Účinkují:
Veronika Boleslavová (moderátor), Stanislava Lekešová, Martina Vrbová, Jana Havrdová, Ester Janečková, Lucie Váchová, Alena Veliká, Iva Kubelková, Jolana Voldánová, Tereza Stýblová, Soňa Šuláková (více)Obsahy(1)
Živě vysílaný kontaktní publicistický pořad poskytuje především ženskému publiku zajímavý a inspirativní program, servis, zábavu i informace - a to vše živě s možností okamžité reakce Vás diváků. Program se skládá z celé řady rubrik a doplňují jej hosté z řad lékařů, sociologů, psychologů, ale i známých a zajímavých osobností. Ženy se samozřejmě dozvědí mnohé i o nejnovějších trendech v oblasti odívání, kosmetiky, úpravy vlasů atd. Nechybí ani zajímavá soutěž. (oficiální text distributora)
(více)Recenze (158)
Pořad pro pipky, který baví koukat hodinu na to, jak si udělat masku na vlasy z krému a vajíčka nebo jak vybavit dětem do školy aktovku. Poslední hit je možnost napsat do televize, co je štve na manželovi, a ty nejlepší kousky se pak přečtou nahlas ("Paní Janě nejvíc vadí, když jí její muž nepomáhá s uklízením - smích moderátorky. Paní Magda píše, že nejvíc jí rozčiluje, když její manžel nechává zvednuté prkýnko - smích moderátorky") Provází je pár meger, co permanentně přikyvujou všemu a nasmívaj se furt jak měsíček na hnoji, ale stejně si v hlavě opakujou "mysli na prachy, mysli na prachy". Jedna * za to, že je to možná pro nějaký lidi přínosem. ()
Co napsat? Také často bývám sám doma, ale po seznámení se s tímhle ,,kontaktním publicistickým! pořadem" pro ženy už nelituji, že se naše veřejnoprávní televize genderově hrubě proviňuje vůči mužům neexistencí pořadu s přechýleným názvem i obsahem... (aneb gender ženy točí pro ženy... ,,Ženy se samozřejmě dozvědí mnohé i o nejnovějších trendech v oblasti odívání, kosmetiky, úpravy vlasů atd.") Horší odpad... ()
Tak tohle to je vážně pakárna pořad, kdykoliv ho zcela náhodně vidím, tak se vždy pomalu ale zaručeně osypu, opravdu jsem na něj alergickej, jak na jeho lemplácky znějící znělku, tak i třeba na jeho moderátorky (čtyři odpočaté, věčně usmívající se ženské, nebo snad někdy i dokonce víc, vyprávějící si své názory, jakoby to nešlo jen ve dvou)..Škoda vyhozených peněz..Zajímalo by mě kdo se nato může dívat, asi jen ženské které nemají zrovna co dělat, znuděné paničky-které přitom relaxují možná i cvičí nebo zrovna volají svému milenci, důchodci a nejspíš i lidé v různých státních ústavech..Uznávám je to pořad především pro ženy ale pro jaké a která nato má čas, nedovedu si představit že třeba vařím a přitom sleduji tento pořad..Zajímala by mě i věková kategorie, případně jeho sledovanost...Tak zas někdy příště "tamtam, tadamtam, tamtadam, tydytymtam tamtydadá". grrr:-)!!! ()
Samé domácí samice, čubky čubpičky... Nebo úkoly? %-o . . . Největší psina je, když si fenečky soudružky redaktorky s jinými soudružkami redaktorkami reaktivně lízají re(da)ktální otvurky... Ejhle je potvurky! Tolik uslintané líbeznosti teče na našince z obrazovky! To je až jakási >veřejnoprávní< perverze... . . . Nu a jinak masově - zviditelnit nějakou tu kdejakou kámošku, nánu nenánu, chvíli po ránu - to je to, oč tady běží... Dlužno uznat, že objeví se semo tamo i nějaký ten (nad)samec, alfa i omega dámských sníků. Svatá prostoto, vyloženě >veřejná služba< pro fňukající dámy vyšší nižší třídy... Ano ano, přejme jim to, vždyť jinak by přece chudery shnily doma... :o))) . . . Docela by mě ale zajímalo, kolik to všem zúčastněným sype (?), respektive kolik procent z honoráře stojí promrdat se k holkám do placu... Kolikrát je to totiž hotovej mix PR a PP. Pruzené pipiny! Veřejnodámě... Tož kontakt! %-/ - - - P.S. Já fakt nevím, proč ve mně ten celevřitní socializhnus vyvolává jen ten odpor a pohrdání... °-( - - - - - (Sledováno sem tam na >čubtéčku< když jsem sám doma, hodnocení 20.10.2010 mnohé - kokotmentář zde 69Ý - 15.3.2011) ()
Myslím si, že cílové publikum může alespoň něco pochytit.. i kdyby se z každého dílu "přiučilo" jen jedné jediné věci, tak je to přínos!! Lepší než kdyby ženské na mateřské sledovaly všelijaké telenovely. Debaty mají zpravidla opřené o odborné hledisko, takže hodnocení 21% (únor 09) příliš nechápu!! ()
Reklama