Reklama

Reklama

Policajti z L. A.

(TV seriál)
Krimi / Drama
USA, (2009–2013), 30 h 6 min (Minutáž: 42 min)

Tvůrci:

Ann Biderman

Hrají:

Kevin Alejandro, Arija Bareikis, Michael Cudlitz, Ben McKenzie, Shawn Hatosy, Regina King, Michael McGrady, Tom Everett Scott, C. Thomas Howell, (více)
(další profese)

Série(5) / Epizody(43)

Recenze (10)

jasiska 

všechny recenze uživatele

Veľmi zaujímavé a reálne. Postavy sú výborne napísané a hoci sa na policajnú prácu pozeráme z ich perspektívy, ani zďaleka to nepripomína niektoré tie policajné telenovely, ktoré sa v súčasnosti tak rozmohli. Prípady nie sú len o vraždách a vraždy nie sú len o tých nevyriešitľných záhadách a la Agatha Christie, čo dodáva seriálu dojem autentickosti a zároveň ponúka náhľad aj do tých menej zpopularizovaných oblastí činnosti polície. Aby seriál pôsobil ešte reálnejšie, je použitá trasľavá dokumentárna kamera, čo je pre mňa asi jediné mínus, na ktoré si však divák po čase zvykne. ()

d@v3tranc3 

všechny recenze uživatele

Tento seriál je vyjímečný, každá epizoda vás vtáhne a nepustí. Skvělá kamera, stříh a v neposlední řádě skvělé herecké obsazení. Southland podáva realistický pohled na práci a osobní život policie v L.A., kde každý policajt má své problémy se kterýmy bojuje a přitom miluje svou práci nade vše. ()

Reklama

PATROS 

všechny recenze uživatele

Po policajnom odznaku som neočakával seriál, ktorý by ho prekonal, ale našiel som. V 5 sériach vidíme realisticky zobrazenú prácu polície L.A . Stretávame sa s úspechmi i pádmi hlavných hrdinov, autori ukazujú krásy a najmä špinu veľkomesta. Seriál ukazuje príbehy jedotlivých policajtov i príehy policajných parťákov, niekedy pôsobí chaoticky skok z jednej dvojice na druhú ale výsledok je skvelý.Skvelý Ben Meckenzie i Lucy Liu a najmä postava Michaela Cudlitza dávajú divákovi zo seriálu trochu pocit ako by sledovali ozajstnú prácu polície v nejakej reality show. I napriek neočakávanému koncu seriálu hodnotím 5 hviezdami. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Mezi jeden z klasických žánrů americké televize patří policejní dramata, která se na rozdíl od detektivních seriálů nezaměřují na de facto privilegované postavy detektivů, ale na každodenní působení příslušníků pořádkových jednotek. Po zlaté éře sedmdesátých let s tituly jako "Adam-12" či "CHiPs" ale na konci osmdesátých let přišla konkurence, vůči které nemohla naivizovaná melodramata s vyštafírovanými hezouny obstát. Reality pořad "Cops" podávající divákům sestřih nejdramatičtějších konfrontací reálných policistů odhalil vyumělkovanost policejních seriálů a de facto vedl k následnému boomu detektivních seriálů, které lákaly na vyhrocenější případy a svět vrahů či organizovaného zločinu. "Southland" navrací žánr policejních dramat na televizní obrazovky nového milénia právě tím, že staví na realistickém stylu a reportážním přepínání mezi několika případy zároveň. Vedle toho po vzoru současných úspěšných seriálů staví do popředí nikoli jednotlivé události a přestupky, ale postavy policistů, skrze něž získávají jednotlivé konfrontace lidštější, ale také dramatičtější rozměr. K atraktivitě navíc přispívá, že vyprávění sleduje policisty z různých oddělení a složek, od obyčejných pořádkových policistů hlídkujících v ulicích přes detektivy z oddělení gangů a narkotik po detektivy řešící rozličné případy, které nespadají pod specializovaná oddělení. Realistický styl sugerovaný ručními kamerami bez filtrů a jakoby kontaktním zvukem plným ruchů a šumů prostředí skvěle ladí s rapidním střihem akčních sekvencí a z principielně tuctového formátu pro odpolední vysílání dělá dynamickou high-concept sérii na večerní prime time. "Southland" se sice nemůže poměřovat s vyšpekulovanou sofistikovaností předních high-concept sérií jako jsou produkce J.J. Abramse či žánrově reflexivní tituly ala "The Wire", ale podobně jako např. bourneovská trilogie svou formou povyšuje mnohokráte viděné na poutavou podívanou. ()

Galerie (795)

Reklama

Reklama