Tvůrci:
Chris CarterHudba:
Mark SnowHrají:
Gillian Anderson, David Duchovny, Mitch Pileggi, Robert Patrick, Annabeth Gish, William B. Davis, Tom Braidwood, Bruce Harwood, Dean Haglund, Nicholas Lea (více)VOD (1)
Série(11) / Epizody(217)
Obsahy(2)
Pravda je tam venku a agenti FBI po ní v tomto fenomenálním sci-fi seriálu pátrají a pokoušejí se vysvětlit zdánlivě nevysvětlitelné. Jejich podivné případy se týkají sledování UFO, setkání s mimozemšťany a únosů… a prakticky všeho paranormálního. (Disney+)
Recenze uživatele Angelitos k tomuto seriálu (11)
Naše město (1995) (S02E24)
Good people, good food. ()
Válka koprofágů (1996) (S03E12)
Tomuto dílu nic nechybí. Člověk se bojí, protože kolik lidí má rádo hmyz, ale taky se hodně zasměje. Jsou tady, podle mě, jedny z nejlepších hlášek. -Scully: Mulder... are you sure it wasn't a girly scream?- :) ()
Série 11 (2018) (S11)
Mythologické díly vůbec nebyly dobré. Některé samostatně stojící epizody byly však hodně koukatelné. Celkově asi bohužel průměr. Pro nefanoušky to nemá,podle mě, smysl vůbec sledovat. ()
Můj boj 3 (2018) (S11E01)
Tohle sledovat byl pro mě taky velký boj, takže ten název to bohužel vystihuje. Díky bohu, že díky dalším epizodám jsem na tuhle zapomněla :) ()
Život po životě (2018) (S11E02)
Tak nevím, co to mělo znamenat, jestli zase nějaká parodie. Mulder a Scully jak kdyby úplně jiné postavy. Najednou jsou to superheroes či co.... Skáčou tam ze schodů v 50, nereálné toto :D Hodně chabý díl. ()
Plus jedna (2018) (S11E03)
Já dávám průměr. Díl nebyl úplně špatný, jenom mi tam trochu něco chybělo. Mohlo to být více propracované a místo toho dlouhého postelového tlachání (ne že by mi to úplně vadilo, ten rozhovor byl zajímavý ale fakt zbytečně dlouhý) mohli dát více z případu. ()
Ghouli (2018) (S11E05)
Konečně koukatelná epizoda a staré dobré Akta X. Z téhle série pro mě zatím na prvním místě. ()
Kotě (2018) (S11E06)
Sice jsem to louskala asi na třikrát, ale nakonec to nebyla až tak špatná epizoda v porovnání s 10-11 řadou. Konec zasloužil hvězdičku navíc. Skinner nezklamal :) ()
Sledující (2018) (S11E07)
Tak úplně blbé to nebylo, dokonce jsem se párkrát i zasmála. Musím říct, že ta doba je fakt debilní a tohle to vystihlo. Kdyby to byl díl jiného seriálu tak fajn, ale tohle pro mě nejsou Akta x...bohužel mi to příjde jako plýtvání epizodou, když je jich tak málo. Ale zas chápu, že chtěli jít s dobou. Bohužel většina fanoušků asi v Aktech hledá něco jiného. ()
Nic netrvá věčně (2018) (S11E09)
Konečně díl, který se od Akt X očekává. Dobrý příběh, fajn Mulderovy hlášky, Scully v odpadové šachtě, takže i sranda :) Svět je hnedka zase krásný :D ()
Můj boj 4 (2018) (S11E10)
Celý ten díl mi přišel dost prázdný a o ničem. Konec radši nekomentuji...hvězdičky akorát za peckovní hudbu, a Scully běžící na lodičkách a jak mi připomínala staré dobré časy. ()