Reklama

Reklama

Domek z karet

(seriál)
  • Česko Dům z karet (více)
Trailer 2
USA, (2013–2018), 63 h 6 min (Minutáž: 42–60 min)

Tvůrci:

Beau Willimon

Předloha:

Michael Dobbs (kniha)

Hudba:

Jeff Beal

Hrají:

Kevin Spacey, Robin Wright, Michael Kelly, Rachel Brosnahan, Mahershala Ali, Nathan Darrow, Michel Gill, Reg E. Cathey, Sebastian Arcelus, Kate Mara (více)
(další profese)

VOD (1)

Série(6) / Epizody(73)

Francis Underwood (Kevin Spacey) vás vezme na dlouhou cestu, během níž si vybírá svou pomstu na těch, kteří ho zradili – včetně členů jeho vlastní vlády i prezidenta Spojených států osobně. Elegantní, prohnaný, metodické a zlý Frank Underwood spolu se svojí manipulativní manželkou Clair (Robin Wright) berou Washington útokem. Příčku po příčce stoupají po hierarchickém žebříku, aby dosáhli toho, po čem tak zoufale touží – po moci. (AXN)

(více)

Diskuze

Uživatel Tom Riddle smazal svůj příspěvek.

jerry12

jerry12 (hodnocení, recenze)

Tom Riddle

Přitom jsem ani moc nepochopil, jaký měl motiv. Ze začátku to působilo, jako že na ní tlačí proto, že se bojí, že by se mohla prozradit, ale v závěru už to vypadalo spíš jako vyloženě čistý osobní stalking...

na příspěvěk reagoval Tom Riddle

Uživatel Tom Riddle smazal svůj příspěvek.

Uživatel Tom Riddle smazal svůj příspěvek.

Uživatel Tom Riddle smazal svůj příspěvek.

erased

erased (hodnocení, recenze)

Tom Riddle

žádná škoda, já pochopil o kom mluvíš už před odesláním toho z 22:35 a souhlasím, že je Catherine v tomto ohledu parádní - škoda je spíš to, že zatím nedostala moc času se nějak vyprofilovat i na osobní rovině, takže zatím o ní krom toho tebou zmíněného (uvědoměle) zarputilého postoje není moc co říct. Jackie dostala prostoru mnohem víc a hned se jí fandí snáze :)

na příspěvěk reagoval Tom Riddle

jerry12

jerry12 (hodnocení, recenze)

Tom Riddle

Opět mě chytáš za slovo, a to dokonce tak, že zvýrazňuješ pasáže. Chytáš se detailů a ač se ti to zdá, očividně nechápeš, protože kdybys chápal, řekl bys, že chápeš, ale nesouhlasíš, a dál bys to neřešil. Ale ty se v tom šťouráš záměrně tak důkladně, abys mě něčím potopil. To je přece úplně očividně vidět. Tak to prostě ukončeme tím, že ty máš názor, který považuješ za správný, a já mám názor, který považuji za správný. Jestli sis nevšiml, já už se tu diskuzi několikrát pokoušel dospěle ukončit, abychom se tu nepřeli o subjektivních věcech, a tys to znovu otevřel.

A s tím káráním, já totiž nejsem ten, kdo se ohání morálkou. To ty. Takže to, že říkám, co se nemá, není můj názor, ale něco, co se všeobecně považuje za nemorální - soudit člověka, kterého znáš pár hodin z internetové diskuze. A tys mě vyloženě odsoudil, když jsi řekl, že mě považuješ za špatného člověka (nebo naznačil, to není důležité, záměr je stejný). Tak jsem jen poukázal na to, že je zajímavé, že v jedné věci, o které diskutujeme, jsi král morálky a připadám ti nemorální a špatný, a v další věci, která s morálkou úzce souvisí, jí porušuješ. Já proti tobě nic nemám, ačkoli máš jiný názor. A nedělal bych si názor na tebe jako na osobu, dokud bych tě nepoznal osobně a dostatečně na to, abych usoudil, že tě znám a že si můžu dovolit tě soudit. Tys mě namísto toho odsoudil poměrně rychle, aniž bys věděl, co jsem zač, co vyznávám, jaký mám názor na zásadní věci apod. A i přesto, jaký umím být papírově zmetek a špatný člověk, třeba nevíš, že v reálném světě dávám peníze na podporu boje proti leukémii a pomáhám v bohnické léčebně lidem s duševními chorobami. Neobhajuji se tím, a neříkám tím, že bych byl dobrý člověk, ale proč bych měl být špatný? Jen proto, že ve scénářích někdy souhlasím s nemorálními idejemi? Prosím.

