VOD (2)
Série(11) / Epizody(256)
Obsahy(1)
Legendární seriál M*A*S*H patří v oblasti komediální televizní tvorby mezi to nejlepší. Výborná komedie z prostředí mobilní vojenské nemocnice uprostřed války v Koreji nám dává nahlédnou do každodenního života postav lékařů, sester a vojáků. Postavy seriálu čekají v prostředí války mnohdy i velmi dramatické momenty, i přesto je ale dokáží prožít s nadsázkou a humorem. (TV Nova)
(více)Recenze uživatele Cheeter k tomuto seriálu (263)
Rudobílé blues (1981) (S09E16)
Potterovo rozčilování není devizou jenom tohoto dílu, ale tady z něj udělali hlavní téma. K tomu Klingerův bordel a zápletka je na světě. ()
Pozdrav pánbu, Hawkeye (1981) (S09E17)
Na tomto díle už začíná být vidět, že seriál se táhl hodně dlouho a docházely nápady. ()
Pokrevní bratři (1981) (S09E18)
Spíš než otec, byla dobře propracovaná linka luekémií. Ta všechna morální dilemata... ()
Předpovězená sága (1981) (S09E19)
Připomínka Radara se povedla. Asi to lépe udělat nešlo. ()
Život, který jsi zachránil (1981) (S09E20)
Na jedné straně Charlesovo existenciální dilema a na druhé ztracené tácy z jídelny, vyvážená epizoda. ()
Série 10 (1981) (S10)
Byť to tak nemusí vypadat, je znát dlouhodobá sestupná úroveň. ()
To je showbyznis 1 (1981) (S10E01)
Ten hlavní komik, kterému nemůžu přijít na jméno, je vážně hrozný a dost to táhne dolů. ()
To je showbyznis 2 (1981) (S10E02)
V úrovni přímá návaznost na první část. Jedině Charles to trochu vytáhl. ()
Krize identity (1981) (S10E03)
Lunka týkající se vojáka, který se vydával za svého padlého kamaráda bylo dobrá. Ta s pojišťovákem už ne. A odmítnutý voják zůstal někde mezi, ale aspoň tam byl nějaký vtip. ()
Zaručené informace (1981) (S10E04)
Co udělají drby, na které se vážou další? Tohle si docela dovedu živě představit. ()
Jen jim to nandej, Hawkeye (1981) (S10E05)
Ten popis je zavádějící. Ale tvorbu dopisu prezidentu Trumanovi o nesmyslnosti války jsem si užil. A klidně by se tahle epizoda mohla jmenovat "Drahý Harry!". ()
Pracující žena (1981) (S10E06)
Potter snažící se o řidičák mě vážně dostal, ale vyřešil to nakonec perfektně. ()
Komunikační potíže (1981) (S10E07)
Charlesovy noviny stály za to. Ale ještě líp je tu znázorněno, jak válka mohla zasáhnout jednotlivé rodiny. A tak tomu je kolikrát dodnes. ()
Krátký proces 1 (1981) (S10E08)
Na to, že jde o desátou řadu jde o velmi dobrý počin. Konečně pořádná zápletka. ()
Krátký proces 2 (1981) (S10E09)
Asi jako předchozí díl, na desátou řadu velmi originální záležitost. ()
To byl den po Vánocích (1981) (S10E10)
Podle mě šlo jenom o to, aby Charles trpěl. ()
Smrtí nic nekončí (1981) (S10E11)
Tenhle díl byl dost zvláštní. Moc jsem se nezasmál, snaha zapojit posmrtný život do tohoto seriálu není podle příliš šťastná. ()
Narozeninové dívky (1982) (S10E12)
Trochu mi vadí, že se opět hledá ta lepší stránka Margaret. Naopak porod krávy a nový lék, přes očekávatelné schéma dílu, byly tou lepší stránkou seriálu. Hlavně BJ hlášení. ()
Krev a střeva (1982) (S10E13)
Jasný odkaz na Hemingwaye. A na staré blázny, co ničí motorky. ()
Mše svatá (1982) (S10E14)
Blázinec kolem opravdových vajec stál za to. Stejně dobré propojení s druhou linkou příběhu a jejich konec. ()