VOD (1)
Série(24) / Epizody(140)
-
Série 1 (1997) - 5 epizod
-
Série 2 (1999) - 4 epizod
-
Série 3 (1999) - 4 epizod
-
Série 4 (2000) - 6 epizod
-
Série 5 (2002) - 4 epizod
-
Série 6 (2003) - 5 epizod
-
Série 7 (2003) - 7 epizod
-
Série 8 (2004) - 8 epizod
-
Série 9 (2005) - 8 epizod
-
Série 10 (2006) - 8 epizod
-
Série 11 (2008) - 7 epizod
-
Série 12 (2009) - 7 epizod
-
Série 13 (2010) - 8 epizod
-
Série 14 (2011) - 8 epizod
-
Série 15 (2012) - 6 epizod
-
Série 16 (2013) - 5 epizod
-
Série 17 (2015) - 4 epizod
-
Série 18 (2016) - 6 epizod
-
Série 19 (2016) - 6 epizod
-
Série 20 (2018) - 6 epizod
-
Série 21 (2019) - 4 epizod
-
Série 22 (2021) - 6 epizod
-
Série 23 (2022) - 4 epizod
-
Série 24 (2023) - 4 epizod
Obsahy(2)
Šéfinspektor Barnaby a seržant Nelson vyšetřují smrt ženy, která byla zavražděna během dobročinné akce ve venkovském kostele. Nebyla to ledajaká akce, ale kouzelnická show iluzionisty Gedeona Latimera. A oběť, bytná Hannah Altman, mu během jeho představení asistovala. Byla Hannah tím pravým terčem, nebo si vrah vybral iluzionistu a jen mu to nevyšlo? Indicií k plánované vraždě kouzelníka by mohly být výhrůžné dopisy, které dostával a které ho vinily ze satanismu. Nehlasitějším kritikem, byl vikář Andrew Maplin. Motiv by se zdál jednoduchý, kdyby nebyl vikář nalezen mrtvý na kamenném pohanském oltáři. Navíc se ukáže se, že jeho manželka Lorna Soane je potomek satanistů z 18. století. (TV Prima)
(více)Recenze uživatele sportovec k tomuto seriálu (1)
Vraždy v Midsomeru (1997)
Statický anglický venkov na rozhraní horního a středního toku největší britské řeky Temže v širším okolí starobylého Oxfordu, v němž se prostírá neexistující Midsomerské hrabství; Agatha Christie přenesená o 40-60 let blíže k naší současnosti přelomu století, osobitý fin de siecle, který oživuje dvojice sympatických detektivů. Všechny ctnosti staré anglické detektivky tu naplno ožívají a současně se otevírají naplno dnešnímu světu osobitým regionem tradičních sídel, v zásadě nedotčeného mikrokosmu, v němž každý zná každého a vidí mu až do žaludku. Je to idyla, v níž je všechno jaksi domácké, detektivové, lidé, atmosféra, zločinci i jejich oběti a koneckonců zločiny - vraždy - samy. Ožívají tu jaksi mimochodem některá starší mystéria z viktoriánských dob, je tu modernost, která má svou osobitou patinu. Neztrácí tím; naopak, získává. To, co by za jiných okolností působilo jako klišé, je tady jistotou formy a kontinuity nikoliv zanedbatelné kvality. Platí to o scénářích, režii i představitelích hlavních rolí. V úhoru nenápaditých krimi patří tento detektivní seriál k tomu vůbec nejlepšímu. A vlastně i nadčasovému. ()