Deníček (174)
molly
yesterday
Pf 2017
The Craft Soundtrack
Horror Challenge Tour
Tak mám za sebou ďalší challenge. Zas to mal na svedomí Ambron a bolo to na dva mesiace, čiže január a február.
- pozri aspoň jeden film z piatich rôznych dekád
60s - Yuke yuke nidome no shojo ****
70s - Something Evil ***
80s - Hmla *****
90s - Phantasm IV: Oblivion ****
00s - Bezmocní **
- pozri 3 filmy od dvoch rôznych režisérov
Wes Craven
Deadly Blessing ***
Shocker ***
Swamp Thing **
Tobe Hooper
The Texas Chainsaw Massacre 2 ***
Panoptikum ***
Djinn odpad!
- pozri filmy aspoň z piatich rôznych kontinentov
Severná Amerika - Scream Queens ****
Južná Amerika - Mangue Negro ****
Európa - Podobizna ***
Ázia - Riaru Onigokko ***
Austrália - Fair Game ***
- jeden film do zoznamu ti vyberie iný užívateľ
Ramirez85 - Sweatshop ** (bol som varovaný, že je to blbosť. tak som to práve chcel :) )
- pozri aspoň 30 hororových filmov
Husia koža **
Vianočné zlo **
Last Shift ***
Dom pri cintoríne ****
ATM *
Kliatba ****
The Diabolical ***
Zlý neznámy ***
The Town That Dreaded Sundown (1976) odpad!
Roadkill: The Last Days of John Martin ***
Chainsaw ***
Paranormal Activity: The Ghost Dimension **
Strieborná guľka ****
Woo Sue ***
The Veil ***
Hatch ***
Regression ***
Vessel ***
Shogun Sadism ***
Jeruzalem **
No mires ahi ***
La traque **
Cabin Fever (2016) ***
Les ***
Escape from Midwich Valley ***
Creature *
* PF 2016 *
...
MerryChristmas!
Filmová výzva 2015, 2016 - 2019 ✓
(2015) ✓
výber 10 filmov od užívateľky tatanapope:
1. Pan tělocvikář - 60%
2. Oggy a škodíci - 70%
3. Útěk z planety Země - 50%
4. J. Edgar - 60%
5. Zkus se přestěhovat - 60%
6. Město duchů - 65%
7. Bláznivá olympiáda - 40%
8. Roboti - 40%
9. Drsňačky - 65%
10. Go Goa Gone - 80%
+ bonus: Superfast - 25%
(2016 - 2019) ✓
výber 10 filmov od MontyBrogan
1. Judgment at Nuremberg - 100%
2. Palo Alto - 80%
3. Panic in Needle Park - 80%
4. Láska shora - 80%
5. In the Name of the Father - 85%
6. Královská hra - 80%
7. ATM - 30%
8. Zeroka no onna: Akai wappa - 60%
9. Hoffa - 75%
10. Cosas Como Son - 65%
bonus: To Be or Not to Be - 80%
(2016 - 2019) ✓
výber 10 filmov od kajda.l
1) Welcome - 80%
2) Na špičce jazyka - 85%
3) Škyt - 40%
4) Silmido - 80%
5) Stará puška - 85%
6) Vina Lucie de B. - 65%
7) Rhinoceros Eyes - 60%
8) The Good Life - 70%
9) Sběratel - 85%
10) Cesta do Pravěku - 80%
bonus: Robot Monster - 70% (trash)
(2016 - 2019) ✓
výber 10 filmov od PetrPan
1. Pieces - 60% (trash)
2. Mangue Negro - 70% (trash)
3. Valentýnská pomsta - 60%
4. Dům u hřbitova - 80%
