poster

Julie Lescautová (TV seriál)

• český

Julie Lescaut

• francouzský

Julie Lescaut

• slovenský

Julie Lescautová

Krimi / Drama

Francie, 1992 - 2014, 151 h 30 min (Minutáž: 101x90 min)

Tvůrci:

Alexis Lecaye

Předloha:

Alexis Lecaye (kniha)

Scénář:

Alexis Lecaye (scénář, původní scénář), Charlotte Oubitza (scénář, původní scénář), Stéphane Kaminka, Pierre-Yves Mora, Jean-Baptiste Delafon, Alain Stern, Manon Dillys, Jean-Marie Chavent, Éric Kristy (scénář, původní scénář), François Peroche (scénář, původní scénář), Simon Jablonka (scénář, původní scénář), Jean-Marc Rudnicki, Thomas Luntz, Sylvie Coquart, Laurent Vachaud, Alain Schwartzstein, Isabel Sebastian, Joëlle Goron, Jean-André Yerles, Kristel Mudry, Uwe Erichsen (původní scénář), Thierry Wong (původní scénář), Pierre Forette (původní scénář), Isabel Sebastian (původní scénář), Luc Goldenberg (původní scénář), Michael Arnal, Jean-Michel Tinivelli (původní scénář), Alain Krief, Thomas Saez (scénář, původní scénář), Frédéric Krivine, Yves Mugny, Alexis Martin

Hrají:

