Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Kass
    ****

    Tak v prvé řadě - Kočičí žena Michelle Pfeiffer je ÚCHVATNÁ, ve své roli sotva kdy překonatelná; doslova fetišisticko-latexová ikona. Ovšem dále - Tučňák Dannyho De Vita je krásně bizardní, správně zatrpkle odpornou i politováníhodnou postavičkou v jednom... avšak pochybně naroubovanou na zvráceně pitoreskní politickou mašinérii kolem volby starosty a lobbingu velkopodnikatele Maxe Shrecka - který sám je jakýmsi podivným a nepříliš poutavým středobodem celého filmu. A kde je Batman?? Ten hraje kdesi mezi tím vším barevným cirkusem (stylově mnohem víc odkazujícím na "Střihorukého Edwarda" než prvního "Batmana") sotva třetí housle, což nejlépe dokumentují dvě WTF připomínky k jeho vztahu s Vicky Vale z minulého dílu... nejspíš té opomíjené postavě měly dodat větší hloubku, ale ze všeho nejvíc právě zvýraznily jak je vlastně tentokrát Bruce Wayne režisérovi ukradený.(10.10.2010)

  • pan Hnědý
    ***

    Velmi vydařené pokračování pana netopýra. Je vidět, že Tim Burton dostal díky celosvětovým tržbám z prvního dílu větší pokladničku, s kterou se vypořádal na výbornou. Vizuální efekty, atmosféra, dobré masky a postavy: Danny DeVito jako Tučňák vynikající, Michelle Pfeiffer v roli sexy Kočičí ženy a Batman Michael Keaton tradičně charismatický s dobrým výkonem. Tim Burton dodal atmosféře velmi dobrý komiksový nádech a drží se kvality prvního dílu.(30.10.2011)

  • Faidra
    *****

    Burton vede nesmiřitelnou válku svého pojetí Vánoc proti tomu tradičnímu a nabíjí své zbraně tak těžkým kalibrem, jakým je Michelle Pfeifferová v černém korzetu, Danny De Vito s tučňáčími končetinami a Christopher Walken bez dalších přívlastků, aby v závěru slavil triumfální vítězství (ne)pohádkové melancholie a nostalgického smíření pod očistnou mocí sněhové pokrývky a zvedl k sobě zatoulaného, zmateného a přesto se nechápavě lísajícího diváka a zahřál mu tlapky. Za tunami dialogů jiskřivějších než gothamská vánoční výzdoba, které by mohly být perlami z klenotnic konverzaček Oscara Wildea, kdyby je psal v současnosti, se tají smutně výmluvné mlčení, pitoreskní výjevy z neogotického městečka ověšeného tisíci světel a ohlušovaného vánoční směsi pokřiku a koled, přerušovanými jen občas znepokojivými tóny Elfmanovy hudby mistrně utajují tišší a těžší poselství a Bridget Jonesová s kočičím tělem a myšlením Lizzie Bordenové příliš dlouho uvězněným v tabákovém kostýmku a moneypennovské oddanosti nedosažitelnému šéfovi ("Nejsem chudinka, jsem pracující žena"), osiřelé pískle s herodesovskými plány ("Copak bych takhle blbnul, kdybych tě chtěl jenom zabít?") a milionář, který je beznadějný chudák (Selino, jste propuštěna, Wayne, proč jste oblečený jako Batman?"), se každý po svém střetnou s duchy minulých, přítomných i budoucích Vánoc a nejen kočičí dáma v tom střetnutí ztratí nejeden ze svých životů. A co na to Jan Tleskač... ehm, Batman, jehož zde v komentářích zmíněné upozadění mi připomíná diskusi na stejné téma v případě nejnovějšího Batmanova dobrodružství? Opět mi to nedá nevzpomenout na mé oblíbené úsloví o povolaných a vyvolených a řeknu jen tolik, že Keatonův a Burtonův Batman vykonává své poslání s odevzdaností povolaného, ne se samozřejmostí vyvoleného. Burton svým vyděděncům rozumí. Tak navzdory ročnímu období... Veselé Vánoce.(25.9.2008)

  • Skejpr
    ****

    Takhle si představju comicsovou adaptaci od Tima Burtona. Úvodní titulky jsou typická Burtonovština (a Elfmanoviština pochopitelně), Michael Keaton je v civilní poloze Bruce Wayna nepřekonatelný (byť v obleku už to taková sláva není), Danny DeVito je ve své tučňákovské kreaci přinejmenším stejně dobrý, jako Nicholson v prvním Batmanovi, Michelle Pfeifferová je neskutečná kočka, Walken je Walken. Tučňáci se povedli, a v některých scénách nadchne Burtonův smysl pro absurditu (Tučňákovo ovládací autíčko, kachnička...) Velmi dobré.(24.7.2006)

  • k212
    *****

    Batman ztrácející se ve stínu gothamských mrakodrapů, stojící oproti výbušně charismatické kombinaci pana Tučňáka a Kočičí ženy, která si pro sebe uzurpuje 3/4 děje. Mám ráda tuhle Burtonovu adaptaci, ještě o fous více než tu první. Celková stylizace do 40. let, cirkusoví paňácové z podzemí oproti městským neonům a mezi tím vším bizarní mordy, cákance sexuálních narážek a černý humor. Jo, tohle má pro mě stálé komixové napětí. 100%(1.11.2013)

  • - Když se na scéně poprvé ukáže kočičí žena (Michelle Pfeiffer) při přepadení na ulici, muže svisle a vodorovně pořeže přes obličej. Po krátkém střihu je však záběr na lupiče, který však krev na obličeji nemá. (Pepy)

  • - O roli kočky se ucházely i Madonna, Lena Olin a Susan Sarandon. (fannah)

  • - Film byl jako první natáčen v novém formátu zvuku, Dolby Digital. (Němi)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace