Reklama

Reklama

Četnické humoresky - Série 1

(série)
Česko, 2001, 16 h 28 min (Minutáž: 70–89 min)

Hudba:

Ivan Kurz

Hrají:

Tomáš Töpfer, Ivan Trojan, Petr Kostka, Stanislav Zindulka, Zdeněk Junák, Erik Pardus, Andrea Elsnerová, Alena Antalová, Zdena Herfortová, Marián Labuda st. (více)
(další profese)

Epizody(13)

Obsahy(1)

Brněnská četnická pátrací stanice, předchůdkyně dnešní kriminální služby, řeší závažné i banální, tragické i směšné kriminální delikty. Četníky čeká objasnění zmizení doktora Lukašíka, nadšeného speleologa a bonvivána v jednom, vypátrání zloděje úlů svérázné paní Menšíkové, odhalení vraha manželky velkouzenáře a další zločiny inspirované skutečnými případy z doby první republiky. (Česká televize)

(více)

Recenze (4)

otík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Pro mně osobně nejlepší série, která těží z okoukaných tváří, zajímavých příběhů a dobrých filmařských postupů. Sledujeme příběhy pátračky, která přijde o jednoho ze svých členů, je nahrazen novým, Arazím se srovnává s láskou k Ludmile a politické případu tu ještě nehrají vůbec žádnou roli. ()

swinevenca 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Středo-vysokoškolské terno, které teď s odstupem žádným ternem není. Není to žádná kriminálka, je to často přehrávaný a pohybově úplně debilně aranžovaný (viz. Toníček), ale Trojan, jakš takš Topfer, spousta známých herců v epizodních rolích i brněnské lokace pobaví. Sečteno a podtrženo: K žehlení dobrý. ()

Galerie (264)

Zajímavosti (48)

  • Natáčelo se ve Šlapanicích u Brna a v obci Vír na Českomoravské vrchovině. (M.B)
  • Scéna s křičícím Drbohlavem (Libor Zavislan) se točila 7. července 1999. Projíždějící vlak je skutečný spoj mezi Tišnovem a Žďárem nad Sázavou. Filmový štáb upozornil strojvůdce na natáčení a lidi v tunelu. Běží první klapka, při které ovšem nebyl natočen zvuk, protože kabel natažený pod kolejemi tíha soupravy přeskřípla. Chyba byla vyřešena a jede se další klapka s dalším skutečným vlakem. Strojvedoucí je opět upozorněn. Kamera, akce. Vlak náhle brzdí, ale v zápětí přidává zase na rychlosti a pokračuje v jízdě. Strojvedoucí se lekl křiku herce. Záběr k nepoužití, ale tentokrát je výborně natočen zvuk, po smíchání obrazu a zvuku je ale vše v pořádku. (sator)
  • Autobus v příběhu je Škoda 256, jenž byl vyráběn automobilkou ASAP Mladá Boleslav v letech 1939–1947. Vůz byl stavěn v provedení valník, autobus, vojenská sanita, hasičský vůz a další. Původní varianta 256 B byla vybavena šestiválcovým zážehovým motorem, od roku 1943 k ní přibyl typ 256 G, modifikovaný na pohon dřevoplynem. (sator)

Reklama

Reklama