Véronique Genest, Jennifer Lauret, Mouss Diouf, Walter Kreye, Joséphine Serre, Mariele Millowitsch, Renaud Marx, Hans Martin Stier, Claire Borotra, Jean-Paul Rouve, François Marthouret, Blanchette Brunoy, Mareva Galanter, Georges Corraface, Jacques Herlin, Daniel Duval, Bernard Woringer, Anne Le Ny, Benoît Soles, Marion Laine, Albert Delpy, Natacha Amal, Maria Pitarresi, Nadia Fossier, Emma Colberti, Isabelle Renauld, Catherine Marchal, Natalia Dontcheva, Pascal Bongard, Delphine Chanéac, Richaud Valls, Xavier Lafitte, Abbes Zahmani, François Bouvier, Lionnel Astier, Denis Ménochet, Nicolas Cazalé, Meriem Serbah, Johan Libéreau, Jean-Jacques Moreau, Pascale Arbillot, Guillaume Gabriel, Elvire Audray, Arnaud Viard, Arnaud Bedouët, Dora Doll, Aurore Auteuil, Arielle Sémenoff, Catherine Samie, Gérard Chaillou, Philippe Chaubet, Guillaume Barbot, Pierre Vernier, Stéphane Bierry, Laurent Stocker, Pierre Aknine, Barbara Schulz, Jean Dalric, Audrey Tautou, Michèle Grellier, Florence Hautier, Olivier Valverde, Farid Larbi, Delphine Depardieu, Danik Patisson, Émilie Caen, Laurent Lafitte, Rudi Rosenberg, Leslie Camila-Rose, Julien Courbey, Michel Creton, Jean Benguigui, Brigitte Auber, Vanessa Valence, Khalid Maadour, Daniel Langlet, Guillaume Delorme, Gérard Lartigau, Catherine Hiegel, Stéphane Slima, Clémence Thioly, Fernand Guiot, Hugo Becker, Samir Guesmi, Arthur Dupont, Véronique Silver, Judith El Zein, Nicolas Marié, Sodadeth San, Jean-Claude Bouillon, Margaux Châtelier, Thierry de Peretti, Claude Mann, Léa Rougeron, Jean Rougerie, Jean-Claude Bouillaud, Anne Charrier, Farida Rahouadj, Dioucounda Koma, Nathalie Krebs, Alice Pol, Dimitrij Rafalský, Roger Souza, Max Rüdlinger, Fabienne Babe, Élodie Mennegand, Françoise Gillard, Jean-François Gallotte, Micky Sébastian, Valentin Merlet, Amélie Glenn, Anna D'Annunzio, Alexandre Zeff, Julien Rochefort, Nadia Barentin, Aude Briant, Eric Théobald, Benjamin Bellecour, Alexandre Thibault, Frédéric Pellegeay, Valérie Steffen, Valérie Moreau, Eric Boucher, Patrick Guérineau, Grégoire Oestermann, Michèle Moretti, Ludmila Ruoso, Christophe Jeannel, René Carton, Pierre Lacan, Isabelle Candelier, Eric Prat, Olivier Cruveiller, Sébastien Knafo, Didier Bénureau, Christian Pereira, Raphaëline Goupilleau, Youssef Diawara, Laurence Lerel, Frédéric Gélard, Estelle Larrivaz, Emmanuel Depoix, Jean-Luc Porraz, Hubert Saint-Macary, Nadine Spinoza, Elisa Servier, Didier Becchetti, David Brécourt, Audrey Looten, François Barluet, Mata Gabin, Olivier Loustau, Fedele Papalia, Bernard Chabin, Gilles Détroit, Patrick Lapp, Diane Dassigny, Marcel Bozonnet, Ibrahim Koma, Caroline Filipek, Jacques Rosny, Charlie Nelson, Nane Germon, Sophie-Charlotte Husson, Karine Dogliani, Laurent Fernandez, Husky Kihal, Valérie Leboutte, Thomas Chabrol, Carole Franck, Smaïl Mekki, Jean-Luc Borras, Claire Magnin, Marc Berman, Emmanuelle Michelet, Sarah Grappin, Jean-Marie Frin, Jacques Pater, Jean-Paul Comart, Christian Mulot, Marc Brunet, Luc Palun, Karim Belkhadra, Patrice Juiff, Daniel Isoppo, Mireille Roussel, Jean-Yves Chatelais, Clémence Bretécher, Philippe Berodot, Frédéric Saurel, Marie Maffre, Mathieu Vervisch, Pascal Elso, Thierry Gibault, Shirley Bousquet, Édith Le Merdy, Jean-Luc Abel, Jérémy Sanguinetti, Hervé Dubourjal, Thierry Perkins-Lyautey, Michel Amphoux, Renan Carteaux, Dimitri Radochevitch, Stéphane Margot, Sandrine Le Berre, Pierre Lary, Lucie Phan, Thierry Nenez, Élisabeth Bourgine, Tonio Descanvelle, Benoît Allemane, Rabah Loucif, Agnès Blanchot, Antoinette Moya, Marianne Anska, Magaly Berdy, Adama Niane, Yves Verhoeven, Eric Naggar, Grégoire Bonnet, Catherine Gandois, Fred Nony, Daphné Chollet, Corinne Le Poulain, Johnny Amaro, Caroline Baehr, Jean-Marc Minéo, Patrick Bonnel, Catherine Arditi, Farouk Bermouga, Christophe Bourseiller, Cécile Magnet, Valérie Vogt, Gala Besson, Nathalie Roussel, Marc Saez, Vincent Grass, Pierre Laplace, Christian Cloarec, Thierry Godard, Arnaud Duléry, Antoine Coesens, Philippe Rigot, Nathalie Cerda, Jean-Paul Dermont, Philippe Magnan, Agnès Château, Jacques Brunet, Jean-Claude de Goros, Thierry Hancisse, Paco Boublard, Jacques Mathou, Isabelle Petit-Jacques, Luc Chaumar, Karl E. Landler, Anne Loiret, Bruno Sanches, Gilette Barbier, Charley Fouquet, Marie Montoya, Nicky Marbot, Nicolas Jouhet, Mahmoud Zemmouri, Karim Saleh, Marie Desgranges, Magaly Godenaire, Hugues Martel, Nicolas Pignon, Marc Samuel, Pierre Trapet, Paul Minthe, Patrick Steltzer, Mathieu Busson, Alain Libolt, Franck Gourlat, Cécile Brune, Jacques Bondoux, Benjamin Boyer, Fred Bianconi, Jérôme Anger, Stéphane Brel, Philippe Vieux, Jean-Pierre Durand, Thierry Liagre, Michel Voïta, Jacques Frantz, Cécile Rebboah, Yan Epstein, Luc Thuillier, Frédéric Darié, Christian Bobet, Livane Revel, Jacques Penot, Véronique Boulanger, Béatrice Costantini, Wilfred Benaïche, Ysé Tran, Jim Adhi Limas, Gilbert Beugniot, Gil Demurger, Jacques Disses, Laurence Ragon, Cerise, Olga Sékulic, Elsa Saladin, Jérémie Covillault, Sophie Le Tellier, Jean-François Vlerick, Pascal Aubert, Olivier Achard, José Fumanal, Xavier Briere, Alain Stern, Jacques Poix-Terrier, Clément Rouault, Sebastien Bihi, Ali Karamoko, Elric Covarel Garcia, Vincent Winterhalter, Franck Beckmann, Jacques Hansen, Christian Bouillette, Chantal Banlier, Vincent Martin, Régis Romele, Nathalie Grandhomme, Patrick Rocca, Jonathan Burteaux, Denis Sylvain, Pascal Jaubert, Brigitte Barilley, Corinne Dacla, Denise Chalem, Josiane Lévêque, Olivia Brunaux, Jean-Pierre Bagot, Sylvie Herbert, Thierry Gimenez, Pascale Mariani, Jed Curtis, Olivier Granier, Renaud Ménager, Marie Rousseau, Marc Betton, François Toumarkine, Jacky Pratoussy, Marie Verdi, Emmanuelle Weber, Lysiane Meis, Jean-Yves Brignon, Gisèle Grimm, Gérard Dessalles, André Julien, Patrice Melennec, Gérard Sergue, Philippe du Janerand, Julien Princiaux, Patrick Simon, Andrée Damant, Bernard Cazassus, Pierre Chevallier, Daniel Martin, François-Régis Marchasson, Alain Payen, Christian Bujeau, Alain Bouzigues, Maryline Even, Yves Collignon, Éric Berger, Georges Claisse, Jacques Lalande, Nathalie Nell, Marianne Epin, Maurice Illouz, Sandra Valentin, Jean Dell, Noémie Kocher, Nicolas Grandhomme, Romain Bouteille, Cécile Auclert, Bernard Crombey, Thierry Ragueneau, Daniel Briquet, Carole Bianic, Michel Such, Caroline Gasser, Tony Librizzi, Gabrielle Forest, Marc Raffray, Hélène Médigue, Vincent Nemeth, Marie Mergey, Antoine Stip, Michael Kausch, Saïd Amadis, Joël Barbouth, Marc de Jonge, Laure Sabardin, Christelle Charpentier, Erick Desmarestz, Gwendoline Hamon, Benoît Tachoires, Sophie Bouilloux, Catherine Davenier, Sarah Haxaire, Didier Raymond, Rosine Cadoret, Christina Crevillén, Bernard Garnier, Agnès Garreau, Jean