic trikove bezchybna. Vetsinu casu to tak stoji na hercich, ty jsou sice fajnovy, ale nemaj moc co hrat. Downey haze hlasky, ale uz to nema tu udernost, Paltrow uz je spis otravna a Rourke je sice charizmatickej, ale jelikoz si hraje na rusaka, tak skoro nemluvi. Obcas sice vypomuze Rockwell nebo sexy Scarlett, ale nic co by cloveka vylozene dostalo. Jedno drobny plus je Cheadle, ale to hlavne diky tomu, ze vystridal hyper otravnyho homouse Howarda. Takze ted to vypada, ze jsem to brutalne sprcal a nebavilo me to, ale to vubec neni pravda, jasne film ani zdaleka neni dokonalej a ma spoustu chyb, ale obsazeni je fajnovy, triky spickovy, kdyz uz dojde na akci, tak je skvela a predevsim to cely ty dve hodiny moc dobre bavi, takze neni minuta, kde by se clovek mel sanci nudit, tudiz i kdyz nejsem nejak oslnenej, jsem vcelku spokojenej a popravde receno, ani jsem od toho vic necekal. ()

dO_od 

všechny recenze uživatele

// Více Tonyho, více humoru, více odlehčenosti. Méně akce, méně smyslu, méně Iron Mana? Možná. A možná je to i dobře, nejspíš bych zkousnul koukat na to samé, ale proč, když to jde i jinak? A ono to opravdu jde. Dříve jsem si to nemyslel, po x-tém shlédnutí už jsem k tomu ale přistoupil jinak, uvědomil si, kudy se film vydává, přijal to a zkrátka se bavil. Víc jsem ani nechtěl, takže ano - mise splněna - nezbývá než počkat, co na to Iron Man 3. ()

Slasher 

všechny recenze uživatele

Dvojka už je totální zběsile rozjetá přehnanost, plná světýlek, výbuchů, hologramů a bleskových bičů. Vypni mozek, bav se. 7/10 ()

movie 

všechny recenze uživatele

Větší popcorn než jednička, ale pořád hodně zábavné! Mickey Rourke je určitě mnohem lepší záporák než Jeff Bridges a celkově obsazení je skvělé! Na jedničce mě ale nějak víc bavily ty momenty, kdy Tony Stark ještě nebyl Iron Man, což už se tady logicky nemůže opakovat. AC/DC samozřejmě nemůžou chybět, palec hore! ()

Marius 

všechny recenze uživatele

O pol hviezdy menej, pretože tomu chýba nadhľad jednotky. Na štyri zaokruhlené kvôli slečnám Potts a Romanov. 7/10 ()

Související novinky

Spectacular Music of Hollywood

Spectacular Music of Hollywood

07.12.2023

Zahajovací koncert třetího ročníku Composers Summit Prague představí světové skladatele filmové hudby na jednom pódiu, kde osobně oddirigují svá nejznámější díla. Mezi významné osobnosti patří… (více)

Liga spravedlnosti 2 jen tak nebude

Liga spravedlnosti 2 jen tak nebude

20.11.2017

U filmových sérií platí jednoduchá matematika - pokud je další díl úspěšnější než ten předchozí, jede se dál, pokud ne, místo pokračování se dá chvíli pauza a potom ideálně reboot. Letos takhle… (více)

Olivia Munn u X-Menů

Olivia Munn u X-Menů

15.04.2015

V Iron Manovi 2 se mihly hned dvě herečky, které čeká superhrdinská budoucnost u konkurence. Nejdřív se studiu 20th Century Fox zalíbila Kate Mara, která poslala Tonyho Starka na slyšení do… (více)

Reklama

Reklama