Uživatel Tom Riddle smazal svůj příspěvek.

Uživatel Tom Riddle smazal svůj příspěvek.

erased

erased (hodnocení, recenze)

Tom Riddle

Nejdřív jsem si myslel že mluvíš o ní a hned jsem se rozepsal, ona je to tak zajímavá milfka, že snad ani nemůže nezaujmout, ale psát se mi to znova nechce. Ve zkratce, co se toho fandění týče, je do budoucna moje horká favoritka.

na příspěvěk reagoval Tom Riddle, NightPorter

Uživatel Tom Riddle smazal svůj příspěvek.

erased

erased (hodnocení, recenze)

jerry12 , Tom Riddle

není to trochu diskuze o koze a voze? Připadá mi že jeden berete fandění jako normální sympatizování s postavou a druhej ve stylu "dej mu, zabij ho, upal ho, uplynuj ho, napal mu to do věžáků!" (btw, tak už mu ty dvojčata odpusť, za těch deset let už to přece muselo přebolet ;)). Anebo si jen naivně odmítám připustit, že by někdo tím druhým způsobem opravdu dokáže fandit... :)
Jinak souhlas s Catherine, i kdyby nic jiného, tak je v ideální pozici na to, aby mohla v budoucnosti podstatně ovlivňovat děj.

na příspěvěk reagoval Tom Riddle

Uživatel Tom Riddle smazal svůj příspěvek.

jerry12

jerry12 (hodnocení, recenze)

Tom Riddle

Tvůj názor ohledně věci, o které jsme diskutovali, jsem ti nikde nebral. Nebo ano? Ukaž kde. A vlastně ani názor, že jsem špatný člověk, ti neberu. Jen ho považuju za nemorální, a když se tak oháníš tou morálkou, tak mě to zarazilo, že v jedné věci jsi přemoralizovaný, a v jiné zase nevíš, co se nemá. Toť vše. Jinak názor si měj, jaký chceš :)

na příspěvěk reagoval Tom Riddle

NightPorter

NightPorter (hodnocení, recenze)

Tom Riddle

jestli jsem to odstartoval cely ja, tak toho hluboce lituji... :-( dokonce uvazuji o snizeni na 3 hvezdy, nebyt toho serialu, vubec bysme nemuseli byt svedky teto debaty... nebo kdybych si kikot nezatrhl sledovat tuto diskuzi!

Uživatel Tom Riddle smazal svůj příspěvek.

Uživatel Tom Riddle smazal svůj příspěvek.

jerry12

jerry12 (hodnocení, recenze)

Tom Riddle

Ano, ale věřit tomu, že jsem špatný člověk, což bys usoudil z jednoho názoru, který ještě ani nemůžeš chápat na sto procent, protože nebyl řečen, ale jen napsán, a v tom je velký rozdíl, to si myslím že by jaksi odporovalo tvojí supermoralistický osobnosti. Protože lidi se nemají soudit, když je neznáš, ne? Nehledě na to, že znovu překrucuješ, protože jsem neřekl, že se s nacistickou ideologií ztotožňuju, ale že bych mohl.

na příspěvěk reagoval Tom Riddle, erased

Uživatel Tom Riddle smazal svůj příspěvek.

jerry12

jerry12 (hodnocení, recenze)