Barney, Florence Hebbelynck, Jean-Gabriel Nordmann, Jean-Claude Lecas, Jacques Bouanich, Reine Bartève, Serge Bento, Virginie Ledieu, Fabienne Mai, Georges Beauvilliers, Marine Jolivet, Isabelle Maltese, Serge Ridoux, Jean-Marie Cornille, Pauline Larrieu, Cécile Paoli, Steve Kalfa, Jeff Bigot, Laurent Spielvogel, Delphine Zentout, Delphine Zingg, Valérie Labro, Philippe Bizari, Peggy Leray, Victor Wagner, Benoît Gourley, Bertrand Lacy, Arsène Jiroyan, Patrick Depeyrrat, Didier Agostini, Violaine Barret, Denis Chérer, Christine Dejoux, Brigitte Defrance, Igor Skreblin, Philippe Bertin, Yann Babilée, François Caron, Françoise Pinkwasser, Manuela Gourary, Marie Berto, Anton Yakovlev, Malcolm Conrath, Charlie Gaëta, Marie-Armelle Deguy, Pascal Pistacio, Jean Badin, Jean-Bernard Guillard, Marina Pastor, Olivier Pagès, Philippe Soutan, Julie Dray, Manuel Gélin, Roland Marchisio, Xavier Letourneur, Silvie Laguna, Christian Drillaud, Emmanuelle Bouaziz, Alika Del Sol, Cris Campion, Kader Boukhanef, Jean-Baptiste Puech, Yves Afonso, Marie Vincent, Marie Fugain, Florence Maury, Franck Sémonin, Alain Lahaye, Dominique Daguier, Jérôme Keen, Eric Bougnon, Hocine Choutri, Élisabeth Commelin, Julia Maraval, Cédric Weber, Isabelle Vitari, Bernard Malaka, Dominique Guillo, Céline Samie, Vincent Schmitt, Emmanuelle Meyssignac, Brigitte Froment, Djibril Pavadé, Alexandre Le Provost, François Lescurat, Vanessa Guedj, Quentin Darras, Jean-Baptiste Martin, Brigitte Chamarande, Mario Luraschi, Elisa Maillot, Thierry Rey, Sylvie Loeillet, Michael Viger, Pierre Cognon, Laurent Jumeaucourt, Stefan Godin, Karina Marimon, Luc Goldenberg, Hervé Briaux, Karine Pinoteau, Marc Adjadj, Clara Pirali, Alain Cauchi, Garlan Le Martelot, Mickaël Sabah, Sophie Artur, Nina Franoszek, Arno Feffer, Rémy Roubakha, Mario Santini, Paul Allio, Myriam Bella, Cosme Castro, François Frappier, Samia Sassi, Christophe Kourotchkine, Patrick Médioni, Erwan Creignou, Jean-Pierre Becker, Jean-Charles Chagachbanian, Jean-Pierre Malignon, Jean-Paul Dubois, Marie-Catherine Conti, Blandine Pélissier, Florent Bigot de Nesles, Romane Portail, Fabienne Galula, Alexis Desseaux, Philippe Frécon, Jean-Philippe Puymartin, Marie Béraud, Karine Belly, Valérie Dashwood, Lise Werckmeister, Marie Bobulesco, Céline Cuignet, Geordy Monfils, Marco Bisson, Michèle André, Jean-Pol Brissart, Rodolphe Pauly, Valérie Kaprisky, Cécile de Ménibus, Francis Renaud, Julie Voisin, Jean-Bernard Feitussi, Laurence Masliah, Adrien Saint-Joré, Eric Viellard, François Gamard, Joši Oida, Catherine de Seynes, Eric Herson-Macarel, Jean-Claude Jay, François Clavier, Daniel Berlioux, Stéphane Jobert, Lola Gans, Miguel Ferreira, Denis Sebbah, Vincent Gauthier, Maxime Mansion, Valérie Allain, Valérie Kéruzoré, Hélène Alexandridis, Fanny Vambacas, Gérard Surugue, Armen Godel, Cécile Pallas, Amandine Chauveau, Jean-Marie Fonbonne, Judith Siboni, Christian Ameri, Nadège Beausson-Diagne, Sébastien Haddouk, Ann-Gisel Glass, Omar Bekhaled, Arnaud Churin, Claudine Delvaux, Patrick Massieu, Didier Brice, Martine Logier, Boris Rehlinger, Catherine Ferran, Gilbert Lévy, Françoise Cadol, Grégory Gaule, Jeanne Marine, Claude Aufaure, Tony Amoni, Sylvie Moreau, Pierre Devilder, Anne-Marie Philipe, Claude Barichasse, Ken Samuels, Gwennola Bothorel, François Duval, Niels Dubost, Jacques Fontanel, Jean-Paul