5. Zlý neznámý - 60%
6. One-Armed Boxer - 90%
7. Útěk - 90%
8. Den šelmy - 65%
9. Hello Mary Lou: Prom Night II - 65%
10. Smrti napospas - 45%
bonus: Horor v Amityville - 80%
(2016 - 2019) ✓
výber 10 filmov od Modiwish
1. Bruce Lee- znovu zasahuje - 20% (trash)
2. True game of death - 0%
3. Dvanáct zlatých medailonů - 60%
4. Hrdinové z východu - 80%
5. Fo jia xiao zi - 60%
6. Na Cha the great - 60%
7. Stateční strážci - 65%
8. Mai fu - 60%
9. Eight diagram pole fighter - 80%
10. Návrat do 36. komnaty Shaolinu 70%
bonus1: Battle Wizard 80% (trash)
bonus2: Pavučina smrti - 65% (trash)
(2016 - 2019) ✓
výber 10 filmov od Peter12
1. Freeze me - 60%
2. Ooru naito rongu - 60%
3. Curse - 70%
4. Curse II: The Bite - 70%
5. Tokugawa onna keibatsu-emaki: Ushi-zaki no kei - 60%
6. Yuke yuke nidome no shojo - 80%
7. Snuff 102 - 40%
8. Akumu tantei - 70%
9. Murder-set-pieces - 40%
10. Perversion story - 80%
bonus: Prekliatie smrti - 50%
(2019) ✓
výber 10 filmov od MontyBrogan
1. Una giornata particolare - 85%
2. Diplomatie - 90%
3. Withnail & I - 75%
4. Dobře placená procházka - 60%
5. Alléluia - 65%
6. Rope - 80%
7. Jupiter holdja - 55%
8. Salvation Boulevard - 65%
9. Sullivan's Travels - 80%
10. Nóż w wodzie - 85%
bonus: Treehouse of Horror IX (S10E04) - 75%
- - -
Season Challenge Tour ✓
- voľne podľa podmienok užívateľa ambron
1.týždeň: 3 - 9. augusta (srpen)
týždeň s Alfredom Hitchcockom
Lifeboat - 80%
North by Northwest - 100%
Blackmail - 60%
2.týždeň: 10. -16. aug. (srpen)
týždeň so sci-fi filmom
Kenny Begins - 60%
Terminator Genisys - 60%
Harbinger Down - 60%
The Killer Shrews - 40% (trash)
Charly - 80%
Doom - 20%
Bermuda Tentacles - 60% (trash)
Lebkáči - 50%
Shock Waves - 35%
3.týždeň: 17. - 23. aug. (srpen)
týždeň s blockbustermi
Toy Story 3 - 90%
Avengers 2: Vek Ultrona - 100%
96 hodín: Odplata - 40%
Thor: Temný svet - 70%
4.týždeň: 24. - 30. aug. (srpen)
týždeň s krimi/thrillerom sedemdesiatych rokov
Heroín - 60%
The Yakuza - 85%
Truck Turner - 80%
The Harder They Come - 80%
Psie popoludnie - 90%
Koniec rozkvetu - 75%
Vanishing Point - 80%
Dotyk Medúzy - 85%
5.týždeň: 31. aug - 6. sept. (září)
týždeň v Bollywoode
Go Goa Gone - 80%
Eega - 90%
3 Idiots - 90%
6. týždeň: 7. - 13. sept. (září)
týždeň s francúzskymi filmami
Choses secrètes - 50%
Panique au village - 60%
37°2 le matin - 100%
Vertige - 50%
Une été à Saint-Tropez - 70%
L' Heure d'été - 80%
La Nuit américaine - 100%
Electroma - 60%
7. týždeň: 14. - 20. sept. (září)
týždeň s japonskými režisérmi
Akira - 80%
Bôkô Kirisaki Jakku - 60%
Electric Dragon 80.000 V - 60%