Tom Riddle

Tak já jsem tvoje argumenty nazval jednoduchými a ty si mi naznačil, že jsem hloupější než malé dítě. To už vážně nikam nevede. Takže naposledy - ano, i já, ten zmrd, to řekl, že by za jistých okolností souhlasil s postavou, která imituje Hitlera, mám hranice. A i já, chtě nechtě, při sledování filmů používám emoce - ač očividně o dost míň, než ty. A kdyby někdo natočil rok po vyvraždění mojí rodiny film inspirovaný vrahem, asi bych reagoval jinak. V tomhle máš pravdu. Logicky. Nejsem stroj. Ale všechno přebolí. I smrt blízkých. Sice ne úplně, ale čas udělá svoje. A když před 70 lety někdo vyvraždil moje předky, což ani nepamatuju (neříkám, že to nepamatuješ, proto jsem se ptal na věk), je to určitě smutný a chápu tvůj odpor proti nacismu, ale je to pořád 70 let, ne jeden rok. V tom prostě vidím rozdíl. Jestli ty ne, OK. Je to tvůj názor. Já ti ten tvůj aspoň neberu. Navíc jsme tady řešili hlavně Franka a ten není podle skutečné události, jen je hodně vzdáleně inspirován. A když jsem řekl, že papírově bych klidně sympatizoval s nacismem, bylo tím myšleno, že ve smyšleném filmu bych mohl sympatizovat s ideologií nacismu. Tys to překroutil v Hitlera, tudíž jsme se už potom drželi Hitlera. Tys to chtěl argumenty dohnat k extrémům, abych vycouval, což v podstatě trochu dělám, tím, že uznávám, že i já mám hranice. Ale vadí mi, že ty, kterému absolutně nepřísluší určovat, co je a co není morální nebo správné, mi bereš můj názor, i přesto, že já ti tvůj ponechávám a jen obhajuju svůj. Nepřijde ti to nefér? Proč prostě nemůžeš uznat, že se neshodneme, a potřebuješ tuhle debatu "vyhrát"? Protože jí nemůžeš vyhrát, tady nikdo nevyhrává ani neprohrává, protože se tu nebavíme o exaktních věcech, ale o něčem, co je čistě subjektivní a individuální.

na příspěvěk reagoval Tom Riddle

Uživatel Tom Riddle smazal svůj příspěvek.

jerry12

jerry12 (hodnocení, recenze)

Tom Riddle

Tak myslim, že už jsme se dostali k osobním urážkám, a to už vážně neni směrodatný, takže to ukončeme. Prostě máme oba svojí pravdu. A mysli si třeba, že tvoje morálka je ta nejsprávnější.

na příspěvěk reagoval Tom Riddle

Související novinky

Hvězdy hollywoodské hudby rozezní Obecní dům

Hvězdy hollywoodské hudby rozezní Obecní dům

09.03.2023

Světové hvězdy filmové hudby zavítají do Prahy na Composers Summit 2023. Druhý ročník kromě workshopů a přednášek nabídne ve dnech 14. a 18.dubna dva unikátní koncerty. Ústřední melodie oceňovaných… (více)

Kevin Spacey dluží desítky milionů dolarů

Kevin Spacey dluží desítky milionů dolarů

07.08.2022

Dříve jeden z nejváženějších herců v Hollywoodu, dnes chodící černá kaňka, která se v prestižním filmovém či televizním projektu možná už nikdy neobjeví. Kevina Spaceyho v roce 2017 alespoň patnáct… (více)

Kevin Spacey musí zaplatit 31 milionů

Kevin Spacey musí zaplatit 31 milionů

24.11.2021

Filmové servery obletěla čerstvě zpráva, že herci Kevinovi Spaceymu (Americká krása) bylo v loňském roce nezávislým arbitrem přikázáno zaplatit produkční společnosti zodpovědné za tvorbu seriálu Dům… (více)

David Fincher prodlužuje spolupráci s Netflixem

David Fincher prodlužuje spolupráci s Netflixem

12.11.2020

Za tři týdny startuje na Netflixu výrazně stylizované životopisné drama Mank o postavě H. J. Mankiewicze, scenáristy legendárního snímku Občan Kane, a už nyní je jasné, že to nebude poslední… (více)

Reklama

Reklama