Solal, Jean-Pierre Sanchez, Corinne Debonnière, Sylvie Audcoeur, Olivier Ythier, Roch Leibovici, Stéphane Henon, Samuel Dupuy, Pierre Martot, Guillaume Romain, Virginie Peignien, Yannick Guérin, Philippe Sollier, Yoann Denaive, Clovis Fouin, Isabelle Leprince, Amaury de Crayencour, Jean-Pierre Pernaut, Eric Averlant, Marie-Laure Descoureaux, Philippe Cariou, Julien Cafaro, Pascal Ternisien, Luc Lavandier, Laure Moutoussamy, Eric Savin, Christian Sinniger, Marianne Denicourt, Roland Amstutz, Alain Floret, Marie Riva, Félicité Chaton, Sylvain Salnave, Nora Habib, François Berléand, Roger Miremont, Lara Guirao, Erick Deshors, Nathalie Courval, Bruno Todeschini, Jean-Marie Winling, Jeanne Balibar, László Szabó, Jean-Michel Tinivelli, Miglen Mirtchev, Stéphane Boucher, Pierre Pellet, Didier Flamand, Claire Nebout, Alain Ganas, Colette Maire, Bernard Bloch, Nathalie Boutefeu, Camille Japy, Stéphan Guérin-Tillié, Maxime Leroux, Bernie Bonvoisin, Bernd Stegemann, Jean-Pierre Guérin, Jean-Louis Tribes, Claude Jade, Pierre Forest, Bernard Ballet, Thibault de Montalembert, Jean-François Perrier, Philippe Duclos, Marina Tomé, Jean Martin, Jean-Pierre Malo, Philippe Bas, Jacques Boudet, Christiane Millet, Catherine Salviat, Patrick Rameau, Loïc Corbery, Jean-Pierre Marchand, Rufus, Catherine Wilkening, Aurélien Recoing, Francis Leplay, Roger Dumas, Jeanne Savary, Aurélien Wiik, Myriam Boyer, Zinedine Soualem, Patrick Fierry, Bernard Verley, Olivier Vidal, Gianni Giardinelli, Bérénice Bejo, Ariane Seguillon, Adrien de Van, Bruno Abraham-Kremer, Sophie Mounicot, Edgar Givry, Yoann Sover, Elisabeth Margoni, Nanou Garcia, Sophie Forte, Marie Marczack, Matthieu Boujenah, Philippe Lamendin, Jocelyn Quivrin, Moussa Sanogo, Tristan Calvez, Claude Giraud, Sonia Vollereaux, Julie Durand, Daniel Ceccaldi, Hervé Lassïnce, Michel Albertini, Laurent Labasse, François Jerosme, Michel Pilorgé, Juliette Andréa, Alexis Michalik, François Dunoyer, Catherine Hubeau, Stéphanie Lugan, Anne Canovas, Eglantine Rembauville-Nicolle, Christian Vadim, Enzo Bossetti, Philippe Ogouz, Claude Sese, Nathalie Auffret, Xavier Mussel, Doug Rand, Eric Godon, Nicolas Herman, Steve Tran, Richard Patrick, Aurélien Jegou, Christian Brendel, Martin Laurence, Alexandra Charles, Christian Charmetant, Eric Bonicatto, Patrick Raynal, François Delaive, Jacques Spiesser, Jean-Claude Adelin, Josy Bernard, Cédric Chevalme, Michael Arnal, Grégoire Tachnakian, Damien Ferrette, Patricia Malvoisin, Bruno Ricci, Pascal Demolon, Sara Viot, Michel Bompoil, Emilie de Preissac, Eriq Ebouaney, Melchior Derouet, Smadi Wolfman, Dorylia Calmel, Frédéric van den Driessche, Laurent Schilling, Roland Lesaffre, Nicolas Abraham, Alexandre de Seze, Dany Verissimo-Petit, David Talbot, Audrey Giacomini, Noémie Merlant, Julien Meunier, Agnès Soral, Christophe Reymond, Linda Bouhenni, Stéphane Lagoutte, Jean-Pierre Bouvier, François Levantal, Stany Coppet, James Gerardi, Murat Subaşı, Mia Delmaë, Blanche Veisberg, Cécile Garcia-Fogel, Stanislas Forlani, Pierre-Arnaud Juin, Laurent Le Doyen, Marie Ravel, Julie Bataille, Rebecca Dreyfus, Mireille Franchino, Ludger Burmann, Hardi Sturm, Susanne Leutenegger, Christian Tasche, Jürg Löw, Jennifer Steffens, Françoise Germond, Jean-Luc Borgeat, Dorotea Brandin, Leyla Aubert, Jacques Michel, Hovnatan Avédikian, Sanâa Alaoui, Idwig Stéphane
(další profese)
    ***