Koara kachô - 5%
Aku no kyōten - 80%
Onibaba - 70%
Gunslinger Girl - 80%
8. týždeň: 21. - 27. sept. (září)
týždeň v Strednej Európe
Zázrak - 60%
Vrať se do hrobu! - 70%
Bennyho video - 80%
Biely Boh - 50%
Dekalog, jeden - 90%
Dopisy Olze - 80%
9. týždeň: 28 sept. - 4. okt. (říjen)
týždeň s romantikou
The Last 5 Years - 60%
Papierové mestá - 65%
Subete wa Kimi ni Aeta kara - 75%
Comet - 75%
10. týždeň: 5. - 11. okt. (říjen)
týždeň s obľúbenými filmami "otca zakladateľa" POMA
Turist - 80%
Fish Tank - 85%
+ v rámci ochrany mládeže a pomovho slávneho vypípavača, ako bonus píííp show
Teen Rebel - 40%
11. týždeň: 12. - 18. okt. (říjen)
týždeň s filmom noir 40. a 50. rokov
Niagara - 50%
Laura - 80%
The Killing - 90%
12. týždeň: 19. - 25. okt. (říjen)
týždeň s kultovými filmami
Outsiders - 75%
Dont Look Now - 90%
All About Eve - 90%
Alligator - 0% (trash)
Glen, or Glenda - 80% (trash)
13. týždeň: 26. okt. - 1. nov. (listopad)
Halloweenský špeciál
American Horror Story: Asylum - 100%
Don't Go In the Woods - 0% (trash)
Prom Night - 60%
Visions - 20%
The Hills Have Eyes - 60%
Impulz - 60%
Ugly Americans - 75%
Tales of Halloween - 40%
Final Girl - 55%
Deadly Friend - 20%
14. týždeň: 2. - 8. nov. (listopad)
týždeň s Rogerom Ebertom
The Wizard of Oz - 100%
Picnic at Hanging Rock - 65%
Bol som pri tom - 80%
15.týždeň: 9. - 15. nov. (listopad)
týždeň s bojovým umením
Double Dragon - 60% (trash)
Biely nindža - 50% (trash)
Posledný vládca vetra - 20%
Lik Wong - 85%
16. týždeň: 16. - 22. nov.
týždeň s čínskym filmom
Čierne uhlie, tenký ľad - 75%
Chongqing senlin - 90%
S.P.L. - 80%
S.P.L. 2 - 60%
Jiang shi xin zhan shi - 45% (trash)
17. týždeň: 23. - 29. nov. (listopad)
westernový týždeň
Proposition - 90%
Slow West - 90%
Westworld - 70%
Malý veľký muž - 100%
Bone Tomahawk - 85%
18. týždeň: 30. nov - 6. dec. (prosinec)
týždeň s Meryl Streep
Dom duchov - 80%
Pochybnosti - 100%
Julie & Julia - 50%
19. týždeň: 7. - 13 dec. (prosinec)
týždeň s filmom o dospievaní
Ochranca - 45%
Not Cool - 0%
V hlave - 75%
Cirkeln - 45%
Me & Earl & the Dying Girl - 85%
20. týždeň: 14. - 20. dec. (prosinec)
týždeň s najlepšími filmami zakladateľa Challenge Tour
Paranormal Activity 2 - 45%
Paranormal Activity 3 - 50%
Paranormal Activity 4 - 25%
Paranormal Activity: Prekliati - 30%
Real Steel: Oceľová päsť - 60%
Darček - 80%
21. týždeň: 21. - 27. dec. (prosinec)
týždeň s vianočnými rozprávkami
Mary Poppins - 80%
Vianočné prekvapenie - 80%
Sedem zhavranelých bratov - 75%
A Charlie Brown Christmas - 60%
O myške a medveďovi - 75%
....
