Reklama

Reklama

Domek z karet

(seriál)
  • Česko Dům z karet (více)
Trailer 5
USA, (2013–2018), 63 h 6 min (Minutáž: 42–60 min)

Tvůrci:

Beau Willimon

Předloha:

Michael Dobbs (kniha)

Hudba:

Jeff Beal

Hrají:

Kevin Spacey, Robin Wright, Michael Kelly, Rachel Brosnahan, Mahershala Ali, Nathan Darrow, Michel Gill, Reg E. Cathey, Sebastian Arcelus, Kate Mara (více)
(další profese)

VOD (1)

Série(6) / Epizody(73)

Francis Underwood (Kevin Spacey) vás vezme na dlouhou cestu, během níž si vybírá svou pomstu na těch, kteří ho zradili – včetně členů jeho vlastní vlády i prezidenta Spojených států osobně. Elegantní, prohnaný, metodické a zlý Frank Underwood spolu se svojí manipulativní manželkou Clair (Robin Wright) berou Washington útokem. Příčku po příčce stoupají po hierarchickém žebříku, aby dosáhli toho, po čem tak zoufale touží – po moci. (AXN)

(více)

Diskuze

jerry12

jerry12 (hodnocení, recenze)

NightPorter

Souhlas, jsou prostě filmy a seriály, kde dabing můžu, resp. se na ně bez dabingu ani nepodívám, ale to jsou spíš starší filmy, které jsem viděl do cca 12 let mého života, kdy jsem ještě neuměl dost dobře anglicky a koukal s dabingem na všechno, takže tím, že jsem na ty filmy zvyklý s dabingem, mi nedělá problém na ně koukat s dabingem i teď. Třeba na Návrat do budoucnosti, přestože je to jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec, se v originále prostě nepodívám. Viděl jsem to jednou, ale když si to mám chuť pustit, tak vždycky s dabingem. Ale teď už není důvod, abych koukal na nové filmy a seriály dabované, když anglicky rozumím a na dabing se musí čekat měsíce, navíc je ne vždycky úplně povedený.

Camulator

Camulator (hodnocení, recenze)

ywo666

Ani ne, nemusí, já už léta koukám na obojí a nijak zvlášť špatný z toho nejsem. Ono je hlavně třeba při koukání na dabing myslet na to, že hodnotíš dabing jako takový, ne dabing ve srovnání s originálem, bohužel, tohle většina lidí neumí a pořád má potřebu to srovnávat to s originálem - tady je ale problém v tom, že to srovnávat nejde. Inu, já si užiju zvlášť originál a užiju si zvlášť i dabing. (:

NightPorter

NightPorter (hodnocení, recenze)

a este sem si vzpomnel na Jirku Pomeje a jeho legendarni dabingy JCVD, to tem filmum dodava uplne novej rozmer :-D

NightPorter

NightPorter (hodnocení, recenze)

a to vubec nemluvim o perfektni praci odvedeny Triskou na starejch Belmondovkach, kluci jako Hermanek, Oliva a Adamira v Profikach a mnoho mnoho dalsich. nekdy je ten dabing proste naprosta pecka a po originale nestekne pes, natoz nakej Spejsy...

NightPorter

NightPorter (hodnocení, recenze)

decka decka... na dabing vam reknu par slov. Pulp Fiction. Posledni skaut. Smrtonosná past (oboje Soukup), 48 hodin (stara verze), Polda z beverly hills (Kajzr), Pratele, Cerveny trpaslik... takze kdo hani dabing, je bambula cislo jedna.

na příspěvěk reagoval jerry12

ywo666

ywo666 (hodnocení, recenze)

Camulator

Je to otázka zvyku, ja už dabing roky nepozerám a keď sa o neho obtriem dá sam mi grcať. Keď si človek zvykne na originálne hlasy hercov, dabing mu musí nutne vadiť. Naopak ak niekto nevie po anglicky a s dabingom žil a žije celý život. Bude sa ho zastávať. Ale je úplne pochopiteľné, že prvá skupina reaguje tak ostro. Ako som povedal, keď si zvykneš na originál, ťažko sa vracia k náhražke.

na příspěvěk reagoval Camulator

Camulator

Camulator (hodnocení, recenze)

Lamprea , jerry12

A já nepopírám, že máš pravdu. Jak jsem řekl, je to pro mě taková zajímavost, něco navíc, nad rámec. Pokud mi na něčem opravdu záleží, tak se na to samozřejmě dívám v originále, nejlíp ještě s anglickými titulky, nebo vůbec. No a o to víc mě pak zajímá, jak se s tím poprali tvůrci dabingu, takže se pak podívám i na něj. ;-)

 

Lamprea: Máš pravdu, že úroveň některých současných dabingů je hodně diskutabilní, je to dáno hlavně penězi, ale co dnes není. Právě proto mezi nimi dabing např. Homelandu tolik vyčnívá, opravdu mám za to, že se hodně povedl. Největší strach jsem měl především z dětských hlasů a i ty byly zvládnuté skvěle. Co se pak týče výběru a výkonu těch podstatných postav - jak hlavních, tak vedlejších - tak až na Waldena dopadli, a opět podotýkám na dnešní dobu, opravdu špičkově.

na příspěvěk reagoval ywo666

jerry12

jerry12 (hodnocení, recenze)

Camulator

To si mě špatně pochopil, já dabing vůbec neodsuzuji. Jen si prostě myslím, že film se nedá hodnotit v mnoha směrech - třeba herecké výkony - v případě, že koukáš na dabovaný film. Emoce jsou v hlase, půlka hereckého umění je v tónu, barvě hlasu, přirozenosti, a to všechno dabing úplně zkazí, proto zkazí i zážitek z filmu a proto na dabované filmy a seriály nekoukám. Ale jak říkám, výjimku tvoří třeba komedie, zvlášť starší, které člověk nesleduje pro zhodnocení, ale prostě z nudy nebo jen tak do pohody. Pak si rád pustím Přátele s dabingem nebo jiné komedie. Ale co se týče dramatických filmů a seriálů, kde prostě to herectví hraje velkou roli, aby diváka vtáhlo, tak tam je mi dabing odporný, ať je špičkový jakkoliv. Ale naprosto chápu, že lidé, kteří nerozumí anglicky, koukají raději na dabované, proti tomu nic nemám.

na příspěvěk reagoval Camulator

Lamprea

Lamprea (hodnocení, recenze)

Camulator

Já dabing taky úplně neodsuzuju. Jsou filmy na který koukám jedině z dabingem. Je jich ale málo a většinou staršího data, páč kvalita dabingu u nových filmů je o hodně níž a pro mě už většinou nestravitelná. A jak píše Jerry, u seriálu typu House of Cards je dabing čirej nesmysl.

Jinak třeba Homeland miluju:) docela sem byl překvapen, když to vysílaly na Čétéčku. Viděl sem asi 15 minut a dabing se mi teda moc nezamlouval.. :D Ale 15 minut, je 15 minut, takže je dost možný, že to nebude tak zlý.

na příspěvěk reagoval Camulator

Camulator

Camulator (hodnocení, recenze)

jerry12

Já právě ten fanatismus okolo dabingu upřímně moc nechápu. Jo, kdyby ho třeba každému vnucovali a sledování originálu perzekuovali, to bych pak chápal, ale takhle? Nikdo nikoho nenutí se na to koukat a kde není poptávka, není nabídka. Já zcela a naprosto souhlasím s tím, že originál je lepší, to je prostě neoddiskutovatelný fakt, i když se samozřejmě najdou výjimky. To ale v žádném případě neznamená, že dabing sám o sobě nemůže být dobrý a dobře odvedený. Já ho prostě beru jako druhou možnost, jako takovou zajímavost, často mě zajímá, jak si třeba tvůrci poradili s překladem zapeklitých slov a slovních spojení a jak to tomu herci napasovali na mimiku, často mě zajímá, jak si ten herec poradil s projevem, a poslední dobou bývám i mile překvapen, viz Sherlock a Homeland na ČT. Takže dle hesla každému, co jeho jest.

na příspěvěk reagoval jerry12

jerry12

jerry12 (hodnocení, recenze)

Camulator

Dabing může být fajn u komedií, já sám jako fanatický odpůrce dabingu třeba na starší komediální seriály (Přátelé) koukám s dabingem. Český dabing je navíc na velmi vysoké úrovni ve srovnání se zbytkem světa, IMHO. Ale u dramatu dabing? A navíc u seriálu s hercem formátu Spaceyho? A navíc, když v tom seriálu je jeho výkon tím vůbec nejlepším faktorem? To je sebevražda. Je mi zle, jen si Franka představím s českým hlasem. Vlastně ne, chce se mi smát. Haha.

na příspěvěk reagoval Camulator

Camulator

Camulator (hodnocení, recenze)

Wulz

Dávej bacha, copak nevíš, že dabing je tady sprosté slovo?! Jinak tedy ne, ten seriál tady není moc známý, ale myslím si, že kdyby to převzalo takové ČT, že by ten dabing mohl být povedený. Možná jednou.

na příspěvěk reagoval jerry12, Lamprea

Uživatel KevSpa smazal svůj příspěvek.

jerry12

jerry12 (hodnocení, recenze)

NightPorter

To bych zase taky úplně neřekl, fast-motion je dneska celkem oblíbená záležitost, to bys mohl říct, že Sherlock je zase kopírka dalších padesáti seriálů. Ale co se týče House of Cards, spíš bych řekl, že tam chtěli zobrazit Washington takový, jaký je, bez lidí, prostě jako město. Ale jestli tam byla myšlenka toho, že politika se nedělá pro lidi, to nevím...

NightPorter

NightPorter (hodnocení, recenze)

podle me se jim akorat zalibila znelka sherlocka :-) pac takova kopirka, to se jenta nevidi.

na příspěvěk reagoval jerry12

Související novinky

Hvězdy hollywoodské hudby rozezní Obecní dům

Hvězdy hollywoodské hudby rozezní Obecní dům

09.03.2023

Světové hvězdy filmové hudby zavítají do Prahy na Composers Summit 2023. Druhý ročník kromě workshopů a přednášek nabídne ve dnech 14. a 18.dubna dva unikátní koncerty. Ústřední melodie oceňovaných… (více)

Kevin Spacey dluží desítky milionů dolarů

Kevin Spacey dluží desítky milionů dolarů

07.08.2022

Dříve jeden z nejváženějších herců v Hollywoodu, dnes chodící černá kaňka, která se v prestižním filmovém či televizním projektu možná už nikdy neobjeví. Kevina Spaceyho v roce 2017 alespoň patnáct… (více)

Kevin Spacey musí zaplatit 31 milionů

Kevin Spacey musí zaplatit 31 milionů

24.11.2021

Filmové servery obletěla čerstvě zpráva, že herci Kevinovi Spaceymu (Americká krása) bylo v loňském roce nezávislým arbitrem přikázáno zaplatit produkční společnosti zodpovědné za tvorbu seriálu Dům… (více)

David Fincher prodlužuje spolupráci s Netflixem

David Fincher prodlužuje spolupráci s Netflixem

12.11.2020

Za tři týdny startuje na Netflixu výrazně stylizované životopisné drama Mank o postavě H. J. Mankiewicze, scenáristy legendárního snímku Občan Kane, a už nyní je jasné, že to nebude poslední… (více)

Reklama

Reklama