Francouzská klasika, která nás zásobuje mrtvolami už dvacet let. Rozhodně si nezaslouží hodnocení nižší než tři hvězdy. Pravda je to něco jiného než americké a britské krimi seriály, ale taky má své kouzlo, zvláště pro ty kdo pamatují komisaře Moulina. Zápletky jsou klasické, řekl bych obyčejné, scénáristé umě mixují dramatické, akční i humorné scény. K tomu všemu panorama Paříže, hodně patrné zvláště v posledních sériích. Možná bych vytkl trochu feministickou náladu, ale nic co by bylo nějak na obtíž. Jeden z mála seriálu, která je hodně uvěřitelný. PS na EN-GUMU se nedá zapomenout :)(19.3.2012)

***

Vcelku príjemný seriál. Áno, epizódy boli dlhočizné, často šablonovité, dabing V.G. hrozný, a vysmiate tváre na konci každého diela trapné, ale v konečnom dôsledku sa to dobre pozeralo, postavy boli sympatické a dej bol zaujímavý. Nepotrebujem si pri detektívke hrýzť nechty od napätia. Tí Francúzi majú niečo do seba. Novú sériu som nepochopila, žiadna náväznosť ani vysvetlenie, pokus o akčnejší imidž zjavne nevyšiel.(3.9.2011)

• Elfias Dóže
    odpad!

To je snad nejnudnější krimi seriál, co znám. Je to horší než kriminálky z Rakouska a Německa a to už je co říct. Chyba je v epizodách, které jsou zbytečně dlouhé a přitom nemají žádnou zápletku, která by byla alespoň trochu originální. Béčkové krimi od našich západních a jižních sousedů jsou na tom se zápletkou podobně, ale většinou neberou tolik prostorů na TV obrazovkách. 5%(7.5.2011)

***

Titulní postava mi byla hodně sympatická. Nenechala jsem si ujít jediný díl. Nejsou zde žádné velké honičky a zbytečné přestřelky. Komisařka Lescautová byla obyčejná žena, která měla i své starosti a problémy a musela je řešit. Občas jsem se zasmála. Je to takový příjemný kriminální seriál. Nehledala jsem žádnou velkou hloubku a dostala to, co jsem přesně chtěla.(19.3.2009)

****

Kriminální seriály to nemají u diváků lehké, protože jich je mnoho a moc se od sebe neliší. Ale v tomhle seriálu je mi smypatický fakt, že tu nejsou bůhvíjaké akční scenérie, že se tu řeší většinou normální, obyčejné lidské problémy a že je tu stravitelný humor. Určitě 1 z těch lepších kriminálních seriálů.(29.3.2008)

• - Bankovní lupiči používají útočnou pušku FAMAS G2 a raketomet M72 LAW. (Jan.Kanak)

• - Julie Lescaut (Véronique Genest) a někteří policisté používají revolver Manurhin MR-73. Policista David Kaplan (Renaud Marx) používá pistoli Walther P99. Inspektor Motta (Alexis Desseaux) má zase pistoli Walther P88C. (Jan.Kanak)

• - V tomto seriálu mají francouzké speciální jednotky ve výzbroji samopaly typu Heckler & Koch MP5A2, Heckler & Koch MP5A3 a Heckler & Koch MP5K. (Jan.Kanak)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace