VOD (1)
Série(6) / Epizody(93)
Obsahy(1)
Když se Pán pekel začne nudit, přestěhuje se do Los Angeles, otevře si tu noční klub a seznámí se s detektivem z oddělení vražd. (Netflix)
Recenze uživatele chrispe k tomuto seriálu (80)
Monstrum (2016) (S02E06)
Za ten závěr 4*. Konečně! ()
Moje malá opička (2016) (S02E07)
Stejně jako se opakuje vzorec u případů, tak se pořád dokola omílají stejné motivy a chování postav. A už je to vážně hodně dílů. Jasně, tvůrci se snaží vždycky přidat "něco navíc", ale asi by neškodilo, kdyby to mělo větší dynamiku. ()
Výlet do města nožů (2016) (S02E08)
I know you ate my puding! Už dlouho mě nic tak nerozesmálo. A přitom je to takový klišé, který tomuhle seriálu mnohdy vyčítán. Za ten "souboj" čtvrtá *. A Chloe nám začíná dělat krávu. To už se asi ten vztah blíží. ()
Kazisvět (2016) (S02E09)
V tomto dílu bylo zajímavé jen rande a konec. Zbytek se nevyškrábal nad průměr. ()
Quid Pro Ho (2016) (S02E10)
Tož ajajajajaj. Musím se přiznat, že mě už Amenadiel s tím svým ublíženým obličejem začíná štvát. Tak teď šup, L a Ch už by na to mohli skončit, ať už s tím dějem proboha pohneme dál. ()
Stevardka Interruptus (2017) (S02E11)
Chloe dělá velikou část dílu Zagorku, to mě moc nebavilo. Ale třeba Maze a výslechy posledních milenců mě nutili se smát. Každopádně - je to tam a jedeme dál! ()
Madla lásky (2017) (S02E12)
Asi nejdrsnější případ, co jsme tu zatím měli a ano, i já jsem myslela na Saw. Navíc jsem vraha vůbec nepochopila. Ale "madla lásky" mě fakt rozesmála, díky Maze. ()
Den dobrý k umírání (2017) (S02E13)
Jooo takhle chci Amenadiela vidět. A ne jak si na něm Lucifer honí ego. Jinak epizoda moc napínavá nebyla vzhledem k tomu, že to ani jinak dopadnout nemohlo, že. Za myšlenku pekla a jeho cel palec nahoru. ()
Candy Morningstar (2017) (S02E14)
Tento díl byl pro mě o ničem. Jasně, na konci nám tvůrci hodili kost jak psovi (a žvejkej), ale jinak jsem se dost často koukala, kolik stopáže zbývá do konce. Věřím, že těm, kteří bedlivě sledují hlavní dvojku a těší se AŽ! to nudný připadat nebude. Ale popravdě, mě spiš než ta milostná linka zajímá ta fantaskní. ()
Malý zrádný parazit (2017) (S02E15)
Další z průměrných epizod, ve kterých se vlastně skoro nic neděje. Takže když si člověk pustí posledních pár minut, tak o nic nepřijde. Já osobně už začínám mít mírnou averzi na vyvalování očních bulev Toma Ellise s tím, že má díky tomu být hrozivější. Není. ()
Bůh Johnson (2017) (S02E16)
Na tohle jsem spoustu dílů čekala. A super. Skvělý Bůh. ()
Soucit s bohyní (2017) (S02E17)
Jde vidět, že se jde do finále (byť druhé série). A já se celkem bavím. Jsem zvědav, co s tím tvůrci v posledním dílu vymyslí. ()
Dobré, špatné a křehké (2017) (S02E18)
Asi bych dala i pět hvězd. Kdyby nebylo tří věcí. Chloe - která je i na konci druhé série tak děsně mimo, až to jednoho vytáčí, a opakuje pořád dokola ty svoje rádoby chytrý bláboly. Lucifera - který je i na konci druhé série tak děsně mimo, až to jednoho vytáčí, a jeho zaslepenost Chloe je fakt protivná, protože pak už nezbývá prostor pro nikoho dalšího. A nakonec ten úplný nicneříkající konec, který má nalákat na další řadu, ale je úplně vytržený z kontextu a prostě prvoplánový a debilní. ()
Série 3 (2017) (S03)
Třetí sérii Lucifera bych udělala nejmíň! o polovinu kratší. Třináct dílů jako tomu bylo u první řady by bohatě stačilo, protože tohle je jeden vycpávkový díl za druhým, skoro nic se většinu času neděje (nebo se opakují pořád ty samé věci), případy jsou až na výjimky slabé (ale to je u tohoto seriálu tak nějak standart) a vztahy se nám zamotávají a dostávají se na úroveň lecjaké telenovely. A to je škoda. Po dvacáté čtvrté epizodě následují dva úplně zbytečné díly plné zklamání... a vůbec to rozloučení bylo více než rozpačité. ()
Jsou zpět, nebo ne? (2017) (S03E01)
To se jako fakt Amenadiel znovu promění ve fňuknu? Třetí série se v prvním díle nevymyká všem předchozím dílům. Tam kde jsme skončili, tam zase začínáme. Jasně. S jednou fyzickou změnou a nejspíš novým záporákem (Bůh už asi není v kurzu). Ale to je asi tak vše. A 25!!! dílů před námi... těžko říct, zda se těšit nebo bát. ()
Ten s malým šaškem (2017) (S03E02)
"Vycpávkový" díl tak brzo? Ale jděte! A jestli se z toho poručíka vyklube Sinnerman tak... no snad ne! ()
Pan a paní Mazikeen Smith (2017) (S03E03)
Přijde mi, že už se to ani nesnaží být lepší a sází to na průměrnou televizní podívanou. Je to fakt škoda. Maze mám ráda, ale i tak mi tento díl nijak zvlášť nesedl. Do popředí mého žebříčku oblíbenosti se dere Dan. Na to, jak na mě působil v prvním dílu první řady, je s ním teď fakt sranda. ()
Co by udělal Lucifer? (2017) (S03E04)
Poručík mě neba. ()
Vítej zpět, Charlotte (2017) (S03E05)
Po předchozím dílu jsem nebyla zrovna nadšená návratem mé ne zrovna oblíbené postavy. Navíc když ani nijak výrazněji nepřispěla k pohnutí s dějem. Zajímavé bylo vyústění případu, ale když se nad tím zamyslím, tak tomu ani trošku nevěřím. ()
Vegas s hvězdičkou (2017) (S03E06)
Oukej, takže další v pořadí je Ella. Proč ne. Tu mám ráda. Nicméně i tak to žádná sláva nebyla a nepomohla tomu ani Linda. Ale musím přiznat, že návrat z Las Vegas se mi líbil a tak hvězdu přidám. ()