CHALLENGE TOUR 2015 / jún √
1. film, ktorý by si chcel, aby bol premietaný na tvojom pohrebe - Řekni cokoliv... - 100%
2. čiernobiely film - Poistka smrti - 80%
3. film, ktorý režíruje žena - Sex v Paríži - 50%
4. film, ktorý má viac ako 180 minút - Zimný spánok - 100%
5. film, ktorý má v názve číslo, no nie číslo pokračovania série - Dve Angličanky a kontinent - 80%
6. film, v ktorom nevystupuje ľudský charakter - Dark Crystal - 70%
7. film s názvom na jedno slovo - The Hunger - 80%
8. film, ktorý sa odohráva mimo krajiny, v ktorej žiješ - Mad Max: Fury Road - 100%
9. art house film tzv. umelecký film - Vaterland - Lovecký deník - 40%
10. film, ktorý ťa desí alebo ktorého sa desíš - Insidious 3 - 80%
11. film, ktorý ťa dojme - Millennium Actress - 80%
12. erotický film - Room in Rome - 80%
13. film s farbou v názve - Red White and Blue - 55%
14. film režiséra, od ktorého si predtým nevidel ani jeden film - Magical Girl - 100%
15. film, ktorý si púšťaš, keď sa potrebuješ rozveseliť - Jasný terč - 100%
16. film, ktorý by si chcel, aby bol príbehom tvojho života - Le Battement d'ailes du papillon - 60%
17. film, ktorý ťa zavedie mimo zónu tvojho pohodlia resp. šokuje - Shake Hands with the Devil - 100%
18. film s tvojím obľúbeným hercom, herečkou - Another Earth - 85%
19. film, kde vystupuje telesne alebo mentálne postihnutá osoba - Blind - 80%
20. film, kde je hlavnou postavou dieťa resp. mládež - Ronja, lúpežníková dcéra - 60%
21. hocijaký obľúbený film hociktorého svojho obľúbeného užívateľa, ktorému si udelil bod - The Night Porter - 55%
22. film, ktorý sa odohráva na mori - Atlantis - 80%
23. film, ktorý sa odohráva vo vesmíre 2010: Rok prvého kontaktu - 70%
24. film s LGBT témou - Pourquoi Pas Moi - 80%
25. film s názvom mesta alebo krajiny - Osadné - 90%
26. film, kde vystupuje prevažne živočích/y - Medveď - 90%
27. film o pomste - Oldboy (2013) - 60%
28. film, ktorý sa odohráva v krajine, kde by si chcel stráviť dovolenku - Sous les toits de Paris - 55%
29. krátkometrážny film - Barbora Poláková: Kráva - 80%
30. jeden film, ktorý by si si pustil, ak by si sa ocitol na opustenom ostrove ( s wi-fi a elektrinou) - Trainspotting - 100%
CHALLENGE TOUR 2015/april √
Veľká Británia - 9 Songs - 4*
USA -Sama nocou tmou - 1*
Irán - Kasi az gorbehaye irani khabar nadareh - 4*
Saudská Arábia - Wadjda - 4*
Irak - Želvy mohou létat - 3*
Turecko - Turkish Exorcist - 1*
Libanon - Caramel - 3*
Izrael -Big Bad Wolves - 4*
India - Teroristka - 3*
Juhoslávia -Vec vidjeno - 5*
Srbsko - Klip - 3*
Slovinsko - Triedny nepriateľ - 4*
Estónsko - Mandarinky - 5*
ZSSR - Soy Cuba - 3*
Rusko - Ruská archa - 2*
Poľsko - Jestes Bogiem - 3*
Maďarsko - Mefisto - 5*
Švajčiarsko - Sestra - 4*
Kanada - Ararat - 4*
Francúzsko - Neboj, jsem v pořádku - 4*
Taliansko - Následky lásky - 4*
Nemecko - Tore Tanzt - 4*
Holandsko - Interview podľa van Gogha - 4*
Argentína - Musica En Espera - 3*
Česko - Mazaný Filip - 3*
Filipíny - Metro Manila - 4*
Indonézia - Killers - 3*
Japonsko - Like Father, Like Son - 4*
Južná Kórea - Sympathy for Mr. Vengeance - 4*
Botswana - Bohovia sa museli zblázniť - 3*
ak stihnem, tak ešte:
Austrália - Little Death - 4*
Švédsko - Rozbouřené vody - 4*
Chorvátsko - Kňazove deti - 4*
Gruzínsko - Pokánie - 4*
Španielsko - La Isla Minima - 4*
Belgicko - Welp - 4*
+ bonusy: Pandy - 4*
Paranmanjang - 3*
La Fonte des neiges - 3*
momentka s momo_desu
:)
Too Many Cooks
PF 2015
:():
Maraton hororových filmů 1, 2, 3, 4 .... 7
Tak som sa zapojil do hororového maratónu užívateľa juta.
1. kolo:
- The Dead Inside - Divný hororový muzikál o dvoch hercoch, ktorí to moc nezvládajú, navyše z pesničiek sa podarila tiež možno polka.. 40%
- Ginger Snaps 3 - Ani prequel, ani sequel, vlastne len volne o dvoch sestrách z Dravej Ginger. Mňa to bavilo.. 80%
- Grizzly - Trošku hlúpe dialógy, všetci sa furt usmievajú.. ale zas pekné gore a veľký Brum.. 60%
- Dracula - Klasika s perfektným Lugosim. Vadilo mi iba že to bolo strašne krátke.. 80%
- Grizzly Park - Amatérska sračka, s jedným z najstupidnejších scenárov, čo kedy kto sfilmoval.. odpad!
- Tracking - Sexi trash.. 60%
- The Phantom of the Opera - Freddy v opere.. 60%
- At the Devil's Door - Veľký potenciál, škoda že sa toho neujal schopnejší režisér.. 60%
- The Pact - Kraťas, neskôr sfilmovaný ako celovečerný Pact. Nič moc. Keď sa Vám páčil celovečerák, viete čo máte čakať.. 60%
- The Seasoning House - Celkom milé. Nemá holka verzus banda nadržaných juhošov.. 60%
- Repulsion - Polanski. Jeden z najlepších režisérov vôbec, prečo to na mňa nefungovalo? 60%
- Takut - Faces of Fear - Poviedkový z Ázie. Väčšinu času duchovia a woodoo, ukončuje to perfektná Dara, od režiséra Macabre.. 60%
2. kolo
Night of the Scarecrow - pekné vraždy, pekne krvavé, ale niečo tomu chýbalo. asi poriadny hlavný hrdina. alebo lepší príbeh, ako len naháňačka okolo jednej farmy... 60%
Session 9 - konečne som to videl. Hustý film, ešte aj ten horácio tam naháňa strach :) 80%
The Banshee Chapter - vlastne tuctovka. asi dlhšie trvalo to ff vymyslieť, ako natočiť.. 50%
Frostbiten - upírina, takže úloha splnená. celkom blbosť, ale má to tú super severskú atmošku a je to sranda.. 70%
Vibroboy - luxusne natočený polhodinový kraťas, názov hovorí za všetko.. 80%
Jessabelle - a la hallmark.. 20%
V/H/S: Viral - strašná konina. brať vážne to nejde, milovníci filmu v klasickej podobe si vytrhajú vlasy, ale pobaviť dokáže. len nečakať štandard nastavený predchádzajúcimi dielmi.. 40%
Doctor Mordrid - a toto ma sklamalo. super cover, mr. combs, myslel som kopa laserov a príšer, ale neprečítal som si mená tvorcov. a tak som dostal hodinu céčkových kecov a vyvrcholenie nikde. ani lasery... 40%
The Babadook - krásne psycho, všetkým odporúčam.. 80%
The Bay - technicky fajn, hororovo slabota.. 50%
Gutterballs - toto som ukradol wipschke. slasher, penisy, vagíny, fuck, shit, poloamatérina, blbá a občas celkom sila.. 60%
The Crypt - kruté sklamanie, trapná nuda o ničom. postavy umierajú a vy si ani nevšimnete. nezaujmavý odpad!
Prophecy - pre zmenu niečo áčkového razenia. dobrí herci, scenár, veľký zmutovaný brum.. 80%
Alyce - montybrogan ma nútil stále slopať, takže spomienka matná, zato hodne pozitívna. neklasický horor trochu v štýle american mary, alebo tak.. 80%
Night Junkies - upíri, sex, céčkové filozofovanie.. 30%
Zombeavers - od tohoto čakal viac snád každý. priemer, pre super nechuťácke krvilačné bobríky zaokrúhľujem dohora.. 60%
Zibahkhana - pakistánsky horor! 60%
The Return of Skeleton Farm's Halloween Horrorshow - pekne zostrihaný hodinový klip. škoda že o toľko slabší ako jednotka.. 60%
3. kolo (popis keď tak v komentároch)
Goimool 75%
Ouija 45%
Boogeyman (1982) 60%
Kráľ mravcov 40%
Alucarda 60%
Americký vlkolak v Londýne 85%
Exhibit A 85%
Kiss 60%
Flesh Eating Mothers 60%
Masaker v Texase 20%
Dellamorte Dellamore 100%
Tusk 75%
Dolls 60%
Forbidden 20%
Willow Creek 45%
Čertova díra 80% (nech ich nezhodím do modrej farby, sú to amatéri)
4. kolo (popis keď tak v komentároch)
Manhattan Baby 60%
Alferd Packer: The Musical 50%
Du saram-yida 50%
Hangar 10 10%
Wyrmwood 85%
Monkey Shines 60%
Boogeyman 2 60%
The Oregonian odpad!
Vyháňač diabla: Nadvláda zla 50%
Thirst 60%
Night of the Creeps 70%
Daughter 60%
Et mourir de plaisir 20%
Inbred 70%
Forbidden World 80%
Dreamhouse 40%
Maniac Cop 2 70%
Cradle of Fear 60%
Ulvetid 70%
Pod Moskvou 10%
The Nature of the Beast 80%
Bride of Re-Animator 80%
Lemora: A Child's Tale of the Supernatural 70%
Class of Nuke 'Em High 60%
Suckablood 70%
Jack Brooks: Monster Slayer 30%
Vezmi si moju dušu 20%
Little Deaths 70%
Šepot smrti 45%
Kuchisake-onna 2 45%
5. kolo
Venom - 40%
They Wait 40%
Hellphone 80%
Backcountry 90%
Experiment 40%
Basket Case 65%
Vij 70%
House of Fears 35%
Monster Squad 65%
I Will Follow You Into the Dark 50%
Never Cry Werewolf 80% :)
À Meia-Noite Levarei Sua Alma 65%
Maggie 65%
The Barrens 60%
It Follows 85%
Body parts 55%
De Lift 55%
Vinyan 60%
Yeuk ji luen 100%
6. kolo
Maniac Cop 3: Badge of Silence - 20%
Let Us Prey - 70%
Angustia - 80%
Pach krvi 2 - 40%
Poltergeist (2015) - 40%
Kvílenie vlkolakov - 80%
Graveyard Shift - 60%
Svatý Mikuláš - 20%
The Haunting in Connecticut 2: Ghosts of Georgia - 40%
Prekliate zrkadlo - 60%
La Chiesa - 60%
Found - 70%
Ghoul - 60%
Sand Sharks - 30%
Patológia - 65%
Secuestrados - 75%
Grabbers - 40%
7. kolo
Harbinger Down - 60%
The Burning - 60%
The Killer Shrews - 40%
Doom - 20%
Bermuda Tentacles - 60% / 0% :)
Dark Was the Night - 65%
Uzumaki - 80%
Shock Waves - 35%
Projekt Čierna Voda - 80%
Howling III - odpad!
Musarañas - 80%
Ľudia spod schodov - 60%
............................................................
The Cat Returns
.
Ice Bar
Van Damme :)
galaxies
Reform School Girls
for Linda
;-)